Twilight (Alacakaranlık) Fotoğrafları


  • Resimlerin üzerlerine tıklayarak büyültebilirsiniz.
Twilight (Alacakaranlık) Fotoğrafları” üzerine 133 düşünce

  1. bılıyorum aslında turkce bılmıyon ama menejerıne sole bunları cevırsın senı sevıyorum bır sana asıgım bu ıkı sensız olamam uc gel benıde vampır yap bu da dort butun kıtaplarını okudumm stephen meyere cok ama cok tesekkurleerr thankss sızı sevıyorummmmmmmmm

  2. bu film çok güzel izleynce adeta büyülendm ve edvırt çok yakışıklı bellada çok güzel birbirlerine çok yakışıolar bence evlen meliler gerçek hayatta:)

  3. AŞIRI GÜZEL DEĞİL AMA BGÜMÜ (hk_bgm) SOLLADIĞIN KESİNDİR TEBRİKLER BUNU YAPAN İLK KİŞİ SENSİN BEGÜMÜ SOLLLAMAN BÜYÜK BİR MUCİZE CANIM.

  4. yha cok seviom izledimden beri .
    new moon(yeni ay)ı izlediizmi cok gzl.jecob nsl sallanıo öle 1,2,3.bıse yha daha dcm.kusmi midir keyspi midi nedi o öp beni demek.edward da öpüo aslında onu çok seviom özr dlrm ama . mıdır nedir nie öpüon kadesim allah allah.ne grp bise dime.nese ya benm ruh halim
    şirin ve . da özellikle bu arlar gerilimdeğim hem gizli bi konu yüznden hemde nsl kendmi bu merak tan kurtlablrm sorusundan.

    • eed canım sana katılıyorum edward çok yakışıklı ya bazen filmde bella edward ı öpüyo ya çok kıskanıyom o zaman resmen kızı vampir olup öldürmek istiyom ha ama doğrusu birbirlerine yakışıyolar ha

  5. bence cok yakışıklı herzaman beyendigim biriydi süper bir oyuncu emeginin hakınıda olıyor ve ççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklı aşırı derecede……………

  6. ben onla zaten sevgiliyim hatta cuma günleri parkta buluşuyoruz o 23 ben 20 evart seni seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmm
    ve çok şanslı olduğumu biliyorum çünkü edvartın sevgilisiyim

  7. edvart benim sevgilim yani nişanlım
    onu çok seviyorum ve onunda brni sevdiğini biliyorm edvarttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  8. edwaaaaard çok yakışıklıııııı genç kızlar atık beyaz atlı prensini diğil gümüş volvolu vampirini bekliyorr :))) bende:)))keşke bellanın yerinde olsaydım dünyanın en şanslı kzı ben olsam edwarla sevgili olmak için elimden geleni yapardımm çok yakışıklı dayamıyom yha beni baştan çıkarıoy rüyalarıma giriyo

  9. biliyorsunuz edvırtı hepimiz ama hepimiz çok seviyoruz ama bazı kişiler çılgın olarak soy adlarını bile edvırtın soyadı olarak değiştiriyorlar edvırt hayranları çooook fazla hepimiz biliyoruz benden sonra yorum yaparsanız edvırtı gerçekten çok seviyorsunuz demektir…

  10. edward ile cıkmak bella ile tanısmak edwardın kardeslerini görmek cok ama com isterin yılın en iyi yabancı flim ödülü alacakaranlıgın edward ve bella ya saygılarımla

  11. HELLO! I AM MILEY CYRUS.HANNAH MONTALA ME FAMUOUS. TWILIGHT I LOVE YOUUU ……… * XOXO

  12. yhoooooooo varya bıtıyorum bu fılme izledıgımden bellı buyuledı benı edwırt sana bitıyorm bu neykısıklılık ya varya asık oldum allah senın gıbısını ozene bozene yaratmıs allahın butun kulları mukemmeldır ama sen bır baskasın menejerıne sole turkce bılmıyorsa sana turkcesını cevırsın ok senı sevıyorummmm sana hastayım IIII LOVEEEEEE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  13. ölüyorum 2. sidisi çıktımı hemen gidi alacam varya hayranınızım okadar artık izlemekten hasta oldum yani o derecede artık yeter çıksın şu sidi

  14. EDVARD SENİN ÖNCE KİTABINA SONRA CD NE KOYUM ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,BÜTÜN KIZLAR SANA HAYRAN AMA BEN DEYİLİM KUSURA BAKMA AMA SENDEN YAKISIKLILARIDA VAR……………………….

  15. doğruyu söylemek gerekirse bella da çok çirkin ama o da havalı

    yorum yapın laaaaaannnnnnn

    geRçEK aDIM bELLa

  16. edward seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmm bitanem çokkkk yakışıklısın hayranınım ben hepinizden daha çok seviyorum

  17. çok güzel yorumları okudum (hepsini) edwart çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklı bella güzel ama zaten bella da bir l yi atarsak bela oluyo edward da onu kurtarıo

  18. seni çok seviyorum aşık oldum sana seni görmeyi çok istiyorum inglizceyi tamamen öğrendiğim zaman …

  19. ayyy yerim ben onları. aşklarım ::….))))))))))))))))))))bi’danemlerim oy oyy oyy canlarım aşklarım benim tek vampırlerim

  20. edward benim kimselere kaptırmam
    ama kaptırmışım kristin(bella)ya
    edward bana gel seni insan yaparım
    kurban olurum geeeel nolur bırak bellayı onu bir görursem paralıcam
    karşıma çık kristin
    sıktı demi

  21. edward sana aşığım
    evleniyomuşsun o kıçıkırık bella ile evlenion
    insan olan yada vampir ay bir mürüvvete de davetiye yollayalım düğüne gelip bellayı öldürsün demezmi hapse girerse ben kurtarırım der ama edward ben sana çok şey yaptım rüyamda seni görüyom dön

  22. edwart tipsiz ama jakop çok yakışıklı bella çok güzel çok merak ediyorum bella nasıl vampir olucak?

  23. edward çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk onuuuuuuuuuuuu çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM…….

  24. siz bu sözüüüü dinleyinde görünn…………. askı sana dair şarkılarda arıyorum……….. ama hiç bir sarkı seni bana anlatmıyor…kelimelerle anlatılmayan insansın………………… bana sen lazımsınş……..seni cok seviyorm edwardddddddd…love you…..

  25. Bende şafak vaktinin kitabı var okuyorum çok heyecanlı çok güzel ben alacakaranlık ta edward bella alice rosalie emmet jasper esme o kişileri seviyorum bide esme nin kocasını o film çok güzel ayrıca resimlere bayıldım çokkkkkkkkkkkkkkkkk güzel müthiş!!!!!!!!!!! edward türkiyeye gelsin bellayla birlikte lütfen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  26. sizi en çok seven hayranınızım sizin için kendimi bile öldürürüm.çok güzel bir flim bu ara
    ben alacakaranlık şafak vaktinin fragmanınıda izledim çok ama çok güzeldi aşık oldum

  27. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir koleksiyon ))))))))))))))))))))))))=?

  28. arkadaşlar ben size katıllmıyorum edvırt bize göre deyil bence ben böyle düşünüyorum tamam bende edvırttan hoşlanıyorum ama bana göre deyil imkanım olsa bende çıkarım

  29. alice kadar güzel kız görmedim çokkkkk güzelsin aliceee aptal belladan daha da güzelsinnnnnnnnnnnnn

  30. alice kadar güzel kız görmedim kimse onun kadar olamıyor bellaya güzel diyen zavallılar size çok acıyorum doktora gitmek için para lazımsa veririm alice belladan daha güzel

  31. seni çok ama çok eviyorum sana aşıgım keske yanımda olsan o gözlerini cenabı allah özene bösene yapmış o vücudunuda öyle yakışıklısın ki anlatamam facebookta senin resimlerim var seni çok seviyorum seni hergün sayıklıyorum cannm benim sevgilim birtanem posteline bakıyorum TWİLİGHT (ALACAKARANLIK )HİÇ KAÇIRMAM YENİ AYI İZLEDİM VE HOŞUMA GİTTİ SeNi ÇoK aMa ÇoK sEvİyOrUm TwİlİgHt

  32. bnce bella da çok güzel süslü olmadğı halde çekici bir yanı var yani
    edwrda gelince söyleyecek hiç bir şeyim yok one ya öyle o ada gerçekte insan olamaz bence one yakışıklık oha yani

  33. BEN BU DÜNYADA KENDİME GÖRE EN GÜZEL FİLM ALACAKARANLIK DİYORUM. DÜNYADA EN GÜZEL FİLM BENCE BU FİLM .EVET EDVIRTA ÇOK YAKIŞIKLI BENDE AŞIK OLDUM AMA EDVIRT VE BELLA BİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYORLAR BEN BU LMİN 3 E KADAR İZLEDİM ÇOK GÜZEL BEN BU FİLMİ BİN KERE İZLESEM HİÇ BIMAM DÜNYANIN EN GÜZEL FİLM .

  34. ulaaan niyee bize de böyle yakişiklilar çikmaz ki bella gibiler kapar edvirtlari bizde sazan gibi ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy deriz ancak………………..

  35. edward ı cooook sevıyorum gercı bence kıtapta anlatıldığı gıbI MUKEMMEL DEĞL ama yıne onu cookk sevıyorum

  36. vallahi edwerd ve bella türkiyeye gelse sizi öldüür…ama tabbii edwerdı çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyosa

  37. Alacakaranlık’a bayılıyorum.Özellikle Robert Pattinson’a.Alacakaranlık izlediğim filmlerden en güzeli olarak 1. sırada.Robert ve Kristen sizi öpüyorum.Sizi çok seviyorum!!!!!!!!!!!!

  38. önclkle bu siteyi krn hrs teşkür edrm.Bnce çk güzl br site.Bn alacakaranlı hayranı olduğm içn bana gr çk ama çk gzl br site………:
    .XD

  39. Edvard senin gbi eşimin olmasını çok istdrdm ınanki dudakların çok güzel hele o gôzlerin wahşi wampirim benim muck:-)

  40. nedense her guzel filmde bomba gibi kipir kipir kiclar oluyor bendede birtane var ismi marina benim fitikim bunlardan guzel

Bir Cevap Yazın

