Robert Pattison (Edward) Fotoğrafları

Posted on Updated on


86 thoughts on “Robert Pattison (Edward) Fotoğrafları

    "büşrra said:
    4 Ağustos 2009, 18:48

    çokkkk tattlı bayılıyorum ona gerekirse onun için vampir olurm

      Edwart çı kız said:
      30 Kasım 2009, 20:13

      aynen kristeen stewart a gıcık oluyorum çünkü edvart ı seviyorum :):)

        damla said:
        23 Mayıs 2011, 08:25

        edward bellanın sevdiği için bellayı sevmiyorum çünkü tek istediğim edward benim olması hayallerimde hep edward var fiimleri izlerken kendimi edwardden alamıyorum çünkü aşığım edwarde sen benim gördüğüm en yakışıklı ve karizmatik insansın ben senin filimlerini izlerken bana gerçek bir vampire benzedğiğini hissediyoru ve o yüzden bende vampir olma hayalleriylen geçinip gidiyoru biliyorum gerçek dünyada vampir diye bişey olmadığını sana aşığım edward sen bellanın deyil benim olmalısı seni öpüyorum …

    KübrA nUr said:
    11 Ağustos 2009, 14:18

    gerçekten çok yakışıklı bi türk versiyonun olmalı : (

    prenses said:
    29 Ağustos 2009, 21:14

    edward içinölüyorum onun hastasıyım ayrıca bellaya gıcık oluyorum seni seviyorum hemde çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    özgül said:
    28 Eylül 2009, 09:47

    edward senı ole cooooooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum kı anlatamam senın ıcın vampır olurdum sen iste yeterkı yaaaaa bayılıyorum sana

    kan_emici said:
    3 Ekim 2009, 06:17

    ya çk ykşklı snn gibi sevgilim olsa ah……… o bakışlar beni bitiriyor

    Robert said:
    16 Ekim 2009, 10:38

    Hi, I am edward(robert) plzz speak english

      aslı said:
      17 Ekim 2009, 14:38

      Hİ,my names aslı edword I VERY LOVE YOU I am from Turkey Wath is from you Edword please

    ece said:
    31 Ekim 2009, 14:22

    bitiyorummm sanaa bıı ınsann bukdar etkılıycıı olamzaa choukk seviyorumm shnıı …..

    merve said:
    2 Kasım 2009, 17:03

    hello.my names merve love you edwart-merve am from turkey wath is from you edwart please

    cansu said:
    9 Kasım 2009, 07:29

    bella ya gıcık oluyorum cok ** bi kız edward a bayılıyorum onu cok sewyorum(AŞKİTOMMM…)SENİ SEWİYORUM EDWARD…bırak bellayı gel bana ben senin için wampir olurumm bebeeemmmm… mmmmuuuucccuuuukkk….

    cansu said:
    23 Kasım 2009, 07:42

    edwart bellayı barakipta gelcekya senin yanına muşmula suratlı istersen beraber soralım edwart a isteyenler eklesin cam açıyoruz ve bu bir şaka dehil hergün açıhız benim kini ekleyin ordan gösteririm edwartı sise onun msnesi biraz karışık anlarsınızya

    ayca said:
    27 Kasım 2009, 19:32

    edward çhokk tatlı balım benim yhaaaaaaaa

    serpil said:
    28 Kasım 2009, 20:45

    yorumlar çok komik. böyle yazmanızza inanamıyorum.bunu yazanlar kaç yasında acaba? cvp

      zeynep said:
      25 Ocak 2010, 17:31

      bnde bilmiorum snki robert bunları duyacakmış gbi bune saçmalık yhuu bn de edward hastasıyım ama bu kdr mantıksız bi şekilde deil yani

    funda said:
    28 Kasım 2009, 20:48

    edward edward
    vampir edward
    o gözler o kaşlar
    yaktı beni edward

    rabiaa said:
    6 Aralık 2009, 16:24

    edward asqımm senın qulusune hastaymm bebeqım bnm senı coq sevıormmm
    muck optm senı
    yha qel benıde ısırr
    o kızda ne buluonn qel benı opp

    hazal said:
    10 Aralık 2009, 15:44

    yha sana bayılıyorum yha çıkma teklifi etsen 1 saniye durmam kabul ederim ama sen benden çok büyüksün hayallerimdeki erkeksin bunu bilmeni isterim sana aşık olan hazal

      senem said:
      6 Ağustos 2011, 10:17

      seninle evlenmek istiyorum belayı bırak gelbana aaaşkıııımmm

    esra said:
    13 Aralık 2009, 14:48

    edward süpersin sana bayılıyorum tatlı aşkım :)

    yaren said:
    24 Aralık 2009, 07:02

    sana bayılıyorummmmmm

    ece said:
    24 Aralık 2009, 07:07

    balk kopuklu gözlüm nbr cnm benim kurban olam ben sana askım sana asıgım lan sen kendini ne zannedion lan pislik bbbb

    seyma said:
    25 Aralık 2009, 07:54

    edwardı size anlatamam cunku anlatamiyacak kadar seviyorum

    seyma said:
    25 Aralık 2009, 07:55

    ne anlatsam bos
    inanamiyorum ilk defa aşik oluyorum

    okkes said:
    26 Aralık 2009, 19:54

    edward gay bunu bilin öyle konuşun

      şekerkız said:
      28 Nisan 2010, 15:14

      hiçde bikere gay may değil o hem gay olsaydı belli ederdi adamdaki sert bakışı görmüyonmu onun gay olduğunu görmek içi gözlerinin dokuz numara miyop olması lazım hem biliyomusunuz bella bi kez bi filmde erkek rolunde oymamış kimmiş şimdi top olan

    leyla said:
    28 Aralık 2009, 15:27

    love you edward

    leyla said:
    28 Aralık 2009, 15:31

    benim için sadece hayalsin ulaşamayıp dokunamıycam biliyorum ama yaşama sebebimsin son zamanlarda edward seni seviyorum çok şekersin platonik aşkım

      zeynep said:
      25 Ocak 2010, 17:37

      hah yani sna katılıorum ulaşamıcaqız dokunamıcaz şunu herkes bi bilsn yani

    leyla said:
    28 Aralık 2009, 15:32

    gay olmanda önemli değil a.g ben ölede severim valla

    aleyna said:
    30 Aralık 2009, 16:45

    aşqım çok tatlısın senin o kırmızı azını yerimm o dudağında ben olmak isterdim bellaylada çok yakışıyonuz bizim okul sana hasta sen artık en papülersin benim gözümde

    aleyna said:
    30 Aralık 2009, 16:47

    onu kimseye vermem alan olursa onu sanal döverimm

    sibel said:
    8 Ocak 2010, 17:14

    allahm bu kadar yakısıklıı daha varvmı acabaa suu dnyada yaaaa :(

    ayka said:
    10 Ocak 2010, 10:02

    ya arkadaslar robetrden de yakisiklilari vardir.:P

    beauty said:
    21 Ocak 2010, 16:30

    Saçma bence o adam sizi tanımıyo siz de onun için neymiş vampir olurum neymiş ölürüm gibi şeyler diosunuz biraz adamakıllı olun

      zeynep said:
      25 Ocak 2010, 17:40

      katılıorum arkadaşım sna yani birz mantıklı olsalar dimi ama o ne öle snn içn ölürüm wampir olurum felan ztn gerçekte wampir felan da deil yanee

        beauty said:
        1 Şubat 2010, 20:18

        yani bncede

    aslı said:
    23 Ocak 2010, 17:05

    edddwwaaarrrddd seni çokkkk seviyorumm nolur türkiyeye gellll
    nolur nolur nolurrrrr sen istersen ne yapar eder vampir olurummm

    zeynep said:
    25 Ocak 2010, 17:26

    !DİKKAT! ne dersenz diyn edward bnuları okumayacaqı içn boşuna gırtlaqınızı yormayın kndi kndinize gelin güvey oluosunuz edward o kdr gzl kız varken kndi ülkesnde türkiyeye gelip sizemi bakcak tm bnde edward HASTASIYIM AMA BNU ONA DUYURAMADIKTAN SONRA NE YARARI WARKİ anca boş hayallere dalıoruz okumayacak duymayacak aldırmayacak yaptıqımız herşey boşuna o yüzden biraz mantıklı davranmaya çalışın mesela kndi şehrinizde olan bi kişiye takın kafayı ki onunla görüşme yüzdeniz artsın haklı deilmiyim yani

      zynp said:
      25 Ocak 2010, 17:45

      haklısınız arkadaşım doqru size katılıom dediklerine kelimesine kelimesine katılıom

    ipek said:
    29 Ocak 2010, 12:49

    edward seni coooooooook seviyorummmmmmmm türkiyeye gellllllll lütfennnnnn

    burcu said:
    29 Ocak 2010, 15:25

    ya lutfen bırazcık gerçekleri görün ya neresı yakısıklı buyuttunuzde buyuttunes heee gotume kaş göz cıssem dha orantılı olur yani

      şekerkız said:
      28 Nisan 2010, 15:27

      yaa arkadaşlar lütfen çirkinleşmeyelim (BANA BAK KIZIM!SENİN AĞZINI YIRTARIM HA KİÇİMİN KENARI SEN EDWARDA NASI ÖLE DERSİN HEEEE MADEM EDWARDI SEVMİYOSUNUZ NİYE BURAYA GİRİP BÖLE SAÇMA SAÇMA ŞEYER YAZIP BENİM AYARIMI BOZUYOSUNUZ BEEE TÜBE TÜBE BENİMDE AĞZIMI BOZDURDUN ŞİMDİ

    haticekabak said:
    31 Ocak 2010, 15:04

    edvartsanamı

    haticekabak said:
    31 Ocak 2010, 15:07

    olmucanıbılıyorum

    haticekabak said:
    31 Ocak 2010, 15:09

    edwartıçoksevıyorumaşkımçkyakışıklıorospucelljekuptahemdeedwartta

    haticekabak said:
    31 Ocak 2010, 15:20

    edwartvampirgerekırsebendeolmakısterım

    sinemgül karagöz said:
    27 Şubat 2010, 14:06

    edward san tek sy şu ki I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SEN DÜNYADA TEKSİN EŞŞŞİN BENZERİN YOK SENİN BESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    alara said:
    28 Şubat 2010, 15:18

    edvırt snnn için ölüorum süpersin filmlerini başa alıp alp izliorum bitiorum sna resmen yakışıklısın yakıcısın ve fecisin seni seviorum

    edaa said:
    28 Şubat 2010, 15:23

    senn filmini cok begendim her gün izliorum seni çok seviorum gözlerinin rengine bayılıorum yakışıklıısn başarılarının devamını dilerim k.ib süpersinnnnnnnnnnnn

    gizem said:
    1 Mart 2010, 18:03

    COK AMA COK YAKISIKLI BIR COCUK YAAA

    zeliha said:
    3 Nisan 2010, 09:28

    SEN ÇOK TATLISIN SENİ SEVİYORUM EDWART

    semanur bal samsun said:
    4 Nisan 2010, 15:29

    yakısıklı senı gurmek isterdmm

    niim said:
    15 Nisan 2010, 16:35

    görülmemş böyle yakışıklı insan robeti grm herkes gözlerini hayran efsane yakışıklı vampirim söyle neden bu kadar gzl senin gzlerin

    seher said:
    3 Haziran 2010, 07:06

    yha dünyada edward gibi yakışıklı bi çocuk yok yha hastalık bişey resmen hastalık oooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffff

      zehra said:
      9 Haziran 2010, 13:53

      sen sus şeker cok konuşma

      mahmut said:
      13 Temmuz 2010, 19:27

      yuh daha neler abartma sen gozunu turklere cevır bence guzel olmayan kızlar unlu yakısıklı erkekler ıcın yasıyor pehhhh etrafına bak cırkın

    zehra said:
    9 Haziran 2010, 13:51

    edward aşkım seni seviyom bellya gıcık oluyom

    mahmut said:
    13 Temmuz 2010, 19:26

    erkek oldugum halde hem oyunculugun hem tıpınle ıyısın gercekten alacakaranlıkla tanıdık devamını beklıyoruz gelde turkıyeye sana kave ısmarlıım:=)

    bella said:
    26 Temmuz 2010, 17:31

    edward seni vampir seven kızlar acaba kaç tane

    bella said:
    26 Temmuz 2010, 17:33

    seni çoook seviyorum

    eda said:
    24 Ağustos 2010, 13:51

    ben bu adamın hayranıyım ben onun için işster inananın ister inanmayın bilğime edwırt yazdım

    eda said:
    24 Ağustos 2010, 13:52

    aslında bella yı hiçç sevmiyorum aşkım benim

    gizem said:
    3 Ekim 2010, 12:19

    seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruz robert partiston

    feride said:
    6 Ekim 2010, 14:27

    what happens when edward I love you so come to turkey with a very handsome and sweet I love you so much bella yakışıyorsunuz hemde çokkkk ”I love you I love çokkkkkkkk :)

    feride said:
    6 Ekim 2010, 14:34

    can be written in proper english, all mixed up sorry I love you so full bilmiorum

    feride said:
    6 Ekim 2010, 14:37

    I love you robert pattison

    emirhan said:
    22 Ekim 2010, 10:26

    sana hastayım be tek isteğim benide vampir etsen keşkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    emirhan said:
    22 Ekim 2010, 10:28

    edward sana hayranın sende isteğim beni vampir etmen

    emirhan said:
    22 Ekim 2010, 10:32

    senin kadar yakışıklı olmasamda yakışıklıyım Robert PATTİSON ama vampirlik eksik

    buse said:
    24 Ekim 2010, 10:27

    bu resimlerde ok ama çok güzel çıkmıssınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)d

    zeliha said:
    5 Kasım 2010, 07:12

    edward seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm bitanermsin benim çok tatlısın bırak o bellayı gıcık oluyorum ona onun yerinde olmak çok isterdimmmmmmmmm

    esra said:
    24 Aralık 2010, 11:50

    canımm edwardım sakın onlara inanma aldanma seni asıl gerçek seven benim senin için vampirde olurum herşey olurum sen iste ben sana hiç düşünmeden canımı veririm bayılıyorum sana seni çooooooooooooooooooookk seviyorummmmmmmmmmm seni gerçekte görmek için herşeyimi verirdim

    azra said:
    27 Şubat 2011, 07:52

    off yaa edwırt benim sewgilimolsaydı keşke

    pelin said:
    19 Mart 2011, 13:49

    asıl keşke benim sevgilim olsaydı

    halime said:
    29 Mart 2011, 14:56

    offfff keşke Türkiye’de olsan seni çooooookk seviyorum

    hatice said:
    6 Nisan 2011, 10:48

    ya ben kadar bu adamı kimse sevmez yatağımda sen yastığımda sen dolabımda sen çantam da sen kalbimde sen hiç ayrılmıyoruz senin foton olan kıyafetim bile var ayyakkabımda robert patinson yazıyor çünkü çoooooooooooooooook seviyorum seni bella senden nefret ediyorum git başka sevgili bul kendine ama hafta sonu sana geliom robert senin olduğun yerdeyim aşkııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmm

    TÜLAY said:
    14 Nisan 2011, 11:12

    BELKİ HAYELLERİMDE OLURSU RESMİN ELİMDE İSMİN DİLİMDE SENİ HEP SEVİCEM YEMİNİMLE

    TÜLAY said:
    17 Nisan 2011, 16:48

    türkçe bilmedin için love you darling where areyou lmssed you veriy much think of you every doy ıcan-t do without you please come back tome love you very much miss you seeniiiiiii ccccok seevviiiyoruummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    TÜLAY said:
    23 Nisan 2011, 13:22

    seni cok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      hüsna said:
      10 Mayıs 2011, 12:39

      bu adm ma bayılıyorum bitiyorum:)

    hilal karamert said:
    3 Temmuz 2011, 12:38

    edwart cok ama cok yakisikli

    LEYLA said:
    10 Haziran 2012, 14:01

    YAAAAAAAAAAA BEN SANA ASIK OLMUSUM BEEE

    gizemli said:
    6 Eylül 2012, 11:47

    kesinlikle ikisi hep birlikte olsun ikiside çok güzeller ve asla ayrılmasınlar.. bende robert pattinsonu beğeniorum ama asla kristendan gıcık olmuorum çünkü ikiside ruh ikizini bulmuşlar..

    Eva said:
    28 Ekim 2013, 10:42

    Edward olmasa alacakaranlik izlenmez yssn vampirlik love Edward

Bir Cevap Yazın

