Uğur Pektaş-Gamze Özçelik Arka Sokaklar’a geri dönüyor


Takvim gazetesinde yer alan habere göre Arka Sokaklar dizisinde çocukları olan Gamze Özçelik ve Uğur Pektaş diziden ayrılmıştı. Bu ikilinin yerlerine diziye başlayan Çağla Kubat ve Berk Oktay ikilisi istenilen başarıyı sergileyemedi. Yapımcılar bu durum üzerine Gamze ile Uğur ikilisine yeniden başvurdu. Çift teklifi kabul ederek yapımcıları büyük bir dertten kurtardı.

Uğur Pektaş-Gamze Özçelik Arka Sokaklar’a geri dönüyor” üzerine 174 düşünce

  1. slm ben emine !!

    bu habere inanilmaz sevindim arka sokaklar benim en sevdigim ve beyendigim dizi ama gamze ve ugur gittikden sonra heycanla izleyisim gitti berk ve cagla da iyiler ama gamze ve ugur un yerini dolduramadilar kimsede dolduramaz …..ins tez bir zamanda geri dönerler onlari cok özledim ve milyonlarca kiside özlemisdir……gamze … ugur …. sizi seviyoruz :=)

    • slm ben mustafa ş.urfa birecikten sizi çooook seviyorum uğur abi öncelikle ikinize ömür boyu mutluluklar dilrim.ikinizde söpersiniz.o diğer ikilile girdikten beri hiç bir zevk almıyorum.hemde siz çok benziyosunuz abime uğur bey artı ben lise öğrencisiyim polis olacam çönkü küçüklüyüm den beri hep polis liyi merak ediyorum çok seviyorum polisliği gelmenizi dört gözle bekliyorum.saygılar.

    • sizi çook özledik ya siz gittikten sonra arka sokakları izlemiyordum ama dönüyorsunuz ya artık hiç kaçırmam çok sevindim dönmenize…

  2. bu habere gerçekten çok sevindim ikisi bence filme çok yakışıyodu arka sokaklar en sevidiğim filmidi ama çağla ve berk bu filme fazla yakışmadılar onların dönmelerini o kadar çok istiyodumki iyiki dönüyolar 20 nisanı sabırsızlıkla beklicem sizleri çok ama çokkkk seviyorummmm

  3. gamze ve uğur sizi çok seviyorum ama çağla ve berkte çok
    iyi oynuyo ben gamze ve uğuru da berk le çağla yıda bu 4 kişi yi seviyorum ama şuna üzülüyorum berk oktayın röpörtajında şöyle diyo bazı asılsız haberler çağla ve berk başarılı olamadı dedi bence gayet başarılılar ihşalah gamze ve uğur geri gelir ama çağla ve berk
    gitmez o zaman daha komik olur murat sinana evlenme diye öğüt verir zeynep üstüne gelince kıyamet kopar o zaman ekran başındakiler gülmekten kırılır

  4. ya berk ve çağla gitmesinler nolursunuz yaaa hepsi birlikte oynasınlar eminim daha komik olur aylin gitsin yerine gamze ve uğur gelsin dizi öyle daha çok izlenir nolursunuz ya

  5. arka sokakları severek ve beğenerek izliyordum.ta ki çağla kubat ve berk oktay bu diziye dahil olana kadar.kesinlikle çok başarısız oldular.uğur ve gamzedeki samimiyeti bulamadıkberk oktay çağla kubat kadar değil bıraz daha basarılı.ama çagla kubat çok başarısız.bir figuran gıbı oyunculuk sergiliyor.etrafımdakı bıcok ınsan aynı fıkırde.en kısa zamanda dıgerlerının gerı donmesını ve cok sevdıgım dızıyı eskısı gıbı zevkle ızlemeyi istiyorum.aksi takdirde kanal degıstırmeye devamm

  6. bu dizyi hiç kaçırmadan izlerdim ama murat ve zeynep diziden ayrıldıktan sonra hiç zlenmedi sizleri çok özledik sizleri ço seviyoruzdemekki dizi eski keyfi yerine gelecek süper murat ve zeynebi çok seviyoruz eski bölümlerini hiç kaçırmadan izlerim izleyişim ya 3. ya 4. kez oldu ama yinede hiç kaçırmadan izleriz yeni bölümlerini hiç izlemeyiz murat zeynep

    • bencede sana katılıyorum çağla ve berk daha iyiler gamze özçelik ve uğur pektaş eskide kaldı yanii çok sıkıldım onlardan ama onlar gelince belkide çağla ve berk gitmez

  7. gamze ve uğur dönsün ama çağla ve berk kalsın hep beraber gerektiği yerde güler gerektiği yerde işlerini yapar ve birbirlerine yardım ederler. böyle daha komik olur arka sokaklar hayranı çoğalır

  8. son yorumu yapan deli galiba ben gelmelerine çoooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk sevindim ama tam nezaman geleceklerini bildirseler çok mutlu olcam bence yapımcı TÜRKER İNANOĞLU en iyisini yapmış lütfe gelsinler onları çoooookkkk seviyorum ÜSTELİK BEN POLİS OLMAK ENN BÜYÜK HAYALİM DİZİYİ ONLAR GİDİO DİYE İZLEMİODUM DEVAM EDİCEM İZLEMEYE ALINMASINLAR AMA İİ OYNAYAMIYORLAR BAŞARILAR

    • asıl deli olan sensin sevdğin kişiye bak zeynep ve murat

      muratın kız gibi uzun saçı var
      zeynepse bildiğin kaba

  9. öllllllllllllllllllllllllllllllley çok sevindim diziyi önce seviyordum zeynep ve murat gittikten sonra hiç izlemedim şimdi sabırsızlıkla bekliyorum

  10. gamze özçelik ve uğur pektaş gittikten sona hiç izlemeddiim yeniden gelmelerine çokk sevindim çağla ve berki sevmiyodum onlar gittsin gamze ve uğur dursun hepp…

  11. mrb ben ben ne söleyeceğimi bilmiyorum çok mutluyum diziye dönecekleri için ama bir gün onlarla tanışıcamı söylüyeyim

  12. neredesiniz sizi çok özledi gelmenizi 4 gözle bekliyorum çabuk gelin lllllllllllllüüüüüüüüüüüüüüttttttttttfffffffffffeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn

  13. slm ben gulsum sizleri coooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk
    seviyorum! sizi 10 gozle bekliyorum arka sokaklar diziye :>:P

  14. slm ben gulsum
    ben sizi coooooook ama coook seviyorum
    ben sizi 4 gozle bekliyorum giri dunmenizi
    hemde allah anna li babali buyut sun amin

  15. gulsum
    ben sizi coooooook ama coook seviyorum
    ben sizi 4 gozle bekliyorum giri dunmenizi
    hemde allah anna li babali buyut sun amin

  16. ben arka sokaklar dizisini başladığından beri izliyorum ailecek çok seviyoruz bu habere çok sevindik zaten berk abi ile çağla abla da güzel oynuyor ama uğur abiyle gamze ablayı kimseye değişmem ve yeni bölümlerinide izliyeceğimden eminim size ve emeği geçen arka sokaklar setine teşekkür eder sizi tebrik ediyorum ve sizi çok ama çok seviyorum

  17. ben ömer birinci yorumumda bir şey söylemeyi unuttum ben de kalbimle çok büyük bir istekle polis olmak istiyorum tekrar teşekkür ederim by : )

  18. arka sokaklar biz im aklımıza murat zeynep geliyo lütfen diziye dönsünler bu haberi duyunca çok mutlu olduk ikisine mutluluklar dilerim çok sevindim bu haberi duyunca

  19. gamze ve uğur ikilisine bayılıyoruz.berk ve çağla ikilisini hiç sevemedik. sizin yerinizi dolduramadılar.gamzeye aşığım.erkek olsam onu kaçırmazdım.ne olur geri dönün.yoksa o dizi batar.battığına üzülürüm ha ha ha:D:D::D:D

  20. sizi öyle çok seiyorum ki anlatamam siz bizim hiçbirimizi tanımıyorsunuz ama filme dönmeniz beni ve herkezi mutlu ettiğinden eminim hep bu günleri bekliyordum siz gititiğinizde biraz sevindim çünkü annem bu filme tutkulu baktığımdan derslere çalışmadığımdan kızıp duruyordu offfffffff aman siz gelin yeter eminim bu yazdığımı siz okuyamıyacaksınız bile nese sizi sevdiğimi dile getirmem en güzel duygu meryem……..

  21. ben siz izlerken benimde böyle bir aşkıııııııııııım olsun istiyorum ama bana bakan kimse yokkk yha kuzenim sevgilisini anlatırken ben ona zeynep murat şunu yaptıı diyom işte böyle geçti fln ama benim halime gülüyorlar çok tııınnnnnnn yani sizi özkledimmmmmmmmmm…….

  22. benim bi arkadaşım var gerizekalı ya sinir edio adamı neymiş elif sinan çok iyimiş çok komik ben sizi özledim kardeşim yha ben NEVŞEHİR..

  23. bu habere çok sevindim sabırsızla 20 nisanı bekliyeçegim ugur abi ve gamze abla sizi çok seviyorum siz isteyin çanımı vereyim çanlarım bebeyiniz hayırlı olsun allah anneli ve babalı büyütsün diziye geri dönünün elif ve sinanı istemiyom sizi istiyom gamze abla ve ugur abi sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ssssssssssssss eeeeeeeeeeeeeee vvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmm…

  24. geri gelinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ugur abi ve gamze abla siz diziden çıkıntınızdiye agladım lütfen gelin yirmi nisan şimdiye kadar hiç bir dileyim kabul olmadı bari siz dönünün kabul olsun şu an dileklerim siz dönün diye bir ikinçiside polisliyi kazanımdiye üçünçüsü sizi görüp sarılmakve murathanı görmek sizi seven ipek kılınç

  25. slm bende oyuncu olmak istiyorum dünyada ençok sevdiyim insanlardan biri dir zeynep ve murat onalar diziden ayrıldıktan sonra dizi izlenmez oldu çağla kubat ve berk oktaya kanım hiç ısınmadı hiçsevmedim bu arada bebeyiniz domuş allah analı babalı büyütsün

  26. uğur abi ve zeynep abla siza çok özledim sinan ve elif denen sanatçılar hiç iyi oynamıyolar siz harikasnız siz çıkalıdan beri dizinin tadı kaçtı ben arka sokaklara siz oldunuzmu hayranım diğer türlü hiç zevki çıkmıyor ellerinizden öperim ısprtadan ismail eryıldırım saygılar

  27. sizi dört gözle bekliyorum dizinizin eski bölümlerini seyrediyorum yenilerinde sinan ve elif filimi tuturamadılar sizin gelmedizi çooooook istiyorum filime heycan gelsin kimse sizin yerinizi alamaz o yüzden çabuk gelin filimin eski bölümlerini hiç kaçırmadan izliyorum ve size hayran oluyorum

  28. sezii çok özledik ne olur artık gliinnn siz olmayınca flimin tadı kaçtı flimin asıl kahramanı sizdiniz hadi glin artık

  29. süper ya inşallah geri dönerler yoksa bir daha o diziyi izleyemem artık baymaya başladı yani gamzeyle uğur gidince ne olur geri dönsünler

  30. siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çooooooooooooook çokkkkkkkkkkkkkkkk çoooooooooooooooooooooooooook özledik ne olur artık gelin nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  31. sizi seeviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    geri gelmenizi bekliyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  32. filmin eski bölümleri güzel ama yeni bölümlerde sinan ve elif geldikten sonra filmin tadı kalmadı ben sizi istiyorum sizin maceralarınızı ve aşkınızı istiyorum.siz gittikten sonra kesin filmin reytinkleri düşmüştür buna eminim

  33. çağla ve berk bu dızıye hıc yakısmadı yakısmazda bence ugur ve gamzenın yerını hıc bır zaman tutmaz çağla ve berkı dızıye sokarak hata yaptılar

  34. ya bn de uğurla gamzeyi çok sewiorum geri döneceklerini duyunca çok sewindim ama hani gelmiyolar:S

  35. slm ben meltem arka sokakların büyük hayranıyım murat ve zeynep lütfennnnnnnnnnnnnn gelsinnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  36. ben gamze ve uğurdaki sıcaklığı berk ve çağlada bulamadım onları çok soğuk oynuyorlar hiç samimi gelmiyor bana gamze abla ve uğur abi çok sıcak çok içten oynuyorlar

  37. ben arka sokaklar dizisinin büyük bir hayranıyım. bayılıyorum o diziye benim sayemde ailemde çokkkkkkkkkk seviyor şimdi. bende diğer arkadaşlar gibi gamze ve uğur’un dönmesini istiyorum. döneceklerini duyunca çooooooooooooooook
    sevindim. fakat tarihini de biz izleyicilere açıklarsanız çokk memnun olucaz. sizden tek dileğim zeynep ve muratın diziye tekrar dönmesidir.zaten sinan muratın yerini asla mı asla tutamaz bu belli bir şey, elif ise hiç bir şey yapamıyor zeynep müthişti (hareketleri,erkeksi tavrı) lütfen gelsinler nolursunuz biz izleyicileri kırmayın.

  38. ya 158. bölümde gelicekler die okumustum bi sitede.ama gelmediler. gelecekleri doqru mu?eqer öyleyse çok sevindim.dizi onlarsız çekilmiyor.insallah qelirler…

  39. gamze pektaş ve uğur pektaş süper bir ikili sizi coook seviyoruz annemde hayranlıkla izliyor sizi muhtesemler ve ayrıca onlar bence sezon finalinde gelecekler harikasınız

  40. gamze abla uğur abi oğlunuz murathan’ada selamlar.Sizi çok seviyorum her bölümünü izliyorum.ALP abide film icabı akere gitti.UĞUR ABİ VE GAMZE ABLA SİZİN İKİNİZİN BENDE MSN ADRESİ VAR BANA CECAP YAZIN.

  41. gamze abla ve ugur abi sizi cok özledik
    umarim bir an önce arka sokaklar dizisine giri dönersiniz
    cagla kubat ve berk oktay , arka sokaklar dizisini güzel oynuyorlar
    ama , gamze abla ve ugur abi siz daha cok güzel oynuyorsunuz
    iyisahllaha arka sokalar dizisine dönersiniz
    sizi cok seviyorum

    Gamze abla ve Ugur abi sizi Arka sokakalara
    geri bekliyoruz

  42. selamın aleyküm mhrb adım ismail arka sokakların hayranıyım bence dünyadaki en güzel dizi arka sokaklar ama tek sorun uğur abim gamze ablam ve çocuklarının olmayışı dünyanın en güzel dizisi olsa bile bazı kişiler ayrıldımı zevki çıkmıyo ve tek soru ne zaman döneceğiniz

  43. ya bende çok istiyorum gamze ile uğurun geri gelmesini inşallah bu haber yanlış değildir umarım geri gelirler .gamze çok güzel uğurda çok yakışşıklı birisi geri gelirlerse en çok sevilen dizi yine ARKA SOKAKLAR OLACAK bence bebekleriyle beramaber gitmişlerdi bebekleriyle beraber gelirler inşallah hastasıyım bu ikilinin ikisinide çok seviyorum hela gamzeyi çok kaprisleri var buda onu vazgeçilmez yapıyo.muratındA KISKANÇLIĞI VAR AMA buda onu çekilmez yapıyo yani kısacası rollerine uyan bir çifler geri dönsünler başka bişey istemiyorum.>

  44. gamze abla ve uğur abi sizin arka sokaklara geri dönmenizi çok ama çok sevindim sizleri çok seviyorum.

  45. gamze abla ugur abi sizi çooooooooooooooooooooooooook seviyorum arka sokaklara dönmeniz çok güzel olacak siz gittikte sonra arka sokakları izlemedim geri dönmeniz çok güzel oldu

  46. ne olur geri dönün 3 üncü sezon bali sizin hasretinizi giderelim gamze ablanın büyük bir hayranıyım çağla kubat ile berk oktay sizin ki kadar güzel performans gösteremedi ne olur diziye dönün eski dizilere 7. defa bakışım ezberledim artık ama sizi seyretmek büyük 1 zevk ne oluuur dönünnnn

  47. bu süper bir haber kanal d de ve arka sokaklarda sizi görmek çok güzel olacak yeni sezon hemen başlamalı bence

  48. gamze abla uğur abi sizi çok seviyorum diziye lütfen geri dönün eskiden siz oldunuz için her bölümü izlerdim siz gittiniz daha izlemiyorum

    • selam….ugur ve gamzeyi çoook seviyorum ugurun büyük bi hayranıyım gelirlerse kesinlikle izlerim arka sokakları zaten sinanla elif başarılı deil onlar geldikten sonra filmi hiç izlemedim inş hemen en kısa zamanda ekranlarda ikisinide görürüz

  49. ya gamze abla uğur abi yeter dönün artık sizinle ilgili her siteye girdim bi geliyolar diziye diyolar bide aynı kadroyla devam etcez diyolar şaştım kaldım yaaa sizii çoooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum lüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüütttttttttffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn dönün artık siz olmayınca dizinin keyfide olmuyo sinanla elif iyiler tamam ama her şeyi size benzetmeye çalışıyolar onlardan nnnnnnneeeeeeeeefffffreeeeeeeetttttttt ediyorum

  50. zeynep abla sana binlerce yalvarırım bana msn adresini verirmisin sen ve murat abi yok diye çok ağlıyorum söz veriyorum gerçekten de söz veriyorum söylemicem kimseye yalvarırım bana msnb adresini verirmisin arka sokaklara geri dönüüüünnnnnnnnnnnnnnnnnn

  51. sizi çok özledik lütfen flime geri dönün sizi çooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dönünnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  52. arka sokaklar başladığı günden beri izliyorum flim çok güzel ama siz gittinizden sonra hiç izlemedim lütfen geri dönünnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn size bayılıyorummmmmmmmmmmmmmm dönünnnnnnnnnnnnnnnnn

    • gamze abla hiç kızma ama ben uğur abiyi daha çok seviyorum senide ama o benim için daha bir özelllllllllllllllllllllllll kkkuuusssuurrraa bakmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……………………………

  53. ben cok sewindim zeyneple muratın dönmesine onlar olmayınca dizi sarmıyor hele şükür sinanla elif gidicek zeymeple murat gelecek insallah dizi hiç bitmesin………… en güzel dizi arka sokaklar polisi dizi olarakta çok güzel

  54. adaşım olarak sana kötü bir şey demek istemiyorum ama sen kendi fikirlerini kendine sakla herkes muratla zeynebin gelmesini istiyorlar tek senin dedigin gib olsaydı yapımcılarda istemezdi…. zeynep le muratı cnm

  55. murat döndü oley ama zeynep nerde onlar filmden ayrılınca izlemiyordum ilk bölümleri izliyordum çok sevindim artık hep izlerim çocuğunuz olmuş ALLAH uzun ömürler versin zeynepte gelsin artık dün izleyemedim ama olsun okul vardı haftaya izlerim sizi çok özledik

  56. arkadaşlar sizin budedikleriniz çok yanlış tamam bende uğu ve gamzeyi özledim ama çağla ve berk emeklerini bizim için yapıyor

  57. çağla ve berk zaten sizin yerinizi tutamaz lütfen geri dönün.Siz gidimce dizinin reytingi düştü. YALLAH ÇAĞLA VE BERK TEKRAR HOŞGELDİNİZ GAMZE UĞUR…..I LOVE YOU GAMZE UĞUR

  58. siz gidince olmuyor bir daha gitmenizi hiç istemiyorum heleki murat,zeynep ikiside arka sokaklardan hiç gitmesin onlar gidince zevki olmuyor rıza baba,hüsnü,mesut,aylin çok sevincekler filmde tabi oradaki herkes çok sevincek acaba çocuğunuz nasıl çok merak editorum arka sokaklar bu akşam 20:00 kanal d’de iyi seyirler

    • geldiginiz iyi oldu ama sinanlar daha iyiydiler………bence dördünüzde bu rolü oynayı

      bence oyun dan sen çık salak

  59. bence gamze ile uğur gelsin ama çağla ile berk gitmesin bende başta çağla ile berk gitsin dedim ama sonra gamze ile çağlanın vede uğur ile berk in çok uyumlu ve iyi arkadaş olabilirler ayrıca berk ve çağla çok iyi oynuyo

  60. Salam.. Azerbaycanda yasayiram.. sizi sebirsizlikle gozleyirik… Siz olmadan kinonun maragi yox idi. )) cox sevindim

  61. gamze ve uğur sizi çok ama çok seviyorum sizi gördükten sonra bende polis olmaya karar verdim hatta ençok sevdiğim dizi arka sokaklar siz olmasanızda hiç kaçırmam ama sizin gelmenizi istediğim için izliyorum sizi çokkkkkkkkkkkkk seviyorum mutluluklar diliyorum gelmenizi dört gözle bekliyorum

  62. ALLAH A şükür ediyorum arka sokaklara yine renkkkkkkkkkkkkkk gelecek çok mutlu oluyorum . Yine tam kadro olacak ENGİN 2aylık gitmiş. MURAT GELDİ. ZEYNEP TE 34 AY SONRA GELECEKAMA 1,2 AY SONRA GELSEYDİ .GERİ GELDİĞİNİZ İÇİN SİZE MİNNETTARIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.SSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN…………DAHA SÖYLERDİM AMA SEVİNÇTEN HAVALARA UÇACAĞIM ONUN İÇİN YAZAMIYORUMM.

  63. ben Bakü’den yazıyorum.sizi çoooook özledim.murat geldi,ama yine de ikiniz birlikte olunca daha güzel oluyor.inşaAllah zeynep de çabuk gelir diziyi yine büyük keyifle izleriz..bu arada,ömeri de çok özledik,zeynep aldı gitti çocuğu Ankara’ya,bizi de murat’ı da üzüyor…çabuk gel,zeynep,seni çoooooook özledik

  64. ben sizin çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook hayranınızım sizi çok çok seziyorum küçük olduhuma bakmayın ben aslında zehir parçasıtım 3 sebese sınevında okul birincisi oldum

  65. GAMZE ABLA VE UĞUR ABİ keşke diziden hiç ayrılmasaydınız en sevdiğim dizi arka sokaklardı ama siz gidince artık zevk almıyorum

    • sana katılıporum bir kere zeynep ve muratın kavgaları diziye renk katıyordu ne o öyle elifle sinanda bir kavga ediyorlar yüzleri düşüyo bencede artık dizinin eski tadı yooooooooook

  66. artık gamze abla geri gelmıyecekmış canan adlı filmde oynayacak fox tvde inş fazla ilgi gormezde gamze abla tekrar arka sokaklara doner saten tadı yok o olmayınca buu teklıf ona degil de başka bır oyuncuya gelseydı de gamze abla dızıde olacaktı ama yıne onu çok sevıyorum inş en kısa zamanda geri doner zeynep olmayınca muratda olmuyor ya ikisi olsun yada hıç olmasın o zaman ikiside saten ben zeynep ve murat için bakıyordumm ama şimdi eskisi kadar dikkatlı bakmıyorum.

  67. gamze abla geri döööööööööööööööööööööööööööööööööööönn lütfen bizi kırma canan dizisini bırak sen arke sokaklara yakışıyorsuuunnnn

  68. ya ewt nazifeye katılıyorum ne olur sende geri döööööööööööööööööönnnnnnnnnn
    ailemde herkesenin ve uğur abinin çok iyi olduğunuzu söyledi hem ömer de çok tatlı bbb

    • sen çççççççççççççççooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkk iyi bir oyuncusun yeni filimde başarılar

  69. lütfen geri gelinnnnnnnnnnnnn sizi iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,

  70. artık gamze abla da gelse de filim de ekip te tam olsa diyorum ama elif te gamze ablanın yerini tutmuyo nolurrrrrrrrrrrrr geriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dönnnnnnnnnnnnnnnnnn gamzeeeeeeeeeeeeeee ablaaaaaaaaaaaaaaa !!!!

  71. uğur abi geldi de bir türlü gamze abla gelemedi yha gel gamza abla.sensiz dizinin tadı olmuyorki……..

  72. uffffff hemen dön artık gamze abla uğur abi geldi ama sen gelince dizi daha çok güzelleşir arka sokaklar izleyicileri ve sizi seven hayranlarınız olarak diziye geri dönmeni istiyoruz
    seni dört gözle bekliyoruz eğer temelli olmasa bile bir iki bölümlüğüne bari konuk oyuncu olarak gel………………………………….

  73. gamze ile ugur pektas geri gelirse iyi olur cagla ku=bat ve berk oktayda iyi amma onlarin yerini hic kimse dolduramaz

  74. gamze özçelik canan dizisinden çıkartılmış büyük bir ihtimallede arka sokaklar dizisine geri dönüyor

  75. arkadaşlar gamze ve uğur pektaş şiddetli geçimsizlik yüzünden ayrılıyorlar.

    bu haber bütün hayranlarının çok üzücek bir haber ama maalesef ki doğru…

  76. adam oln la itler gamze özçeliği hepimiz sevioz ama bir idda vardı bi zamanlar gamze özçeliğe tecavüz olayı o olay doğrumu bi bilgi verin ama dogru diye biliyorum çünkü pornosnu izlemiştim

  77. BEN İSMAİL ARKA SOKAKLAR İYİ GÜZEL AMA İLKER İNANOĞLU(ENGİN BALKAN)ARKA SOKAKLARIN VAZGEÇİLMEZLERİNDEN BİRİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Bir Cevap Yazın

