tarafından

Hepsi Grubu Yoluna 3 Kişi Devam Ediyor


27.02.09 tarihli Magazin D adlı programda yayımlanan bir haberde, Hepsi grubunun geçtiğimiz gün düzenlediği basın toplantısından görüntüleri getirdi ekrana..

Bu haberde; iki aydır yoluna Gülçin’siz devam eden Hepsi grubu, önceki gün düzenlenen basın toplantısında Gülçin’in gruptan kesin olarak  ayrıldığını açıkladı.

Hepsi

Grup üyeleri Gülçin’e 2 aylık bir süre tanıdıklarını fakat Gülçin’in kararında ısrarcı olduğunu ve gruptan ayrılmayı tercih ettiğini, bundan böyle yola 3 kişi ile devam edeceklerini, 4. bir kişiye de sıcak bakmadıklarını dile getirdiler.

Grup üyeleri, “Onunla yollarımızı ayırdık, eksikliğini de hissetmiyoruz” diyerek son noktayı koydu.

Bunların dışında çocuk sahibi olmaya sıcak baktıklarını, çocukları olursa 3 tane annesinin olacağını ve buna rağmen de gruptan ayrılmayacaklarını sözlerine eklediler.

Sorulan klasik sorulardan biri olan  sevgiliniz var mı sorusuna da kızlar, yine aynı cevapları vererek Yasemin ve Cemre sevgilisinin olmadığını söylediler.

Hepsi Grubu Yoluna 3 Kişi Devam Ediyor” üzerine 74 yorum

  1. Hep destek, tam destek…

  2. NOĞLUR CEMRE ABLA CEVAP YAZ GÜLÇİN NİYE GRUPTAN AYRILDI BEN ONU ÇOK SEVİYORUM ONU GÖRMEDEN VE SİZİ GÖRMEDEN ASLA ÖLMEM NOĞLUR CEVAP YAZIN ADIM FATMA

    • Gülçin Plak şirketi Stardium ile aralarındaki problemden dolayı ayrıldı gruptan. Solo olarak yoluna devam ediyor zaten. Göremiyeceğim diye meraklanma 😉

  3. S….. GGGGÜÜÜÜLLLLÇÇÇÇİİİİNNN

    edit

  4. çocuklar ben gerçekten gülçinim inanmıyo olabilirsiniz ama doğruyu söylüyorum bu arada cemreye benim hakkımda sorulan soruları cevepladığı için teşekür ederim. ben yoluma tek başıma devam etmeye karar verdim ve sonra sizin üzüldüğünüzü duydum ve bende çok üzüldüm çünkü herzaman hayranlarıma karşı bi sorumlluk duygusu hisederim ben kendi yolumu seçtim ve o yolda yürüyücem belki kıza bilirsiniz ama bu benim kararım ern cemre ve yasemine kararıma saygı duydukları için teşekür ederim ben evlenmiyorum hepinizden destek bekliyorum. HALA SZİNLE ARKADAŞLIK YAPA BİLİRMİYİM YOKSA BENİ TAMAMMEN GÖZDEN ÇIKARDINIZMI? BUNUN CEVABINIDA İSTİYORUM CEMRE LÜTFEN BUNUN CEVBINIDA YAZ

  5. 1.si ben gülçinim 2.si benim lisedeki en iyi arkadaşımın adı berildi 3.sen cemre değilsin bunu biliyorum denizde berilin kardeşiydi biz beraberken sana bunların hepsini anlatmıştım bilmem aklında kaldımı bilmem eğer sen gerçek cemreysen masn adresini ver msn kullanıyosun bunu biliyorum

  6. sen cemre değilsin ve insanları kandırmaya hakkın yok

  7. tamam senden özür diliyorum söz bidaha böle bişi yapmıycaam ama sen cemrenin menejerimizsin kimsin ve hepsinin hakkında neler biliyorsan söylemeni istiyorum çünkü onları çok seviyorum ve gülçinin gittiğini duyunca hasta oldum okulumu bırakıp eve geldim yemin olsunki bunlar doğru bu arada tüm bunları yaptığıma rağmen beni umursayıp mesaj yazdığın için teşekür ederim seninle daha hepsiyle ilgili görüşmek isterim

  8. bu ara gerçek adım gülçin berilde en iyi arkadaşım ondan yani ok.

  9. ama herkez sana cemre abla diyoda obdan şey yaptım ben

  10. mesala gülçin hakkında ne biliyosun msn kullanıyolarmı sinirlilermi falan gibi şeyler gülçin gruba geri dönmek istiyormu gülçini aslında cemre mi çıkarttı ve içlerinden en iyisi kim bence gülçin çünkü o zenci gırtlağı falan yapıyodu ya bakalım şimdi ne ypçaklar gülçin çıktıktan sonraki ilk konserlerinde sahne bomboşmuş ve önlem almak için dizi çekiceklermiş bi çok kişi hepsinin modası geçti diyo gülçinle ilgili bi çok şey bilmek istiyorum istersen msn neni verebilirsin bana ama istersen zorlama yok ama verirsen mutlu olurum yemin olsun kimselere vermem başka istersen arkadaşda oluruz sen kaç yaşındasın

    • Maillerine bile zor bakan insanlar, msn kullanmıyorlar. Gülçin gruba geri dönmeyecek. Solo albüm çıkarma çalışmaları var. Gülçin gruptan Cemre yüzünden değil, şirketi ile olan anlaşmazlıkları sebeiyle çıktı. Tabi bunda solo albüm yapma isteği de var.

      İlk konserlerinde sahne dopdoloydu. İkinci Bostancı konserlerinde boşluklar vardı fakat 23 nisandı o gün takdir edersiniz ki herkes kendi derdinde.. Ve o konserde fanlar kızlara unutamayacakları bir süpriz yapmışlardı biliyorsundur 4. olamay geldik bize de yer var mı Kıyamete kadar Hepsi şeklinde bir pankart açmışlardı. 🙂

      Dizi projeleri var fakat ne zaman olacağı kesin değil.
      Herkesin modası geçer Hepsi’nin modası geçmez 😉 Daha nice projeleri var. Bu yaz bir single albüm çıkartıcaklar. Klibin çekimleri yapılıyor.

  11. beni yanlış anlama bende kızım ve senin gibi hepsinin hyranıyım tamammı tamamen iyi niyetimden

  12. peki msneni verecekmisin bana arkadaş olıcakmıyız bunu söylermisin

  13. sanırım sen benden yaşça büyük gözüküyosun lisede falnmısın yoksa okulun bittimi çünkü çok mantıklı yazıyosun olsun yinede msnnenni almayı isterim

  14. olsun ben senin msn adresini almak isterim

  15. gülçinnin nerde olduğunu biliyormusunuz gülçin yine gruba dönmek istiyormu lütfen yazarmısınız çok öğrenmek istiyorum

  16. yorumların cevaplarını biraz daha hızlı yazmak mümükün değilmi acaba çüknki en az bir gün içinde çıkıyo biraz daha hızlanamazmı peki sen başka ünlüleride tanıyomusun

  17. ben 11 yaşındayım sen kaç yaşındasın ve adın ne

  18. ben sana bundan sonra abla desem olurmu

  19. abla benim diğer adım beril yalan değil bak doğru,
    genelde herkez bana beril diyo ama ben gülçin ismini seviyorum tamammı ondan beril yazan yorumuda ben yazdım abla ..) msneyi nezaman açarsın?ablacım

  20. msnmde adım beril diye çıkıyo ondan şaşırma yani abla

  21. iki ….konusuo …… ıkınızde yalancısınız

  22. burası önemli ve özel bir site buraya küfür edenleri alamayız oyüzden ya küfür atmeyin yada bu siteye laf için değil amacanız için gelin vede herkez haddini bilsin lütfen

  23. birde bu lafları söyleyen bizi kendisine benzetmek isteyendir ayrıca kıskanan . bu lafıda nasıl algılarsan algıla

  24. yok yok ben cemreyim ama gerçeği değilim keşke olsam ama nerden bile bilirizki belkide onların hayatları kötüdür yani işleri rast gitmiyordur ondan bazende bu konuda düşünmek gerek

  25. cemre fanlı çocuk url nedemek

  26. herkeze merhaba ben hepsi grubundan ereninçok seviyorum gülçin gitti diye üzüldüm geriye dönüş yok ne yapalım

  27. abla neden çıktıki gülçin mutlaka farklı bir sebebi daha olmalı ve bunu dışarıya belli etmiyordur nede olsa kaç yıllık arkadaşlar mutlaka sakladıkları bişi vardır gülçinle iletişim halinde olmadıklarını söylüyorlar ve onunla arkadaşlıklarını bozduklarını… ama çok sıkı arkadaşlar saklkadıkları bişi vardır muhtemelen belkide haklarında yanlış şeyler düşüne bilirler diye sölemiuolardır demi cevap yazmayı u nutma

  28. hem gülçin yufka yürekliymiş bildiğim kadarıyla bi şirket ve solo albüm için grubu bırakmazdı ondan farklı bi sebebi vardır

    • ben gülçünü hiç sevmiyodum çok şımarıktı bi kere bizim okula konsere geldiler herkes onunla resim çektirmek istedi ama hiç birine izin vermedİ …

      • sana kim benim yorumumu cavapla dedi hem gülçin hakkında ne düşünüyosan kendine sakla çünkü herkez senle aynı kafdan ddeğil canım tomlum içinde gülçinden konuşma bence sen zararlı çıkarsın

  29. bence çok iyiy oldu.Zaten gruptan en gıcık olan ve …veeee … olan gülçin.bence çokkk ama çokkkk güzel oldu…….::::

  30. bence çok s.. bişe gittiği iyi oldu

  31. abla bende bir grup kurdum ve eski şarkıları seslendiricez fakat bu şarkıların melodilerine ulaşmak çok zor yani sözsüz müziklere… birde hepsinin sözsüz müziklerini arıyoruz ve ben hala bulamadım sen onlarla iletişim halinde olduğuna göre bana öyle bir site varsa bildirirmsin zaten gerçektende televizyonda çıkmıycaz yani armızda bi hatıra gibi kalıcak ondan lütfen öyle bir site varsa söyle çok ihtiyacım var

  32. bu arda iyi bir grup nasıl kurulur fakan gibi bilgilerin varsa bizm gruba bana bildirirmisin

  33. bence gülçin hakkında bilp bilmeden konuşman doğru değil belki ogün korumaları izin vermedi veya kendince sorunları vardır oyüzden bu konuda fazla ileri gitmeni desteklemiyorum lütfen bana kızma ama bu doğru zaten oda üzülmüyodu sen onu sevmiyosun diye eğer sen onu sevmiyosun diye gülçinin kahrolduğunu sanıyosan yanılıyosun hayatta hiç kimse birbirini sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda
    ABLACIM HAKLI DEĞİLMİYİM AMA?

  34. ben gülçini cooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum okulda arkadaşlarımdan hepsi grubundan gülçinin ayrıldığını duyunca başım döndü ve bayıldım onu çok seviyordum

  35. abla sen artık mesaj yazmıyosun galiba baksana kaç yorum boş kalmış

  36. ablacım süper bi olay oldu gülçin msn kullanmıyor demiştin ya bi msn buldum herkez doğruluyo bende ekledim sadece 1 kere açtı ama cam aç dedim oydu abla ben şok oldum hatta inanmak için bir sürü soruda sordum ve bana evdeki halinin resmini bile yolladı kimsye verme dedi ben ogece sevincimden nasıl havlara uçtum ama şok edici
    bi olaydı buolay 2 gün önce oldu diğer kızlarınkinide istedim ama inat etti vermedi özellikle eren bu duruma çok karşıymış yani msnsinin başkasına verilmesine kedisi bile varmış hala dün gibi aklımda ablacım lütfen bişey yaz eminim o olduğundan

    • İnanma arkadaşım öylelerine. Kamera açsalar da inanma. Millet ne dolaplar çeviriyor. Hepsi’nin işi gücü yok hayranlarına kamera mı açacaklar. İnanma lütfen 🙂

  37. ya ben inanmdımda bi anlık bi sevinç işte… ay ablacıım öyle bir kortumki artık yazmıyosun diye siteye bile girmemeye karar verdim neyse hiç msn açmıyosun

  38. abla sen bgm konserlerinle falan ilgilimisin hani hepsi bgm konserine falan çıktı diyolar ya aman ha sakın siteyi bırakma cevap yazmaya devam et

  39. ablacım lütfen msnni aç hiç açmıyosun valla. gerçekten çok üzülüyorum 1 kere aç bari

  40. Gülçin çok iyi şeyler yapacak göreceksiniz, ben inanıyorum ona

  41. bende inanıyorum beksana bana gülçin 1 sanada gülçin2 diyelimmi böylelikle bizi karıştırmazlar benim gerçek adım gülçin seninkide heralde gülçindir

  42. Niye 1 2 diye ayırmak gerek; ikimizde Gülçin diyelim, karışmayız merak etme. 🙂

  43. tamam canım benim için fark etmez sen nasıl istersen eğer istersen msneni bana verebilirsin sen hk değilsin demi

  44. bence gülçin ses konusunda gruptakilerden çok daha iyidi güzelliktede iyiydi ama o şeker tavırlarını dünyaya değişmem. bence gülçin hepsiye bin bascak gibi geliyo (eski grubum ne rakibim nede amacım) demiş ama ister istemez arada büyük bir fark olucak . bence gülçinin kendi kanatlarıyla uçma vakti geldi. sözü saçma hepsi artık kendi kanatlarıyla uçmalı.gülçin varken işleri iyidi artık oda yok ne yaparlarne ederler bilmem.Ama yinede 2 sinede başarılarının devamını dilerim. bana göre gülçinin işi daha kolay kızda ses varmı var.güzellik varmı var. kız şekermi şeker.tatlımı tatlı . hoşmu hoş.ee daha ne olsun hepsiye daha çok başarı dilemekten naşka bişey yapamam.DOĞRU DEMİ GÜLÇİN

  45. sen kesin gülçinsindir cnm
    D:D:D:

  46. ne alaka sadece onlalrla görüşüyorum cnm özellikle gülçinle çok sık görüşüyorum akrabam olduğu için.

  47. Hepsi grubu olarak hepinizi çok seviyorum.14 yaşında olmama ramen sizi beğeniyle izliyorum.Gülçin ablamın ayrılmasına sizler kadar üzüldüm.Ama kaderin önüne geçilmiyor.Artık 3 kişisiniz. Bu sizi artık sevmiyorum anlamına gelmiyor.Sizin bana meil göndermeniz dileğiyle hoşçakalın.

  48. eren senin hayranınım nolur bana yorum gönder benim adım kardelen sizi çok seviyorum

  49. bence gülçinin ayrılmasıyla herkez hepsinin bittigini söyluyor ama ben inanmıyorum …… hiç bir konserinizi kaçırmıyorummm

  50. uzun diye bakıp geçmeyin lütfen

    gerçekten sizi çok seviyorum sizin yeriniz çok ayrı sizi ayırmam yasemin ablayıda cemre ablayıda eren ablayıda çokkkkk seviyorum hepsi aynı eşitlikteler çok seviyorum size belli edemeyecek kadar çokkk lütfen cevap yazın hayranınızdanda öte sizi yani nasıl desem çok güzelsinizz facebookta varsanız ekleyin ama başka biri lütfen beni kandırmasın

  51. hepsi sizi cok seviyorum özelike yasemin abla seni cok seviyorum hepsi güzel yasemin özeel

Bir Yanıt Bırakın

