tarafından

Hadise’ye Kısmetmiş


Hadise’nin, TRT’den onay almayan klibi için çok şey yazıldı çizildi. Son durum şu: TRT yarışmaya yılbaşında yayınlanan klibi götürüyor. Metin Arolat’ın çektiği klip ise ekranda single tanıtımı için dönecek. HADİSE’NİN Metin Arolat tarafından çekilen klibine TRT, “Hint filmlerine benziyor. Bu kliple Türkiye’yi temsil edemeyiz” diyerek onay vermedi. Ardından “Düm Tek Tek” şarkısı için yeni bir klip çekileceği söylentileri ortaya atıldı.

hadise-resimleri-7

Ancak Hadise’nin menajeri Sühely Atay, “Yeni klip çekimi söz konusu değil. Hadise şimdi Belçika’da… TRT’nin İzmir’de yapacağı 23 Nisan Şenliği’ne katılmak için gelecek. Mayıs başında Moskova’ya gidiyoruz. Yarışma kıyafetini de herkes ilk kez orada görecek” dedi. Metin Arolat’ın çektiği klip boşa gitmedi TRT ise 16 Mayıs’taki yarışma için Metin Arolat’ın klibi yerine Hadise’nin yılbaşında yayınlanan klibi götürmeye karar verdi. Metin Arolat’lı klip ise TRT’yi temsil etmese de, Hadise’nin geçen hafta piyasaya çıkan “Düm Tek Tek” şarkısının son halinin de yer aldığı single albümünün tanıtımı için plak şirketi Pasaj Müzik tarafından kullanılacak ve televizyon kanallarında gösterilecek.

Hadise’ye Kısmetmiş” üzerine 98 yorum

  1. hado ben seni gördüm görüli hiç sevmedim birkereçok çirkinisn makyajla estetikle insan haline sokmuşsun kendini allah bu yaptıklarının hesbaını sorar bir gün merak etme .. elinden gelse sahneye çırıl çıplak çıkarsın

    • sen hangi cürretlle hadiseme dedin çirkin aptalsın varya kadın manken gibi

    • tuana ya katılıyorum yürü be tuana. çirkin hadise çıktığından beri hiç sevmiyorum.havalara girdi kendini bişey sanıyo.şımarık .. teki.makyajla kendini insana benzetmiş….aynıı.hem şu hadise seni seviyorum bebeğğim tatlım yazıp durmayın..

      • hepiniz catlayin hadise bebek gibi simarik degil durust ebru gundes gibi insanlari dovmuyo ve bence hadise en guzeli ve SIKta heyinizden dahada guzel ben onun hayraniyim hepinizi ona kurban ederim :)) S E N I S E V I Y O R U M H A D I S E

    • ya herkes bakımlıdır bu demek deil hadise cırkın hayır cırkın deil bende güzel ve tatlı bi bayan ama cekemenler var heralde sağdan soldan bağırıyorlar çırkınsın diye ondanmı kahiri’de 50bin kişi setretdi bırakın ya hadise gidi baskım var bukar sevilen hadesi seni seviyoruz.

  2. ..yaw bu karıdan gıcık kapıyom şımarık uyuz çok şımardı kazanamadı eurovizyonu seside berbattı canlı söylemesin bundan sonra mümkünse

  3. hadise üzülme 4cü oldum diye bizim gönlümüzde sen 1cisin bu sana yetmez acinida dindirmez sen benim icin en iyi kiz sarkicisin bir hadise gibi gündeme cikdin EUROVISIONLARIN SULTANI HADISE

  4. ya tamam hadise çok çok güzeldi ama alexander rybak daha muhteşemdi ve çooooooooookkkkkkkkk tatlıydı.

  5. SEVGİLİ HADİSE SENİ TÜM HERKEZ SEVİYOR VE BUNUN SENİ SEVEN EBRU

  6. slm hadise msn adresim nolur ekle ***@hotmail.com sennnnnnnnnnnniiiicok seven ilkay

  7. superdi sesi herseyi uzulmene gerek yok zaten 4ncu de iyi

  8. hadise hadise hadise herzaman heryerde hadise güzeligiyle fizigiyle tarzıyla hadise baska yok basarılar sana ben dj ramos

  9. hadise cok guzelsin ama biraz daha guzel sarkilar yapsan daha iyi olur!

  10. ben hadiseyi seviyorum ve şarkısının da çok güzel olduğunu düşünüyorum…1. olamamamızın sebebi 1-)şarkı değiştirilmiş ilk hali daha güzeldi 2-)vokal yapanın sesi daha çok çıkıyodu 3-)herkes sanatçısını güzelleştirirdi hadiseyi çirkinleştirdik 4-)kıyafeti çok sıradandı

    AMA HADİSE SÜPERDİİİ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Men de Hadiseni çooooox sevirem. Ama Aysel ve Arash dahada gözel ve çoooooooox ela full idiler. Eurovisionda en gözel qiz 1ci Aysel, 2ci ise Hadise idi. Bashqa heç kes! Olada bilmezdi. Çünki eurovisionda AZERBAYCANLA TÜRKIYE DE VAR.

  12. bence hadise cok güzel ben onun en büyük faniyim eurovisyonda 4üncü olmasi hic biseyi deyistirmedi saten eurovisyonda hep haksis oylama war bence eurovisyonu ya türkiye yani hadise yada azerbaycan yani aysel ve arash kasanmaliydi norwech deil onlar hic haketmedi saten cok sasirmistim herkes norwece werince ame en dorusu suydu iki iyi ülkenin birbirine oy vermesi yani azerbeican ve türkiye iki dost ülka hadiseye sevgilerimi yoluyorum duydum ki hadise hastaymis cok yorgunmus eurovisyon dolayi cok gecmis olsun bütün fanlarin cok üzüldü ösellikle ben BEN FLENSBURKTAN MERNE .E

    IY LOV YOU HADISE YEEEEEEE YOOOOUUU

  13. BN AN BÜYÜK HADİSE HAYRANIYIM AŞKIIIIIIM 4. OLDUN DİYE ÜZÜLME ÇÜNKÜ 3. CÜ OLDNN SN BNM GÖZÜMDE HP 1. SİNNNN MSNEMİ NE OLUR EKLE SENİ HERKESTEN ÇOOOOOO…OOOOK SEWİYORUM SNN İÇİN ÖLÜRÜM BN BURDAA MSN ***@HOTMAİL.COM NE OLUR EKLE AŞKII…M

  14. hadise seni seviyoruz kafana takma 4.oldun ama yiydin canım seni coooooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyoruzzzz.

  15. çok güzeldin hadise hiç üzüllme sen bizim yanımızda 1.cisin seni beğenerek izledim çok güzeldin.senin çok seviyoruz

  16. hadisenin sahne performansı bence harika idi.ve bence norveçte çok iyidi ben zaten en ilk baştan beri ya türkiye ya norveç diyodum kısmet norveçeymiş yani bence izlandanın ve azerbaycanın bizi geçmesi çok şaşırtıcıydı.onların şarkıları düm tek teki geçebilecek kapasitede bi şarkı değildi.ama azerbaycanın 3.olmasına cidden çok sevindim nede olsa biz tek millet iki devletiz.haaaaa ayrıca hiçkimse hadise ile güzellik yarışmasına giremez aysel de kimmiş?? alexsandır rybak gerçekten çok sempatik ve yakışıklı bi sanatçı.onu çok beğeniyorum herzamanki )favorilerim şun lardı 1)TÜRKİYE 2)norveç 3)ukrayna 4)azerbaycan ve 5)romanyaydı hiç adil bi oylama değildi ama hadiseyi tekrar tekrar tebrik ediyorum ve onu çok sevdiğimi söylemek istiyorum:)

  17. hadise irençtin bu yüzden yyyyyyyy….uuuhhhhhh Norveçe   a..aaaalllll.l..kkkkıııııııııııııııııııııııııııııııııışşşşşş..

  18. walla benim adıma kmse konuşamaz(ebru musun nesin!!)ben hadise ye manyak gckk oluyorm boğasım geliyoo İİ Kİ ALEXANDER KAZNMŞ:D

  19. HADISA SAN COK SEKSISIN SANI SEVIYOROM LOTFAN IMZANI BANA GONDARIRMISIN BANIMLA EVLANIRMISIN LOOTFAN NA ISTARSIN BANDA VAR.GOZALIG PARA SOHRAT.20YASHIM VAR LOTFAN BANA BIR CEVAB GONDAR.BAN AMERIKADA YASHIYOROOM AZARIYIM.LOTFAN.

  20. HADISA BAN MOHAMMAD AMERIKADA YASIYOROM ASLINDA BAN IRANIN AZARBEYCANINDAYIM 20YASHIM VAR SANI CHOK SEVIYOROM BANIMLA EVLANIRMISIN GOZALIG HAR SHEY VARIM BIR SAN YOKOOM.BANA BIR IMZA GONDAR BIR CEVAB GONDAR LOOTFAN SANI COK SEVIYOROOM

  21. Hadise fıstık gibi çıkmış bu resimde. Süperr.

  22. hadise sen hic üzülme sen 4. olabilirsin ama sen bütün türkiyenin kalbinde 1.sin seni çok ama çok seviyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz SEN BÜTÜN TÜRKİYENİN GURURUSUN

  23. hadise bnce süperdi ama sesi çok kalındı

  24. bence hadisenin sesi karga gibiydi giderekte kötüleşti yani bir karga çarın ondan daha iyi söyler

  25. hadise sanki bizi 1. yaptında tatile gidiyon

  26. bence hadise çok iyiydi fakat sesi kısıktı. Ama norway sprrrdi

  27. ikerim lan hepinizi hadise en iyisiydi

  28. hadise iğrençlerin iğrenciydi karga sesli

  29. hadise sana hastayım… seni çok seviyorum dünyadaki tek hayalim seni yakından görüp seninle konuşmakk eurovisionda mükemmeldin sen hakkını verseydiler birinciydin ben senin adına çok üzüldüm hatta eurovisiondan sonra bütün gece ağladım… ama birinci olamadığın için değil hakkını yedikleri için ama 4.lükte kötü bi derece değil sen bir efsanesin hadise… bende senin gibi olmaya çaılışıyorum ama abiki senin tıpkın olmama söz yazıyorum şarkı sözü onları geliştirip söz yazarı olmak istiyorumm bi tanesin sen hadise sen zaten varlığınla bir hadisesin….

  30. hadiseyi sevmeyenlerin hadisenin sitesinde işi olmazz.. özellikle jalee hadiseyi sevmiyorsan hadisenin sitelerinede tıklama git sevdiğin sanatçıların sitelerine girr

  31. hadisenin sirrı kot paltolonda bence

  32. melis bu site senib değil kimin sitesini istersem girerim ayrıca kendini bişey sana…

  33. melis bu site senin değil kimin sitesini istersem girerim ayrıca kendini bişey sana ..

  34. ya çok sıkıcısınız bu sitenin editörü yokmu

  35. bilgisayar ekrenından çiçek filan yağsın bu arada resim nasıl konuluyoki

  36. hadiseyi çok beğeniyorum şarkılarıyla daha beğeniyorum

  37. hadise ben senin hayranınım bi gün bize oturmaya gel olurmu?? adresimi verim de gel …………………..
    seni çok seviyorum beni msnen varsa ekle dur onu da verim …………………….. bi tane daha var …………..@hotmail.combayy beni sakın unutma msnemi de ekle benim yaşım bu arada 19 bayy senin yaşın kaçç msenene eklersen bana yaz

  38. bence en güzel norveç in şarkısıydı.söyleyende çok harikaydı sesleri çok güzelll.hadise çok sıradan bir elbise giymiş dansçılarıda aynı giymiş kimin solist olduğunu anlayamadık hadisenin dansçılardan farkı yoktuu.sesi de çok çirkin lütfen bidaha canlı şarkı söylemesin az kalsın ölüyodumm çok çirkin sesi.hadise o dansöz kıyafeti gibi elbiseyi giymekle halkı kendinden soğuttu ,kışkırttı.şimdi pek fazla seveni yok.şarkısıda sıradan daha güzel olabilirdi.hem aysel hadiseden güzel bikeremm.gapak olsunnnn.bütün modacılar hadiseyi sevmiyor hakkında kötü kötü eleştiriler yapıyo elbisesi dansöz gibbbiiii.

  39. .. kaş göz çizsem senden daha güzel olur hadise :((( kusura bakma resmen boya manyağısın

  40. hadise elinden geleni yaptın ama daha iyisini yapabilirdim ginede seni tebrik ediyorum

  41. hemşarime bişey dien bitti…

  42. hadise senin çok büyük bi hayranınım seni çok seviyorum

  43. seni cok kicik kapiyorum HADISE. turkiye ye hava atmana ne gerek var ben de belcikada yasiyorum ben de belcikada dogdum onun icin belcikali mi oliyorum? hayir olmiyorum ben bir turkum vede turk kalicam. senin gibi turklere hava atmiyorum!

  44. evet çok havalı kendini beğenmiş

  45. evet sana katılıyorum kendini çok beğenmiş havalı

  46. eLinden geLse cıpLak çıkıcak sahneye qüzeL Türkiye’mizi köTü temsiL etmek için qönDeriLdi beNce ßenimLe aynı fikiRde oLan vaR mı ???

  47. hadise ona acıyorum kötü bi kız değil ama allah biliyoki çok kötü yanıcak ya biz islam dinindeniz nerde yazar çırıl çıplak sahnelere çıkmak . biraz adam gibi görünüşüne dikkat etse yaa afedersiniz ama biraz allahtan korkuyosa adam gibi adam olsun!!!

  48. hadise abla seni çok seviyorum .sesinde çok güzeldi ,bence sesin nasıl çıkarsa benim büyük bir hayranımsın .hemde 4. cü olmak kötü değil tam tersine çok güzel.

  49. hadise abla sena ben çok benzeterler öğretmenlerim senin en büyük hayaranın elif

  50. hadise abla senin sarkılarını severek dinliyorum seni cok seviyorum

  51. sanki siz çok güzelsiniz

  52. hadise seni çok seviyorum. şarkın süper seni bütün aile çok seviyoruz sevgilerle

  53. valla ha irenç biri kendini bişe saneden bir şey hiçde güzel değil valla makyaj dan başka bildiği bişe yok***sesi irenç eurovizyon a katılmakla büyük hata etmiş siz de hadise hadise diyip durmayın

  54. çok süpersin hadise GEL GEL GEL 😀 HADİSE ama sahneye neredeyse çıplak çıkıcaksın

  55. hadise seni hiç sevmiyom sinan akçıl benim **

  56. hadise seni hiç sevmiyom sinan akçıl benim

  57. hadise bnce berbattı keşke playback yapsalardı onu dinleyince oha felan oluyom yani o sadece vücuduyla para kazanmak istio becerdide gerçi

  58. hadise seni çok seviom çok güzelsin erevisyonda4. oldum diye üzülme sakın bak sonra bende üzülürüm

  59. hadise cok sesi cirkindi rezil eti beni

  60. ben sizin düşündüğünüz gibi düşünmüyorumda katılmıyorumda bence çok güzel sesi var ve çok güzel sizden güzel

  61. bncede tutturmuşsunuz bir hadise gidiyo telewizyonlara çırılçıplak çıkmaktan başka hiçbirşey yapmıo sesi berbat eurovizyonda sesi daha bir iğrenç ötesiydi bu kızın neresini seviosunuz anlamıorum sevilecek çok daha ii sanatçılar war

  62. hadise sana hayranım seni çokkkkkkk ssseeevvviiyyooorrruuummm,,,,,,,,, şarkıları çok beğeniyorum canımsınn hhhaaadddiiissseee

  63. hadise ben iran da bu gece sani seir edim harikaidin seni çokkkkkkk seviyorum sen harikasin.

  64. fısdık gibisin bebişimmmmmmmmmmm

  65. içkiciyim içiyom satıyom gel içem yavrummmm

  66. bana resmini verirmisin kocaman seni cok seviyorum

  67. bemce hadisenin bu resmine 18 yas uzeri desek daha dogru olur.Ama sarkilarinin bazilari mukemmel.makyassizken bana benziyo cunku benimde adim h.

  68. hdise cok güzesin her kes sana hayran

  69. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL HADİSECİM SEN HER HALİNLE BİLE BİR ŞIKSIN SENİ ÇOK SEVİYORUM O VUCUDUN ÇOK HOŞUMA GİDİYOR GÜLÜŞÜN BİLE TATLI HADİSECİMMMMMMM:DDDDDD

  70. ben hadiseyi çok seviyorum çok güzel bi bayan şarkılarını severek dinliyorum

  71. hadise çok güzelbi bayan

  72. hadise abla biz arkadaşlarımızla seni çok seviyoruz şarkılarını okulda söylüyoruz ve dansla güzelleştiriyoruz senin başarılarının devamını dilerim

  73. hepiniz gurur duymalisiniz …..

  74. ben hadiseyi cok seviyorum

  75. Hadise is the best! :)) I am from Serbia and everyone love her..Go Hadise! :)) I love Hadise <3333333333333

  76. heLaL 0Lsun sewiy0rum bu qızı yha 😀

  77. hadise hepinizden güzel helal olsun bu kıza yaptığı estetikler makyajlerde çok yakışıyor yürü be hadisemm

  78. bence hadisenin o kadar güzelliği yok öle gerçi çoğu ünlünün yok ama…makyajsız halleri iğrenç…biz sadece tv de filan görüyoruz orayada herhalde makyajsız çıkacak hali yok.makyaj güzeli olmaktansa doğal görünsünler ama çirkin görünsünler daha iyi..çünkü insanı sevdiren asıl şeyin huyu olduğunu düşünüyorum açıkcası…

  79. hadise 4 olmuştu manga 2ci bu sefer yüksek sadakat neler yapacak bakalım

Bir Cevap Yazın

