tarafından

ÇGHB’dan Aşk Kokuları


Kanal D’de yayınlanan “Çok Güzel Hareketler Bunlar” programının setinde aşk rüzgarları esiyor. Programı hazırlayan genç ekip, ilkbaharı yeni heyecanlarla karşıladı.

Pazar akşamları milyonlarca kişiyi ekrana kilitleyen “Çok Güzel Hareketler Bunlar” ekibinin başında kavak yelleri esiyor. Tüm haftayı skeç yazıp prova yapmakla geçiren genç oyuncular, sahne başarılarının ardından şimdi de aşk haberleriyle gündemde… Bu isimlerden ilki, Gülben Ergen’e verdiği “Giden Günlerim Oldu” şarkısı ve onunla yaptığı düetle beğeni kazanan Oğuzhan Koç… Oyuncu, bir süredir rol arkadaşı Zeynep Koçak ile beraber…Çok Güzel Hareketler Bunlar Ekibi

Ekip arkadaşlarının aşkı

Setten gelen “yeni aşk” haberi, bununla sınırlı değil. “Havuçlu anne” tiplemesiyle ünlenen Büşra Pekin de kısa süre önce kalbini Murat Eken’e kaptırdı. Ve son haber “Mezarcı” karakteriyle seyircinin gönlüne taht kuran Bülent Parlak cephesinden geldi. Oğuzhan Koç gibi genç kızlardan oluşan geniş bir hayran kitlesi bulunan Parlak da mutluluğu Mutfak oyuncusu Burcu Gönder’de buldu.

Hürriyet Haber

ÇGHB’dan Aşk Kokuları” üzerine 11 yorum

  1. merhaba ben bu aşk dedikodularına inanmıyorum asla asla gerçek olamaz murat eken büşra pekinle birlikte değildir kesin yha ben inanmıyorum

  2. bence oğuzhanla zeynep çok yakışıyo

  3. Oğuzhanı üzmek istemem ama bence OĞUZHAN ve ZEYNEP yakışmıyorlar ama ESER ve AYÇAyı çok yakıştırıyorum

  4. büşra ve murat kesindi de oğzhan ve zeynebi pek yakıştıramadım yine de allah mesut etsin ne diyim:)

  5. kim demiş bence oğuzhan ve zeynep ayça ve eser bülent ve burcu ve tabiki dddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee murat eken ve büşra pekin birbirlerinne çok yakışıyorlar hiç ayrrılmayın sakın

  6. hadi diğerleri neyse de oğuzhanla zeynepi hiç yakıştıramadım

  7. muratla büşra hiç ayrılmasınlar

  8. muratla büşrayı çok seviyorum çok yakışıyolar hiç ayrılmasınlar

  9. büşra çok güzel bi kız

Yorum bırakın