tarafından

Google’a Göre Hadise Birinciliği Zorluyor


İnternetteki Arama Motoru Google’un 54. Eurovision Şarkı Yarışmasına Katılan Parçaların Popülerliği ve İnternette Aranma Oranlarına Göre Yaptığı Puanlamada Hadise, Norveç’in Şarkıcısı Alexander Rybak ile Birlikte Birinci Sırada Yer Alıyor. hadise-resimleri-12

İnternetteki arama motoru Google’un 54. Eurovision Şarkı Yarışmasına katılan parçaların popülerliği ve internette aranma oranlarına göre yaptığı puanlamada Hadise, Norveç’in şarkıcısı Alexander Rybak ile birlikte birinci sırada yer alıyor.

Rusya’nın başkenti Moskova’da 12 ve 14 Mayısta yari finalleri ve 16 Mayısta finali yapılacak Eurovision Şarkı Yarışmasının bugün olması halinde Türkiye ve Norveç birincilik için yarışacak. Yarışmaya katılan her şarkının internette aranma oranına göre her gün güncellenerek verilen grafiğe göre popülerlikte Hadise birinci, Alexander Rybak ikinci sırada yer alırken, puanlamada her ikisi de 319 puanda gösteriliyor. Sıralamada Norveç ve Türkiye’yi Yunanistan (215), Ukrayna (182), Fransa (167), Rusya (140), İngiltere (138), Danimarka (79), İsveç (75) ve Azerbaycan (73) izliyor.

(Anadolu Ajansı)

Google’a Göre Hadise Birinciliği Zorluyor” üzerine 70 yorum

  1. hadise eurovisionda süperdi ama keske bir adam eslik etmeseydi sanki hadise hastaydi

  2. bence hadise yener işallah o yene mezssede norveçin 1. olmasını isterim

  3. TATLIM GERCEKTEN COK GÜZELSIN: KENDIN ADIN GIBI HADISE YARATIYORSUN:EUROVISION SARKI YARISMASINDA BASARILAR DILERIM:HIC KORKMA BIRINCILIK SENINDIR;SENDE BENIMSIN;ÖPÜYORUM KENDINE IYI BAK

  4. MALESEF BİRİNCİ OLAMADIM CANLARIM..SİZİ VE KENDİMİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTIM.SİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM.20 MAYIS’TA KONSERİM VAR ADAPARK(PARK ADA)’TA HEPİNİZİ BEKLİYORUM.TEKRAR TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM,SİZİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTIĞIM İÇİN.
    (MESENGER’İMİ ALIP EKLEYEBİLİRSİNİZ,ÇÜNKÜ HERHALDE ANCAK BU ŞEKİLDE AFFEDERSİNİZ BENİ)
    **@hotmail.com

  5. yaaaaaaaaaaaaaaaa bu alexander çook tatlı!!!!!!!!!!!bnce sesi de çok güzel biz de bacak show yapıp 4. olduk!:)

  6. HADİSE SENİ ÇOKSEVİYOM SEN KAZANAMADIĞIN İÇİN ÇOK ÜZÜLDÜM ALEKSANDIRANIN MÜZÜĞÜ İĞRENÇTİBEN ONLARIN YERİNDE OLSAM SANA1000236VERİRDİMhadise sendencevap bekliyom

    • hiçte bile norveçlilerin şarkısında güzeldi şimdi onlara hakaret etme 1.olmakta var olamamakta onlarda hak ettiler hem 4.lükte kötü deil birkere

  7. sn gerçekten hadise misin

  8. hadisem gerçekten çok güzeldin ama yılbaşında söyledğin müziğin aynısını yapsaydın daha hoş ve daha dikkat çekici olurdu bide arkada bi adam karıştı yaa o bence çok çirkin olmuş eskisi daha güzeldi ama yinede çok güzel ama çok heyecanlandın galiba ama normaldir bende senin yerinde olsaydım bende aynı şeyi yapardım ama yinede sana çok teşekkür ediyorum bizi 4. edip arkamızda büssürü ülkeyi bıraktığımız için ama ben şunu anladım ki herkews konşusuna oy veriyo böyle bişey olmaz bu oy sistemi kalkması lazım bence bide ben bişey daha anladım ki tek komşumuz azerbeycan bana göre sıralam şöyle olmalıydı
    1)hadise-dum tek tek
    2)norvay
    3)azerbaycan
    4)ukrayn

  9. hadiseymiş yalancılar birazda gerçekçi olun mallar maalesef birinci olamadım canlarım mış sıçim senin kılıbığına hadisecim tabi gerçek hadisecim sana demiyorum şu sahte hadiseye diom (yalancılar…)

  10. ya gerçekten de bu alexandra rybak çok tatlı çok yakışıklı sempatik alexandra seni çokk seviyorum (AŞKIMMM)

  11. Bence ya Hadise hastaydı yada mikrafonda bişeylik vardı ama hadisenin yanındaki vokalin kıyafeti uymamıştı birde Norveç süperdi şarkının sözlerini ve şarkısını Alexander bestelemiş.sözleri ise harika bence 1.nin Norveç olması güzel oldu bide oylarda siyaset konuşmasa hadise ”DÜM TEK TEK”demedi ” DÜM TEH TEH” dedi xD

  12. “adım sanane”walla doğru sölüosun eet yhaw üstelik hadise bu bilnmeyen siteyi bulup girp szn yorumunuza cwpmı werceq ….

  13. valla bn onu bunu bilmem hadise o kadar gzl değildi arkasından ses vrn adam yüzünden sesi iğrenç çıktı onun için iyiki norveç kazanmış hem çocuk çok yakışıklı hem de şarkı süper xD

  14. Hııh hadiseymiş zuhahaha xD Hiç qülesim yktu nie özür dilesin afedersiniz …

  15. bence alexander rybak çok güzel kemean çalıyor hadfisede çok güzel fiziği fln

  16. ya alexander rybak e bayıldım şeker birisi yaa çok tatlı cnm benim ya ama bene norveç 1.liği haketti

  17. alexander birinciliği hak etti bnce. çünkü şarkı muhteşem şarkının adı da muhteşemdi…ve yaaa o keman çalışı kalbimi fethetti çok şirin yaaa şarkısı da muhteşem ayyyyyyyyy çok muhteşem o heryerde çok tatlı. bence hadise hastaymış diyolar hayır!!!! biz hep playbackten dinlediğimiz için kötü geldi sesi.yoksa sesi güzeldi saçı da ama bacak show yaptı hem de çok fazla artı arkadan bi erkek katıldı şarkıya iğrenç oldu alexander haketti birinciliği hiç de darılmasın bana hadise ama İĞRENÇTİ…

  18. alexander rybak çok yakışıklı hasta oldum dudaklarına yapışıp kalmak istiyorum ben 12 yaşındayım o 17 aramızda 5 yaş fark var evlenmek isterdim ne var annem ile babam arasındada 5 yaş fark var

    • o 17 diil 23 yaşında………ayrıca o 40 yaşında kadının dudağına yapıştı bile alexander öpücük yas çıkar bende alexander fotoları ararken buşldum vede şoke oldm..

  19. Alexander Rybak çok tatlı ve yakışıklıydı vede çok da güzel söyledi Hadise darılmasın ama bence Norveç daha iyiydi.Hadise’nin sesi alçalıp yükseldi ve bence onu gerçekten isteyip yapmadı sadece birinci olmak için yaptı ama bence Alexander Rybak daha içten söyledi.

  20. bence alexander çoookkk güzel söyledi bide çok yakışıklı ve güzel söledi ben olsam norveçe oy atardım hadise de güzel söledi ama arkadaki adam sölmeydi çok daha güzel olurdu ama o kadarda güzel söleyemedi hadise

  21. Yok hadisenin arkasındaki adamın sesi kotuymuşde bilmemnede hadiseye 4.lük bile çookk fazla norveç gerçekten harikaydı hadise çok iğrenç söyledi bar bar gezeceğine biraz canlı performans çalışsaydı keşke ayrıca kıyafeti çok basitdi….hadise fiziğine güvenip çıktı ama yetmedi..!

  22. Kesin ya Alexander benim bi kere ayrıca gizemnur Alexander 23 yaşında 17 değil daha yaşını bilmiyosun seviyosun nasıl sevgi bu. o da sana bakçak değil illa birine bakıcaksa o ben olurdum …

  23. ßana baqın burda Hiç biri Hadise deil hadise oLamas siz … milleti kandırosunus yaa ..nee hadise bu gibi sitelere girmio0 cnm onu ayrı fan sitesi war sizn ne .. yemeye yazıosunus buraya hadise adına yorum …..

  24. ayrıca Sende alexander le evlenemessin o benim askım oyüsden ILowe youuu alexanderimmmmm muckkkk

  25. sanki sen evlenbilirsin de … ben onun icin norvece gidicem bi kere xD

  26. alexsander hakkı ile aldı sesi mütişti ….aşkıMMMMMMMMM

  27. sevgilihadiseseniçoooooooooooooooooooookseviyorum…hakkınıyedi seninenbüyükhayranınveysel

  28. çok çıtır bir kız ama eurovision’da berbattı

  29. ya siz ne ..insanlarsınız ya kıs okadr çkıp türki yeyi en ii ekilde temsil etti sizm dediklerinize bakın kıyafeti çook güzeldi fiziğide bende de öle fizik olsa bende gösterirdim norveçin şarkısı çok kötüydu ama çocuk çokk tatlıydı seneye bizeöle birini gönderelinm 1. biziz atbiki ayrıca hadise rejı ile konumu benim senimkısık vokalin sesini ksın demi ama onalar kısmamı açmı ve siz soruyorum türkiyede hadisecden daha güzel ing. arkı ssöleye biln varmı ?????

  30. ya siz ne .. insanlarsınız ya kıs okadr çkıp türki yeyi en ii ekilde temsil etti sizm dediklerinize bakın kıyafeti çook güzeldi fiziğide bende de öle fizik olsa bende gösterirdim norveçin şarkısı çok kötüydu ama çocuk çokk tatlıydı seneye bizeöle birini gönderelinm 1. biziz atbiki ayrıca hadise rejı ile konumu benim senimkısık vokalin sesini ksın demi ama onalar kısmamı açmı ve siz soruyorum

  31. seni seviyorum hadise abla

  32. ben alexander rybakı çok sevıyorum ı love you

  33. hiz yanış bliosunuz benepin ce hadise kazanmalıydı hadise abla ben ce eniyisiin hiç üzme kendini elinden gelen herşeyi yaptın ya elin den başka ne gele belirki

  34. bence hadise elinden geleni yaptı ve 4.lükte çok ii

  35. ayrıca herkesş hadise benim diye kandırmaya çalışmayın

  36. hadise acayip derecede güzel ama euovizyonda 4. cü olması karizmasını çizdi
    merak etme haise sen yinede güzelsin.
    ve kalbimizde 1.ci. sin

  37. hadise ben alexander euro vizyonda 1.c. oldum
    hak ettim
    ve ben sana aşık oldum
    hadiiiiiiiiiisssssssseeeeeeeeeeeeee
    bennnnnnnnnnnnnnnimle
    evlenirmisin hadise bitanem
    o gece yani moskovadayken seni gelip dudagından öpmek istedim ama olmadım
    evlilik teklifimi kabul edersen sevinirim
    aaaaaaaaşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkıııııııııımmmmmmmmmmmmm
    bebegim benim

  38. ben hadiseyim sizlere süprizim var ben erovizyon yarışmasını yenemessem bile dert etmeyin çünkü ben birinciyim. alçak rus mikrofoncu benim mikrofonun sesini kısmış norveçininkisininde açmış . bunun için onlardan paara almış yani dert etmeyin

  39. ne yaparlarsayapsınlar norveç 1. bu değişmicek ve bin katdaha güzeldi şarkı

  40. bunun mikrofonlabi alakası yok şarkı binkat daha güzeldi ve 1. oldu ha açık ha kapalı alexander 1. olmasa bile önünde2ülkedaha var onlardadamı m,ikrofonkısıktı bunun hiç bi bahanesi olamaz

  41. kızlar bnce hadise çok iğrenç söledi bnce ilk 4 de deil son 4 de olmalıydı OYSA ALEXANDER ÇOK GÜZEL SÖLEDİ KENDİ EMEĞİYLE KAZANDI ALEXANDER SENİ ÇOK AMA ÇOK SEWİOM AŞKIM SENİ SEVİYORUM AŞKIMMMMMMM ALEXANDER’MMMMMMMM ALEXANDER İLK VE SON SEWNİSEVECEĞİM AŞKIMMMMMMMMMMMMMM

  42. arkadaslar illa beni sevmenize qerek yok hem benim adıma konuşup birbirinizi kandırmayın lütfen eqer gercekten benimle tanışmak istiyorsanız benim fan club siteme gelin evet alexander ı tekrardan kutluyorum işallah seneye bizim ülkemiz kazanır ama unutmayın bi ülkeyi yönetmek çok zordur!!! SEVGİLERİMLE hadise acıkqöz….

  43. aşkım hadise ben hadiseyim kimse deil ben hıh

  44. hadise sen cok güzelsin ben senin en büyük hayranınım

  45. hadi tutmıyım seni senin sarkılarının hepsini dinledim cok güzeller yepyeni sarkılar bekliyorum senden

  46. hadise senin hayranınım seni çok seviyorum.inşallah yorumumu beyenirsin…………………………

  47. hadisenin hastasıyım erevizion yarışmasında süperdi hadiseye başarılar ve birgün hadiseyi konser için d.bakır a bekliyorum sevgilerimle kal

  48. hadiseyi çok sevmiyommmmmmmmmmmmm

  49. hadise seni ooooooooooooook seviyorum

Bir Yanıt Bırakın

