tarafından

Hadise- Düm Tek Tek- Yarı Final İzle


Temsilcimiz Hadise Düm tek tek adlı parçası ile yarı finali geçmeyi başardı ve pazar günü yapılacak olan Eurovision 2009 finaline katılmak için hak kazandı.

Hadise- Düm Tek Tek- Yarı Final İzle” üzerine 10 yorum

  1. Canlı performansını beğenmedim şahsen.

    • bencede elbise ve şarkıdaki ses düzeni çok korkunç sekılde kötüydü danscıların ve arkadakı ses destekcılerının katılması çok iğrenc olmus bu arada blog sahıbı arkadas bloglar hakkında destek almak ıstıyorum yardımlasabılırız.

  2. açıyorum açıyorum açılmıyor bu sorunu halledin lütfeeeeeeennnnn…….

  3. selam begum nasılsın oncelıkle ** msn adresımı ekledın sanırım ** genelde hep bunu kullanıyorum ayrıca kenan dogulu adlı ıcerıgıne yorum yazdım elımden geldıgınce desteklemeye calısıyorum bu arada senıde beklerız bızden tarafa dogru cay ıcerız sanırım 😉 kolay gelsın tşk

  4. bence hadise çok güzeldi fakat arkadaki adam neye söylüyorki yani şarkının yarısını o adam söyledi farkındaysanız hadise türk adetlerini uyguladı…. tebrikler hadise 4. oldu haberiniz olsun

  5. seni cok seviyorum hadise severek dinlyiorum seni

  6. hadise çok güzelsin ama hastalığından dolayı… gibi söledin

  7. bence en güzel türkiye ve azerbeycandı diğerleri beğenmedim mumarım kimse kimse beğenmemiştir ben öle umuyorum ve burdan hadiseye ve aysel ve aras a sevgilerimi yolluyorum :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    sizleri çoooooooooooooooooooooook seviyorum sevgilerimle

Bir Yanıt Bırakın

