tarafından

Hadise’nin Eurovision Sonrası Açıklaması


Eurovision Şarkı yarışmasında 4. olan Hadise  salondan ayrılırken gazetecilere “Ben her zaman ilk 5 demiştim ve 4. olduk. Çok gururluyum, hedefime ulaştım. Ben hiç bir zaman birinciliğe oynamadım. Çünkü final grubu çok güçlüydü. Birinci olmak isterdim, ama hiçbir zaman birincilik için mücadele etmedim” diye konuştu.https://i2.wp.com/fotogaleri.hurriyet.com.tr/LiveImages/Foto%20Haber/Eurovison%202009/A16234104.jpg

Hadise, “Herkes benden birincilik isterken, ben hep ilk beşe girmeyi düşündüm ve bunun için de dua ettim. Allah da benim dualarımı kabul etti. Allaha şükrediyorum” dedi.

Baştan beri Norveç’in favori olduğunu belirten Hadise, “Ama ben Fransa’dan Patricia Kaas gibi, İngiltere’den Jade Ewen gibi dünyaca ünlü sanatçıları geride bıraktım. EBU’daki yetkililer bile başarımızı, bu kadar güçlü bir gruptan 4. çıkmamızı çok iyi buldular” şeklinde konuştu.

Hadise daha sonra şunları söyledi:

“Türkiyeden sonra ikinci vatanım olan Belkiça’dan 12 puan gelmeseydi, hayatta bir daha Belçika’ya gitmezdim. Ama Belçika’yı çok seviyorum.

Şu an en çok yapmak istediğim ve yapamadığım şeyi yapacağım, bol bol yağlı yemekler istiyorum. İlk gördüğüm hamburgercide duracağım, doyana kadar hamburger yiyeceğim. Daha sonra da kahve içeceğim.”

2. hafta önce İngilizce albümünün çıktığını, 3. albümünün de yakında çıkacağını belirten Hadise, bir klip işi olduğunu belirterek, “Klibi çektikten sonra tatile gidip, bol bol yüzmek, kitap okumak ve son aylarda yapamadığım şeyleri yapmak istiyorum” dedi.

Hadise son olarak, “Hiç ağlamadım, hiç üzülmedim, çok mutluyum” diye konuştu. (AA)

Hadise’nin Eurovision Sonrası Açıklaması” üzerine 15 yorum

  1. bnceee hadiseden birinciii olmasını bklerddm ama olmadıı wee norwece 12 puan vermelerii bnii hayal krıklığına uruttdııı alexdrann öz gecmiside pek parlak deiul bence hakedmioooooduu insallah o kupa onlara uğur gdrmeen wee sahnee performansımıss berbaddııı dhada bisi demiooommmmmmmm

    • çok yalnış düşünüyosun bence hadisenin performansı güzeldi sesi kötü çıktı canlı sölüyo diyorsunuz ama alexsander rybakta canlı söylüyordu neden onun sesi kötü çıkmadı hakeden hakkını aldı alexsander rybak ın geçmişi kötü değil hemde gir internet sayfasına oku

  2. bence norveç haketti hadisede başarılıysı benim fikrimce alexsander rybak hadiseden daha başarılıydı.

  3. ya son yazan arkadaşlarıma katılıyorum.Alexander rybak bence daha iyilerine layık sesi muhteşem.Ayrıca gerçekten çok temiz bir geçmişe sahip ,gerçekten alçakgönüllü ve şen bir insana benziyor.Hadiseyi çok sevdiğim söylenemez;ama eurovisionda 20. şarkıya kadar hadiseyi desteklemiştim.Ama Norveçin şarkısını duyunca hem alexander Rybak’a hem de sesine hayran kaldım.Bundan sonra Alexander Rybak’ın hayranları arasındayım.Onu çok seviyorum.Hak eden aldı ve bence Alexander Rybak daha iyilerine layık.Bundan sonraki hayatında hadise’ye başarılar.Ama içimden Alexander Rybak’a daha da fazla başarı dilekleri yollamak geçiyor.Evet,ben de böyle düşünüyorum..

  4. bence norveç bu ödülü haketmişti hadise de güzel söyledi en canlı dansı da türkiye yapmıştı ama kısmet değilmiş 1. olmamız zaten hadise de birinci olmayı okadarda çok istememiş 4. olması bile onu 1. olmuş gibi çok sevindirmiş bu sevinç ona yeter diye düşünüyorum ve alexander rybak ın şarkısı favori şarkılarımdan biri de olmuş oldu çok güzel bi şarkı gerçekten hadise yede alexander ada başarılar diliyorum

  5. norveç bu ödülü kesinlikle hakketti. hadisede çok güzeldi ama 1.lik norveçe uygun. ama hadisede iyi bir başarı elde etti yani, o kadar ülke arasında 4. olmak büyük başarı.

  6. eurovision yarışmesına katılanları kim seçiyor bilmiyorum ama bence bu sene iyi birini seçtiler hadise çook başarılıydı. ama geçen sene mor ve ötesini seçerek ..yapmışlar.yani o grup tabiki düzgün bir başarı elde edemezlerdi.

  7. eurovisiona 4.lüğü hedefleyerek gitmişse suç hadise’dedir bence. Alexander rybak adlı kimsenin sadece sesini yükselttiği yani bağırdığı ve uzattığı yerlerde ki sesi iyiydi. şarkının da sadece girişteki ve iç bazı bölümlerde ki keman kısmı fena değildi. benim favorim romanyaydı ve bence hakeden kazanmadı. teşekkürler.

  8. bu arada eurovisionu kazanmak için yapılacaklar listesi
    1. şarkıyı sezen aksu yapsın.
    2. şarkıyı zeynep dizdar yorumlasın.
    3. arkada anadolu ateşi dans etsin.
    4. o zaman birinci olmazsak eurovisionun jürisini döveriz 🙂

  9. bence hadise çok güzeldi dansıda çok güzeldi ama o ses beni bitirdi hadisenn sesi sanki arkadaki wokalist gibiydi ama hasta felen olmuş ona hak weriyorum zaten istedği aşarıda buymuş o yüzden sorun yok .. ayrıca hak edende kazanmamış bnce iğrenç ötesiydi 1. olan kişinn şarkısı o sesle hadiseyi yapsalar daha iiydi

    • iyide hep kendi ülkenmi cvanım norway kazandı ama şarkıdan deil kemandan ama keman bizimkinden üstün bir hava verio.fakat evet işin içinde bir haksızlık var aslında 3.cüyüz de icyland’in şarkısı bizi geçemezdi kii!

  10. bence iyi bile rekor yaptık.Şarkı ve beste çok güzeldi ama hadise yönetmeni değiştirmemeliydi.Yönetmen değişince seside iyice gitti.O yüzden eurovisiondan sonra bewnim de favorim norway oldu.Hatta şarkıyı ezberledim bile..Tabii düm tek tek’i de ezbere biliyoruum canım…

  11. Bence Hadise Gayet başarıLıydı.Ona haksızLık etmeyin.O bitanem aşkım herbişeyim.Onu görünce resmen titriyorum.Onu çok seviyorum.Bu arada Hadisem’inde dediği gibi oy verme sistemi hiç mi hiç adil değil 😦

Bir Yanıt Bırakın

