tarafından

Robert Pattison (Edward) Fotoğrafları


Reklamlar

Robert Pattison (Edward) Fotoğrafları” üzerine 86 yorum

  1. çokkkk tattlı bayılıyorum ona gerekirse onun için vampir olurm

    • aynen kristeen stewart a gıcık oluyorum çünkü edvart ı seviyorum :):)

      • edward bellanın sevdiği için bellayı sevmiyorum çünkü tek istediğim edward benim olması hayallerimde hep edward var fiimleri izlerken kendimi edwardden alamıyorum çünkü aşığım edwarde sen benim gördüğüm en yakışıklı ve karizmatik insansın ben senin filimlerini izlerken bana gerçek bir vampire benzedğiğini hissediyoru ve o yüzden bende vampir olma hayalleriylen geçinip gidiyoru biliyorum gerçek dünyada vampir diye bişey olmadığını sana aşığım edward sen bellanın deyil benim olmalısı seni öpüyorum …

  2. gerçekten çok yakışıklı bi türk versiyonun olmalı : (

  3. edward içinölüyorum onun hastasıyım ayrıca bellaya gıcık oluyorum seni seviyorum hemde çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  4. edward senı ole cooooooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum kı anlatamam senın ıcın vampır olurdum sen iste yeterkı yaaaaa bayılıyorum sana

  5. ya çk ykşklı snn gibi sevgilim olsa ah……… o bakışlar beni bitiriyor

  6. Hi, I am edward(robert) plzz speak english

  7. bitiyorummm sanaa bıı ınsann bukdar etkılıycıı olamzaa choukk seviyorumm shnıı …..

  8. hello.my names merve love you edwart-merve am from turkey wath is from you edwart please

  9. bella ya gıcık oluyorum cok ** bi kız edward a bayılıyorum onu cok sewyorum(AŞKİTOMMM…)SENİ SEWİYORUM EDWARD…bırak bellayı gel bana ben senin için wampir olurumm bebeeemmmm… mmmmuuuucccuuuukkk….

  10. edwart bellayı barakipta gelcekya senin yanına muşmula suratlı istersen beraber soralım edwart a isteyenler eklesin cam açıyoruz ve bu bir şaka dehil hergün açıhız benim kini ekleyin ordan gösteririm edwartı sise onun msnesi biraz karışık anlarsınızya

  11. edward çhokk tatlı balım benim yhaaaaaaaa

  12. yorumlar çok komik. böyle yazmanızza inanamıyorum.bunu yazanlar kaç yasında acaba? cvp

    • bnde bilmiorum snki robert bunları duyacakmış gbi bune saçmalık yhuu bn de edward hastasıyım ama bu kdr mantıksız bi şekilde deil yani

  13. edward edward
    vampir edward
    o gözler o kaşlar
    yaktı beni edward

  14. edward asqımm senın qulusune hastaymm bebeqım bnm senı coq sevıormmm
    muck optm senı
    yha qel benıde ısırr
    o kızda ne buluonn qel benı opp

  15. yha sana bayılıyorum yha çıkma teklifi etsen 1 saniye durmam kabul ederim ama sen benden çok büyüksün hayallerimdeki erkeksin bunu bilmeni isterim sana aşık olan hazal

  16. edward süpersin sana bayılıyorum tatlı aşkım 🙂

  17. balk kopuklu gözlüm nbr cnm benim kurban olam ben sana askım sana asıgım lan sen kendini ne zannedion lan pislik bbbb

  18. edwardı size anlatamam cunku anlatamiyacak kadar seviyorum

  19. ne anlatsam bos
    inanamiyorum ilk defa aşik oluyorum

  20. edward gay bunu bilin öyle konuşun

    • hiçde bikere gay may değil o hem gay olsaydı belli ederdi adamdaki sert bakışı görmüyonmu onun gay olduğunu görmek içi gözlerinin dokuz numara miyop olması lazım hem biliyomusunuz bella bi kez bi filmde erkek rolunde oymamış kimmiş şimdi top olan

  21. benim için sadece hayalsin ulaşamayıp dokunamıycam biliyorum ama yaşama sebebimsin son zamanlarda edward seni seviyorum çok şekersin platonik aşkım

  22. gay olmanda önemli değil a.g ben ölede severim valla

  23. aşqım çok tatlısın senin o kırmızı azını yerimm o dudağında ben olmak isterdim bellaylada çok yakışıyonuz bizim okul sana hasta sen artık en papülersin benim gözümde

  24. onu kimseye vermem alan olursa onu sanal döverimm

  25. allahm bu kadar yakısıklıı daha varvmı acabaa suu dnyada yaaaa 😦

  26. ya arkadaslar robetrden de yakisiklilari vardir.:P

  27. Saçma bence o adam sizi tanımıyo siz de onun için neymiş vampir olurum neymiş ölürüm gibi şeyler diosunuz biraz adamakıllı olun

  28. edddwwaaarrrddd seni çokkkk seviyorumm nolur türkiyeye gellll
    nolur nolur nolurrrrr sen istersen ne yapar eder vampir olurummm

  29. !DİKKAT! ne dersenz diyn edward bnuları okumayacaqı içn boşuna gırtlaqınızı yormayın kndi kndinize gelin güvey oluosunuz edward o kdr gzl kız varken kndi ülkesnde türkiyeye gelip sizemi bakcak tm bnde edward HASTASIYIM AMA BNU ONA DUYURAMADIKTAN SONRA NE YARARI WARKİ anca boş hayallere dalıoruz okumayacak duymayacak aldırmayacak yaptıqımız herşey boşuna o yüzden biraz mantıklı davranmaya çalışın mesela kndi şehrinizde olan bi kişiye takın kafayı ki onunla görüşme yüzdeniz artsın haklı deilmiyim yani

  30. edward seni coooooooook seviyorummmmmmmm türkiyeye gellllllll lütfennnnnn

  31. ya lutfen bırazcık gerçekleri görün ya neresı yakısıklı buyuttunuzde buyuttunes heee gotume kaş göz cıssem dha orantılı olur yani

    • yaa arkadaşlar lütfen çirkinleşmeyelim (BANA BAK KIZIM!SENİN AĞZINI YIRTARIM HA KİÇİMİN KENARI SEN EDWARDA NASI ÖLE DERSİN HEEEE MADEM EDWARDI SEVMİYOSUNUZ NİYE BURAYA GİRİP BÖLE SAÇMA SAÇMA ŞEYER YAZIP BENİM AYARIMI BOZUYOSUNUZ BEEE TÜBE TÜBE BENİMDE AĞZIMI BOZDURDUN ŞİMDİ

  32. edwartıçoksevıyorumaşkımçkyakışıklıorospucelljekuptahemdeedwartta

  33. edwartvampirgerekırsebendeolmakısterım

  34. edward san tek sy şu ki I LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SEN DÜNYADA TEKSİN EŞŞŞİN BENZERİN YOK SENİN BESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  35. edvırt snnn için ölüorum süpersin filmlerini başa alıp alp izliorum bitiorum sna resmen yakışıklısın yakıcısın ve fecisin seni seviorum

  36. senn filmini cok begendim her gün izliorum seni çok seviorum gözlerinin rengine bayılıorum yakışıklıısn başarılarının devamını dilerim k.ib süpersinnnnnnnnnnnn

  37. COK AMA COK YAKISIKLI BIR COCUK YAAA

  38. SEN ÇOK TATLISIN SENİ SEVİYORUM EDWART

  39. yakısıklı senı gurmek isterdmm

  40. görülmemş böyle yakışıklı insan robeti grm herkes gözlerini hayran efsane yakışıklı vampirim söyle neden bu kadar gzl senin gzlerin

  41. yha dünyada edward gibi yakışıklı bi çocuk yok yha hastalık bişey resmen hastalık oooooooooooooooooooooooooooofffffffffffffffffff

  42. edward aşkım seni seviyom bellya gıcık oluyom

  43. erkek oldugum halde hem oyunculugun hem tıpınle ıyısın gercekten alacakaranlıkla tanıdık devamını beklıyoruz gelde turkıyeye sana kave ısmarlıım:=)

  44. edward seni vampir seven kızlar acaba kaç tane

  45. ben bu adamın hayranıyım ben onun için işster inananın ister inanmayın bilğime edwırt yazdım

  46. aslında bella yı hiçç sevmiyorum aşkım benim

  47. seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruz robert partiston

  48. what happens when edward I love you so come to turkey with a very handsome and sweet I love you so much bella yakışıyorsunuz hemde çokkkk ”I love you I love çokkkkkkkk 🙂

  49. can be written in proper english, all mixed up sorry I love you so full bilmiorum

  50. I love you robert pattison

  51. sana hastayım be tek isteğim benide vampir etsen keşkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  52. edward sana hayranın sende isteğim beni vampir etmen

  53. senin kadar yakışıklı olmasamda yakışıklıyım Robert PATTİSON ama vampirlik eksik

  54. bu resimlerde ok ama çok güzel çıkmıssınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)d

  55. edward seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm bitanermsin benim çok tatlısın bırak o bellayı gıcık oluyorum ona onun yerinde olmak çok isterdimmmmmmmmm

  56. canımm edwardım sakın onlara inanma aldanma seni asıl gerçek seven benim senin için vampirde olurum herşey olurum sen iste ben sana hiç düşünmeden canımı veririm bayılıyorum sana seni çooooooooooooooooooookk seviyorummmmmmmmmmm seni gerçekte görmek için herşeyimi verirdim

  57. off yaa edwırt benim sewgilimolsaydı keşke

  58. asıl keşke benim sevgilim olsaydı

  59. offfff keşke Türkiye’de olsan seni çooooookk seviyorum

  60. ya ben kadar bu adamı kimse sevmez yatağımda sen yastığımda sen dolabımda sen çantam da sen kalbimde sen hiç ayrılmıyoruz senin foton olan kıyafetim bile var ayyakkabımda robert patinson yazıyor çünkü çoooooooooooooooook seviyorum seni bella senden nefret ediyorum git başka sevgili bul kendine ama hafta sonu sana geliom robert senin olduğun yerdeyim aşkııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmm

  61. BELKİ HAYELLERİMDE OLURSU RESMİN ELİMDE İSMİN DİLİMDE SENİ HEP SEVİCEM YEMİNİMLE

  62. türkçe bilmedin için love you darling where areyou lmssed you veriy much think of you every doy ıcan-t do without you please come back tome love you very much miss you seeniiiiiii ccccok seevviiiyoruummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  63. seni cok seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  64. edwart cok ama cok yakisikli

  65. YAAAAAAAAAAA BEN SANA ASIK OLMUSUM BEEE

  66. kesinlikle ikisi hep birlikte olsun ikiside çok güzeller ve asla ayrılmasınlar.. bende robert pattinsonu beğeniorum ama asla kristendan gıcık olmuorum çünkü ikiside ruh ikizini bulmuşlar..

  67. Edward olmasa alacakaranlik izlenmez yssn vampirlik love Edward

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s