tarafından

Aşkı Memnu Dizisi 38. Bölüm (Sezon Finali) Fragmanı


Aşkı Memnu Dizisi 38. Bölüm (Sezon Finali) Fragmanı” üzerine 21 yorum

  1. KESİNLİKLE KAÇIRMADIĞIM BİR DİZİ TEK KELİMEYLE SÜPER BİR DİZİ BİHTER VE BEHLÜL KAREKTERİNE BAYILIYORUM BİRBİRLERİNE ÇOK YAŞIYORLAR BEREN SAAT SENE SEVİYORUM

  2. BENCE YANGINA KÖRÜKLE GİDİYORLAR AMA BAKIN FRAGÖMANDA YAKALANIORLAR GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ OH İYİ OLDU ONLARA HİÇ SEVMİYORUM O SİNSİ BİHTERİ ALLAHH………….. İYİ OLDU YAKALANDI SİNİR BİHTER ..

  3. ya ben bu bihretin ağzına… biricik behlülüme asılıp duruyo behlül benm olmasa bile nihalin hakkı bihterde kimmiş ya sinir, nihali nası kıskanıyo dünkü ..k sen o eve dün girdn kimsn sen ya boyalı küp kıskanç zorba ötesi sapıkk!!!..

  4. ÖYLE DEMEYİN GÜZEL DĞİLMİ ROL GEREĞİ ÖYLE BİHTER VE BEHLÜL BİRBİRİNE ÇOK YAKIŞIYOR UMARIM EVLENİRLER ADNANDAN AYRILIP.BİHTER SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM….!

  5. ben bu diziyi çok seviyorum… bihtere bayılıyorum ama behlülle çok tehlikeli şeyler bunlar.. hadi adnan yakaladı diyelim sonrasında çok mu mutlu olacak hayır ateşe körükle gidiyolar…….

  6. YA NASIL OLUR EVDE ONCA ŞEY DÖNÜYO AMA HALA ADNAN Bİ ŞEYİN FARKINDA DEĞİL LÜTFEN FİLM DAHADA SIKICI OLMADAN NİHAL VE ADNAN ÖĞRENSİN VE BİHTER İLE BEHLÜL BİRBİRİNE YAKIŞMIYO NİHALLE BİRLİKTE OLSUNNNNNN.

  7. ADNANNNNN ARTIK YETER DURUMU ÖĞREN VE BİHTERDEN HEMEN AYRIL BEHLÜL DE NİHAL LE BİRLİKTE OLSUNN

  8. YA NASIL OLUR YA EVDE ONCA ŞEY OLUYO AMA ADNANIN RUHU BİLE DUYMUYO ARTIK YETER FİLMİ SIKICI YAPMADAN ADNAN VE NİHAL HER SEYİ ÖĞRENSİN BİHTERRRR SANA UYUZZZZ OLUYORUM

    • bende bihtere sinir oluyorum.bencede nihal le behlül daha iyi yakışıyorlar.bihter zaten boya küpü onu hiç beğenmiyorum ama malesef o kendisini beğenmiş.tabi neyine güveniyorsa anlamıyorum yaaaaaaaaa inşallah behlül ile behter hiç yan yana gelmezler ama umarım nihalle çok mutlu olurlar bir ömür boyu….

  9. arkadaşlar daha da fazla saçmalamayın bi kere bihter rolü gereği öyle yapıyor we çok güzel bi kadın o yşl badem gözleri yok muuu doal qüzllk rsmn doal gzllk o dudaklarıııı o burnuuuu bihter nihal uyuzna bn basar nhlde adnanda aradan çklse kşke çq qzl aşk yşıolar yaaa cnlarm bnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bereeeeeeen sny çoook sewiormmm

  10. Çok şaşırtıcı bir final oldu..

  11. yaa sezon finalini çook spr yaptılar.behlülle bihtere aferin bence doğru olanı yaptılar.zaten bihter adnana yakışmıyo.duyduğuma göre beren ile kıvanç gerçekte ayrılmışlar çünki birbirlerini kıskanmışar ohhhhhhhh ii olmuş ztn yakışmıolardı.bi de bişi daha duydum beren ile kıvanç gerçektede birlikteymiş hadi inşallah hayırlı olsun:)

  12. ya ben behlüle bayılıyorum bncede behlül nihalin hakkı bihterde ..avuçunu yalasın

  13. bence behlülü hakeden elif zaten nişanlılar bihterede gıcık oluyorum o elindekine baksın behlülüde elifide rahat bıraksin

  14. Beren saat muthis bir oyuncu ve cok guzel.Kıvanc kendini bu dizi de cok gelistirdi.Bihter ve Behlul ayrlmasın.Bihter intihar etmesin.Gercek hayatda da evlensinler,Meltem Cumbul ABD’ye dönsün yeteneksiz.Ya da burada bir kürt kızını oynasın fazla sırırtmasın.Kerem Çatay ask baslamadan Beren Saat icin seyrediyordum zaten,sana cok tesekkur ederim.Ona sinema filmide cek.Penelope Cruz ve Beren Saat!!!

  15. Beren saat muthis bir oyuncu ve cok guzeL.KıvacLa coq yakışıyorLar.EqeR senaRYo deqişiRSe BehLüL(Kıvac) ve BiHTEr(BeRen)
    evLenSirLer Coq yaKısıYorLar qercek HayaTTada inşaLLah birLiqTe oLurLar

  16. Ve Kıvanc TaTLıtuqa BaYıLıYoRuMm.. BeRen SaaTDe Cooo..ooq qüzeLLL:

  17. muuutiş ohhhhhhhhh canıma deysin

  18. ama doğrusunu söylemek gerekirse bende bu filmi beğenerek izliyorum.sezon finali süperrdi beğendim

  19. bencede iyi bir dizi çok guzel oynuyorlarbehlulu çok begeniyorum sezon finali cok guzel oldu

Bir Cevap Yazın

