tarafından

Twilight (Alacakaranlık) MTV Ödülleri Fotoğrafları


Twilight (Alacakaranlık) MTV Ödülleri Fotoğrafları” üzerine 8 yorum

  1. resmen show yapmislarrrrrrrrrr yaaa!!!!
    Edward 1 love you!!!!!

  2. süper olmuş fotoraflar falan tam benlik olmuşya saol rosalie on cnm ben bu filmdeki karekterlerden hoşlanmıyorum ama filmi çok seviyorum kitabıda. başarılarının sevamını dilerim cnm.

  3. aşqitom yha cok seviyoM bhEN buNu !!! keşke oNu bi qere oLsuN qörebiLseM !!!!!! ❤

  4. bebişim edward çok tadlusun türkiye ye de bekleriz burda ki hayranlarını unutma dostum:))))

  5. gülüm zuzum bn tamamı kuzum bebyum seni mtvde sok haydı pastır felaket haydi bastır cinetsin elward gordum sakına donum patlamaya hazır dinamiksim

  6. askıtom unutursun snde kendimiavuturum bnde edwarla bnce ewlwnmwliyiz hemde bu gece ha veriyor verigor gor and elward iclih bedi canım bnm askıtom snde bndaha ck sarkı yazarım dur bekle bitanedah yazdım sutlu cıkalatam bnm gel geceme hastayım (:D gulusune )kalın kaslarına hastayım gobuseni gel geceme bekliyom seni sutlu yatagımda laylay lay dırıdır dondum kıbleye doyru yalvardım alahıma actım elrimi edward gwlsin yanıdıye ayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heytıtı luuuuuuuuu dur daha yazdım rabantızıme geçiyorum bni al kucagına elini popoma koy 😦

  7. askıtom unutursun snde kendimiavuturum bnde edwarla bnce ewlwnmwliyiz hemde bu gece ha veriyor verigor gor and elward iclih bedi canım bnm askıtom snde bndaha ck sarkı yazarım dur bekle bitanedah yazdım sutlu cıkalatam bnm gel geceme hastayım (:D gulusune )kalın kaslarına hastayım gobuseni gel geceme bekliyom seni sutlu yatagımda laylay lay dırıdır dondum kıbleye doyru yalvardım alahıma actım elrimi edward gwlsin yanıdıye heytıtı luuuuuuuuu dur daha yazdım rabantızıme geçiyorum bni al kucagına elini popoma koy :(Biz Lidyalılar, alaca karanlık ’nu açtık.
    İlk kez edaward kullandık.
    Büyük bella ve casmarı
    alcakarnlık çevresindeki beysboll
    topraklarda da her çeşit sebze
    ve meyveyi yetiştirdik vampirler yüzünden yenilmiştir yeniden verimli tpraklar yetistirilmektedir

  8. la amacınız ne la ne manyaksınız la siz:D edward beniim kocclarımm:D:Dbosuna konusmalıyn delıler:Dşişko bencil 😀

Bir Cevap Yazın

