tarafından

Beren Saat-Bülent İnal İlişkisini Aşkı Memnu Sahneleri mi Bitirdi


Beren Saat ile uzun süredir birlikte olduğu Bülent İnal ile ilişkisini bitirdi. İkisi de Beren Saat’in Aşk-ı Memnu dizisindeki öpüşme sahneleri yüzünden ayrıldıkları iddiası için “Bu doğru değil” diyor.

Kıvanç Tatlıtuğ ile Aşk-ı Memnu dizisindeki öpüşme sahneleri ile büyük ses getiren Beren Saat,  “İlişkimizi dizideki sahneler bitirmedi. Sonuçta Bülent Bey de oyuncu olduğu için bu tarz bir kıskançlık yaşaması söz konusu olamaz. Bana kesinlikle o sahnelerle ilgili bir tepki göstermedi.

Bu ayrılıkta ne işimin ne de üçüncü bir kişinin etkisi var. Birlikte karar verdik ve ilişkimizi bitirdik. Altında kimse bir şey aramasın.” açıklamasını yaptı.

Aşk-ı Memnu Sezon Finali

Dizinin Sahneleri İzlenme Rekoru Kırdı!

Aşk-ı Memnu dizisinin dün akşam Kanal D’de yayınlanan sezon finali ise izlenme rekoru kırdı. Bihter ile Behlül’ün yasak aşkında tansiyonun iyice yükseldiği bölümün sonu da nefes kesiciydi. (hürriyet)

Reklamlar

Beren Saat-Bülent İnal İlişkisini Aşkı Memnu Sahneleri mi Bitirdi” üzerine 22 yorum

  1. bence dünki bölümü süperdi çok ateşliydi

  2. BU MİLLET TÜRK MİLLETİ OLAMAZZ

  3. bence iğrençti bu kadarı fazlaydı bence bizim toplum yapımızla örtüşmeyen sahneler gereksiz ve ahlak dışı

  4. ..oLm Madem Bu kadar UtanıoSunuz Neden bu konuları arayıp izlioSunuz ßide Altına Kötü yorumLar yazıoSunuz .. .. izLeme ozaman FiLm roL bu oynayacak tabi Lütfen …yorumLar yazmayaLım.

  5. evet bende arkadaşa katılıyorum kimse kimseye zorla izletmiyoki beyenmiyosan ahlak dışı buluyosan izleme ozaman.

  6. bence çok olagan bi durum büyütülcek bir şey yoktu
    ayrıca çokta güzel bir finaldi…

  7. ahmet hüseyin enver size katılmıyorum ewet ister inanın ister inanmayın ben izlemedim fotolar ortada dicek laf yok yanlış düşünüyosunuz böyle igrençlik olamaz berene de kıvançada yuh çüş oha bukadar basit. böle bişey olabilirmi ne kadar ayıp bide aramızda yastık vardı diyor beren yastık olsun olmasın bariz seviştiler yani herkez beren bülentten kıvanç meltemden ayrılırdedi doruda çıktı onu geçtim her ikiside bişe hissetmiyoruz diyor. ya olabilirmi böyle bişey allah aşkına söyleyin bana hissetmedikleri buysa hissetseler ne olurdu tahmin ediyoruz igrenç ötesi ama halkta suç izliyorlar reytink oluyor bunlarda bişe yaptıklarını zannediyo türkiyenin çivisi çıkmış resmen …filmi dilim varmıyo ama doru yani içlerinde varmış heveslerini alıyolar bu dizinin yönetmeni senaristi kim çok merak ediyorum dorusu kıvançlada hiç yakışmıyorlar bence kıvançla meltemde yakışmıyodu meltemin yaş 70 iş bitmiş ama neyse konu bu degil beren kıvanç-a pilatonik aşık bence baksanıza sarışndan hoşlanırım diyor resmen gönderme yapıyor kıvança. hazıryani aferin bülente ayrılmış o cadıdan haklı adam kim olsa aynı şeyi yapardı hep destek tam destek bravo. kıvanç meltemden ayrıl ama BERENEDE GİTME olmaz o kız sana namuslu birini bul yarın birgün sanada bülent yaptıgı gibi yapar bu gıcık. bence dizideki elifle yani Eda Özerkanla çok yakışyo onla çık bence yazık etme kendine beren sen tek kal ha kıvanç seninde berenden farkın yok berenin erkek versiyonu ya yok ya kıvanç beren vs bütün oyuncular aynı hiçbiri sütten çıkmış ak kaşık degil oyuncu degil.misiniz hepiniz aynısınız bide bunun egitimini alıyasunuz yok böyle bişey iiiiiiice dış ülkelere döndük ama oyuncular aralarında bunu normal karşılanıyor hakkaten türkiyenin çivisi çıkmış aglancak halimizle övünüyoruz evlisi bekarı hepsi bir 2 +2 4 bukadar basit türk desen degil hıristiyan desen hıristiyan degil ortadakalmışlar…………..

  8. berbattı…diyebilecek başka birşey bulamıyorum…gençliğe yazık…..

  9. bnce harika bi dizi herşey çok güzel ayralanmış oyunculara diğecek birşey bulamıyorum tek kelimeyle muhteşemler ayrıca sezon finalide çok güzeldi bu kadar abartamya gerek yok her dizide bu tip sahneler var beyenmeyenler izlemesin lütfenn bu dizi hiç bir zamaan bitmesin ve oyuncu kodrosundada hiç bir değişiklik olmasınn

  10. biraz abartılı da olsa güzel bi sezon fnaliydi beren saat türkiyenn yıldzlarından çıkmş dmi ben yeni öğrendm ama çok hawalı bence güzelliğine fazlasyla güwenio…

  11. ben sanem çeliki aliyeyi ve kara meleki çok beğendim kara melek tede ama böyle sahneler vardı bence izleyicinin hoşuna giden zaten bu tür sahnelerdir ki bu tür diziler izleniyor.ben dahil.

  12. herkes sanem çeliki kara meleki aliyeyi de izlesin

  13. jıvançı ve bereni çok beğeniyorum ya.bi de selçuk yöntemi

  14. kıvançla hazal kaya da süper

  15. bence normal.kendinizin beqendiği dizilerde böyle şeyler olunca hoşunuza qidiyoda niye burda zorunuza qidiyo.ne diziler var orda neler oluyo o kadar da abartılacak sahneler deqil.bence sezon finalini heyecanlı kıldı. sezon finali ot qibi bitemezdi. abartılan hiç bişey yok bence.

  16. bende yukardaki arkadasa katılıorm.o kadar abartılacak sahneler deildi normaldi.işinize geliosa

  17. ben diyecek söz bulamadm

  18. yaw bucocun peşinden niye bukadar kız koşuyo anlamadım yaaa valla alt tarafı cocuk tamm ben tipsiz demiyom yakışıklı da bukadar olmazkiş cnm

  19. yha arkadaşlar delrdnz mi yha bu dizide herkes rol yapıyor üstlendikleri rollrden ötürü insanların kişiliklerine yönelik hakaretler yağdırmasanıza.bu kör cahillikten başka bişi diil.bu dizinn sonunda herkes yaptıklrnn cezasını çekecek.beren kötüymüş kıvanç onun erkek versiyonuymuş falan filan…saçmalığın daniskası meltem kıvaçtan beren bülenttn ayrıldı eeee… böle sahnelerden ötürü ayrılacaklardı madem niye birlikte oldular biraz profesyonellik lütfen …bir sezon finaline AŞK-I MEMNU ya yakışır bir sahneydi hiç boşuna itiraz etmeyin zaten avrupada ve türkiyede reytingleri altüst etmesinden de belli…adı üstünde yasak aşk yha yasak yasak böle yasak şeylerin olması gayet normal olmaması anormal ne zannettiniz eski osmanlı aşkları gibi uzaktan uzağa bakışmalı mendil düşürmeli sahneler falan mı olacaktı bırakın allah aşkına yha bu dizi tutkuyu yasağı aşkı hepsini birarada anlatıyo … çok kaliteli oyuncular sahneler ve ekibe sahip..hepsini gönülden tebrik ediyorum…

  20. su bihter hem diyoki behlülü seviyom hemde kıza kaptırıyo ne biçim işbu ya anlayamadım gitti ben nihandan yanayım çabuk evlenselerdi herkes rahatlıyacaktı o kadar çok istiyorumki evlenmelerini onları ikisine çok yakıştırıyorum ne olur çabuk ya o bihter bişe yapmadan ne olur evlensinler

  21. iğrenç bir dizi bence ama bihter çok güzel bir kadın bayılıyorum kıyafetlerine kendisine

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s