tarafından

Murat Boz: Eurovision’a Sıcak Bakıyorum


Son günlerde Özledim şarkısı ile dikkatleri üzerine çeken ve geçtiğimiz gün NTV’de yayımlanan bir programa katılan ünlü şarkıcı Murat Boz, Eurovision Şarkı Yarışması’na sıcak baktığını anlattı.Murat Boz

Geçtiğimiz senelerde Kenan Doğulu’nun “Shake it up Şekerim” şarkısıyla yarışmada en iyisi olmasına rağmen dördüncü olmasıyla hayal kırıklığı yaşadığını analtan Boz, “O sene biraz Eurovision’a karşı soğudum. O günden itibaren kendimi çektim ama artık biraz daha farklı bakıyorum. Eurovision’un birçok anlamda bir çok getirisi var, bütün sanatçılara. Bu tartışılmaz bir gerçek “ dedi.

Murat Boz: Eurovision’a Sıcak Bakıyorum” üzerine 14 yorum

  1. kesinlikle katılmalısın canım benim almanyada ve hollandada akrabalarım var hepsine söylerim sana oy gönderirler gerçi senin oya ihtiyacın yok
    sen her zaman bir numarasın

  2. bence katılırsa uzak ara kazanır rekor kırar çünkü o busursuz bir adam her haliyle

  3. murat abi mutlaka katılmalı çünkü o bir numara katılsın çünkü türkiyede ondan başka temsilçi yok o bir numara mest eden sesiyle digerlerinin hiç şansı yok onun şarkıları ve kedisi bir numara ismail yk kim oluyo ya murat abi seni çoooooooook seviyorum

  4. Bence Katılmalısın Bu Güsell sesinlee çokta sevinirim valllaaa seni çokk seviyorumm işallahh katılırsınnnn

  5. selem ben azeri kizi nika.Seni cok seviyoruz arkadaslarimla beraber seni seviyoruz

  6. murat boz katilsinnnn
    en dogru karar olur

  7. MURAT BOZ sen seviyorum ASKIMMMM♥birtannem
    zaten sen türkiyede bir nummmarasin askim benim
    bak yemin ederim ki almanyadan 12 gelecek ben senin icin oooooooo hep oyyyyyyyyy gönderirim annnem de babam bütün aillem sana oyyy göndereces inan bana giit ve en iyisini yap ok sarki ingilizce olsun lütfen

    zaten türkiye birince asla olamaz cünkü basii ülkeler türkiyeyi sevmiyorlar♥ama ben seni cooook seviyorum

  8. seni çok sewiyorum desem sewgimi anlatmış olamam ki hani sewdigi için ölürüm diyenler warya aksine ben senin sewgin için yaşamayı göze alırım sen içimdeki hiçbir zaman bitmeyecek bir aşksın inşallah hep mutlu olursun seni sewiyorummm…

  9. murat boz sana aşığımmmmmmmmmmm tek kelimeyle seni çokkkk seviyorummm aşkım çok tatlısın yakışıklısın

  10. bu ülkede euro ya katılacak tek adam var oda murat boz’um girmeli yanlız mangada kötü degil onlarda iii nede olsa ülkemizi temsil ediyo ama murat daha ii temsil eder şüphem yok

  11. YHA MURAT BOZ HASTASIYIM YALNIZ HAYAT SANA GÜZEL SARKISIN DA YANINDAKİ KIZI COK KISKANDIM BANANE KISKANIRIM MURAT ABİ COK YAKISIKLI KARİZMATİKSİN:D

Bir Cevap Yazın

