tarafından

New Moon (Yeni Ay) Filmi Afişleri


New Moon (Yeni Ay) Filmi Afişleri” üzerine 10 yorum

  1. hepsi çok güzel ama edwar en yakışıklısı

  2. bence hıcbırı fılmı tam olarak yorumlamıyor kıtabı okumamısmı bunlar????????????????

  3. bırcan bence sende kıtabı okumamıssın evet hepsı guzel olabılır ama kıtaba uygun degıl ….

  4. bence süper harika afişler olmuş bu arada filmin içeriğini sen bilcende onlarmı bilmiyecek

  5. şeyda arkadaşa katılıom bn de okudum kitapları ve hepsiii sperr
    edward çok yakışıklıııı jacob da ve hepsii kitaba uygunnn

  6. ewet yha hepsi süper bence kitabını da okuyun hepsi hari edward(robert pattinson) çook yakışıklı 😀 😀 🙂 🙂

  7. TWİLİGH NEWMOON ECLİPSE BEREAKİNGDAWN MİDNİGHTSUN BEN HEPSİNİ OKUDUM YENİAYIN BİLETLERİNİ ALDIM YARIN GİDİOM İZLİCEM

  8. yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa………..şideetle bekliyorm ter ayırtcam bugün 20 kasım için =((( nasıl beklicmki???? çok tatlı bu edward yhaaaaa

  9. robert pattinson ve kristen stewart sizi vçok seviyorum herşeyinizi dtakip ediyorum ı love you

Bir Yanıt Bırakın

