tarafından

(Aşkı Memnu Dizisi Sezon Finali) Behlül-Bihter Sahnelerine RTÜK’ten Veto


Aşk-ı Memnu dizisinin sezon finali bölümü , RTÜK tarafından veto edildi!

Behlül-Bihter

Dizinin son bölümlerindeki Bihter ile Behlül’ün sevişme sahnelerinin çok ateşli olması ve uzun süre detaylı olarak gösterilmesi, Türk ahlaki değerlerine uygun olmadığı sebebiyle diziye ve Kanal D’ye para ceza verilmesi bekleniyor.

Halit Ziya Uşakligil’in eserinden uyarlanan dizinin bu sahnleri, reytingi yüksek tutmak için yayınlanmış olduğu kabul görülüyor. Ayrıca RTÜK’e bu konuda izleyicilerden de çok sayıda şikayet telefonu geldiği vurgulanıyor.

(Aşkı Memnu Dizisi Sezon Finali) Behlül-Bihter Sahnelerine RTÜK’ten Veto” üzerine 21 yorum

  1. Finalde fazla konuşulacak sahneler olduğuna inanmıyorum. Bu konuda, eski bölümleri irdelemek lazım. Bana göre ; şu haliyle Aşk-ı Memnu +12 yaş grubu bir dizi. Çocukların seyretmesi uygun değil.

  2. selam. sizi bizim kurmuş oldugumuz aynı bu sistein biraz da ggelişmiş özelliklerini barındıran içerisine reklam eklemenin serbest oldugu sitemize davet ediyorum. buradaki içeriğinizi de oraya aktaralım. sitenize kaldıgınız yerden devam edin. sitenizden de para kazanmaya devam edin. varmısınız. ayrıca grubunu kur resim ekle ana sayfamızda yazılarınızı gösteriyoruz buradan da iyi bir hit kazanırsınız. bekiyorum ……adresindeyiz

  3. O kadar abartılmasına gerek yok..

  4. bu kadar iğrençlik olamaz

    • bu bir iğrençlik değil her şey çok güzel di ben oyuncuları emeklerini üstlendikleri rolleri hakkını vererek oynadıkları için TEBRİK EDİYORUM ve AŞKI- MEMNUYU ÇOK SEVİYORUM BERENİMİDE TABİ BEREN SAAT SENİ ÇOK SEVİYORUMM PELİŞŞ:)

  5. bu kadar iğrençlik olmaz ya

  6. çok iğrenç ama bn bereni ve kıvANCI HALa çooooook seviyorum

  7. bu olaya sessiz kalan rtükü kınyorum

  8. ben bu kadar iğreclik gormedim benim kardeşim var o izlerken aniden bu cıkınca cok sasırdik bence bihterin namus gitti soylim ayıp yani teee ben utandım terbiyesizler

  9. asıl ben rtükü kınıyorum ne bu yha bu film yasak aşk la ilgili böle sahnelerin olması çok normal ceza vermeye hakkınız yok

    • o zaaman sen istiyon demek asicim
      saçmalamayı kesermsin lütfen bence ayıbın ötesi yuhhhhhh ama senin için farketmiosa yap

  10. yha bu ne biçim bi terbiyesizlik bu bihter hiç mi utanmıyoyha evli barklı kadın yuh bea buna resmen nese cok pis bi sahneydi ben zaten bihterden bekliyordum

    • ya evt inanabiliomusun kardeş insanlar dine girmek yerine filmlere girip böle şeyleri tercih ediolar inanabbilionmu

    • SEN DİNİNE OLAN GÖREVİNİ YERİNE GETİRİRSİN ŞEKERİM BU BİR DİZİ DİZİDE HER TÜRLÜ ROLÜ ÜSTLENMEK ONLARIN GÖREVİ EVLİ YADA DEĞİL BUNU YAPMAK ZORUN DA BEREN SAAT KIVANÇ TATLITUĞ OLMAK KOLAY DEĞİL OZAMAN EN ANLADIK DİZİLER ARASINDA Kİ REİTİNG DÜŞECEK ÇOK YOBAZCA DÜŞÜNÜYOSUNUZ HERKES DÜNYADA SİZ UZAYDA NESLİŞ LE KÜBOŞ:)

  11. bu dizideki sapıkça sahne bence yayınlanmamalıydı çocuklar ve küçüklerin bu sapıkça sahneyi görüp psikolojilerinin yanlış yönde etkilenmesi kötü sonuçlar açabilir ve onlarda büyüyünce kötü yola düşebilirler ben bile bu yazıyı yazarken tüylerim diken diken oluyor ben bu dizi başlar başlamaz güzel bölümleri olduğunu düşünüyordum ama bu sahneyi gördükten sonra ne kadar yanlış düşündüğümü anladım

  12. bu dizi bence sezoın final i değil final olmalıydı

  13. hiç doğru bulmuyorum bide behlülm le bihter e rolleri adına ödül veriyorlar

  14. bakın gençler eher o sahne olmasa dizi aten çırından çıkar dizinini anlamı bu zaten size kimse izleyin demiyoki küçüklered örnek olmasıyla alakası yok izletmeyin olsun kimsenin zefkine karışamasınız

  15. bu kadar iğrenç bir dizi olamaz kınıyorum izletmezsin olur biter diyenlere de şunu söylüyorum kanalları dolaşma hakkımız yok mu kardeşim kanalları dolaşırken illaki görüyosun gece verseler amenna diyecem ama alın izleyin dercesine gözümüze sokuyolar yazık ne hale geldik bu insanlarda hiç mi utanma duygusu yok ben utandım bu bir dizi ne olacak diyenlerede yazıklar olsun hayatta dizideki rolden çok daha önemli şeyler var utanma duygusu,şeref(isteyenler dahada çoğaltabilir)gibi nasıl bir dünya oldu bu insanlar para için neler yapmıyorlar ki acıyorumm….

Bir Yanıt Bırakın

