tarafından

KPSS 2009 A Kitapçığı Soru ve Cevapları


Cumartesi Sabah Oturumu

Genel Yetenek- Genel Kültür

Yabancı Dil Testi

Cumartesi Öğleden Sonra Oturumu

Eğitim Bilimleri Testi

Pazar Sabah Oturumu

Alan Bilgisi Testi

Pazar Öğleden Sonra Oturumu

Alan Bilgisi Testi

KPSS 2009 A Kitapçığı Soru ve Cevapları” üzerine 3 yorum

  1. EĞİTİM BİLİMLERİ ÖĞRETMENİYİM
    EMEKLİYİM
    55 YAŞINDAYIM
    HER YERDE VE HER ŞARTTA ÇALIŞIRIM

    • slm hocam öğretmeniliğiniz dikkatimi çekti sanal alemde bana dersler verebilirmisiniz sınava nasıl çalışcağaım hakkımda bazı bilgiler meailiniz meseneme bekliorum

  2. 2010daki olacak sınavda meslek liseleri de sınava tabi tutulacakmı bana bilgi verin ilk girişim olacak hiç kimseden bi bilgiye ulaşamadım bu zamna kadar yorumlarınızı bekliorum teşekkürler

Bir Yanıt Bırakın

