tarafından

Keremcem Asker Öncesi Klip Çekiyor


keremcem

Ünlü şarkıcı Keremcem, 1 Ağustosta başlayacağı askerliğine gitmeden önce, son albümündeki dört parçayı kliplendirecek.

İmtihan adlı parçasından sonra ‘Neden Geldin’ adlı şarkısına da klip çeken Keremcem, diğer üç klibi için de 1 ay içerisinde kamera karşısında olacak

Keremcem Asker Öncesi Klip Çekiyor” üzerine 45 yorum

  1. I don’t Know this language….but I like This Blog

  2. Umarım hayırlısıyla askerliğini yapar, gelirsin.
    Sen gözden kaybolmamak için klip çeksende çekmesende gerçek sevenlerin seni hep anacak…
    Beş yıldır tükenmeyen “aşk”;
    Aşklar bitsede “aşk” hiç bitmeyecek…

  3. Insallah sag salamat gedib geler. Bizi intizarda qoymaz. Seni cok seviyoruz. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKK ozleyiceyiz.

  4. aklımda olacaksın gitsen bile…

  5. keremceme çok benziyorum inanmazsanız facebookta muharrem açıl yazarsınız

  6. umarım askerliği çabuk biter aramıza geri döner

  7. keremcemin hastasıyım aşkımmmmmmmmmmmmmmm

  8. keremcemin hastasıyım aşkım

  9. keremcemin ayranıyım ve onun bir gülüşüne tüm dünyayı yakarım.
    ve ekranlarda daha sık görülmesini isterim. vede bi nütfen imzalı fotorafını istiyorum. ve nütfen duy sesimi yakışlı prens

  10. hani dönme dolap en tepede durduğunda heycanlanır bulutlara değeceğini sanarsın ya yüreğime bu ateş düştüğünden beri ben bulutların üzerinde dolanıyorum…

    hayırlısıyla git hayırlısıyla gel aşkımmmmmmm…..

    …….UmUt vArSa AşK bİtMeZ………

  11. keremcem seni cok seviorom.ben iraniim.ama senin dizini hep izlerdim.ask oyunu cok guzeliide.istiorom ke seni goreiim ama olmaz………..

  12. canım seni çok özlüyecem hakkında hayırlısı olsun inşallah çabucak yapar gelirsin hayırlı teskereler byss

  13. seni kimse benden daha çok sevemez diyemem çünkü herkes kendini daha çok seviyorum diye bilir ama siz benim yanımda fırst kalırsınız avcunuzu yalarsınız hahhayt

  14. seni çoK sewyrmm cnm bnm.. çoK özLcem seni hayrLı tesKereLr …

  15. çok tatkısın okadar yakışıklısındi mükemmelsin tek kelimeyle cnm seni çokkkkkkk seviyoeum

  16. şey sizi çok seviyorum ve bizimsınıfta size benziyen bir arkadaşım var by by

  17. askerlik bir insana bu kadar yakısabilir.hayatında başarılar diliyorum.Sagsalim ailene ve tüm sevdiklerine kavuşursun inşallah.

  18. seni çok ama çok seviyorum askere gittiğine çok üzüldüm seni çok özleyeceğiz hayırlı teskereler sağ salim gel öptüm askerlik çok yakısıyor sana

  19. sanat dünyasındaki başarısının askeriğinide yansımasını ister sanatcımızın askerden sonra buyuk cıkış yapmasını gönülden dilerim hayırlı teskereler

  20. keremcemseni çooooooooooooooooook seviyorum

  21. numarasınnnnnnnnnnnnnnn harikaaaaaaaaaaaa supeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

  22. SENİ ÇOK SEWİYORUM Bİ AN ÖNCE GELMEN DİLEĞİYLE HAYIRLI TESKERELER

  23. keremcem snı cok sevıyorum sevgımı sozcuklere vuramaıorum işallah allahın ıznıyle askerlıgını bır an once yapıp gelırsın sn herzaman aklımızdasın senı asla unutmıcaz gercekten senı gormeyı cok ustıorm am abnım ımkanlarm kısıtlı işalah askerden gelıne ankara etımesguta gelırsn snı cok ama ck sevıyorum dualarm hep senınle

  24. seni çok seviyorum senin müziklerini çok beğeniyorum hep böyle devam et hayırlı teskereler.

  25. keremim benim seni çok sewiyorum 😀 hayırlı teskereler cnm 🙂 öptum kendıne dıkkat et oralarda sakın usutme 🙂

  26. sizi çoooooooooookkkkkkkkk görmek istiyorum göürsem yanaklarınızdan çççççoooooookkkkkkk öpücem aşkımsınız

  27. keremcem seni çok seviyorum benden yaşça büyüksün ama olsun sana hayranım senin fun clubune bir türlü üye olamıyorum bana yardım et lütfen

  28. sana aşığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bitanem seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  29. senı sewiyormmmmmmmmmmmmmmmmm

  30. keremcemi çoooooooook yakışıklı buluyorum.keşke onun gibi tatlı,zarif,güzel bir insan karşıma çıksın diye allahıma dua ediyorum.seni gerçkten çok seviyoruz.başarılar.

  31. slm keremcem seni çooook özledimm inş tezkereni alıp gelirsin bıraktıgın yerden devam edrsinn ya aranızda bilen varmı ne zaman gelıyooo diyyee keremcem

  32. seni çok seviyorum kerem cem

  33. çok yakışıklısın seni çok seviyorum ve resimlerini kayıt ediyorum:)

  34. keremmmm canim benim bitanem seni cok cok seviyorum tupoy newastniy da ti mne bivwego napominaew no nice I LOVE YOUUU (sutkadi a seryoz goturme)olmus

  35. seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm çoktatlı yakışıklısınlütfenbana bir imzalı fotografınıgön terirmisin

  36. SEN ÇOK YAKIŞIKLI VE ÇOK TATLI BİRİSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM BİGÜN SENİNLE OTURUP SADECE AMA SADCE SANA BAKMAK İSTİYORUM SEN BENİM İMKANSIZ AŞKIMSIN SENİ ÇOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM KEŞKE SENİN GİBİ BİRİYLE YUVA KURSAM BUNU ALLAHTAN ÇOK İSTİYORUM …ALLAHIM SANA ÇOK GÜZEL Bİ HAYAT VERSİN BÜTÜN İYİLİKLER SENİNLE OLSUN CANIM SEN BENİM CANIMSIN SENİN RESİMLERİNE BAKTIKCA KALBİM YERİNDEN ÇIKACAKMIŞ GİBİ OLUYOR YA BİANDA İÇİM Bİ TUVAF OLUYOR SENİ GERCEKTEN TAHMİN EDEMİCEN KADAR SEVİYORUMM

  37. sLm,
    snii cok sewioruuz, sarkiLarin süperr…

    avusturyadan Merve & Gülnur

Bir Yanıt Bırakın

