tarafından

Kırmızıgül’ün Yeni Filmi (Gecenin Kanatları) İçin Seçimi: Beren Saat


Gecenin Kanatları isimli yeni filmi için kolları sıvayan Mahsun Kırmızıgül, 15 Temmuzda İstanbul’da filminin çekimlerine başlayacak.Beren Saat- Mahsun Kırmızıgül

Kırmızıgül filmi için Murat Ünalmış, Erkan Petekkaya ve Yavuz Bingöl ile anlaştı. Bunun yanında başrol bayan karakteri için de Özgü Namal, Melisa Sözen ve Beren Saat arasından; Aşk-ı Memnu dizisindeki Bihter karakterini canlandıran güzel oyuncu Beren Saat’i seçti. Beren Saat filmde canlı bir bombayı oynayacak.

Kırmızıgül’ün Yeni Filmi (Gecenin Kanatları) İçin Seçimi: Beren Saat” üzerine 29 yorum

  1. keske özgü namalı secseydı ama berende fena sayılmaz fılmı merakla beklıyorum

  2. bnce tuba büyüküstünü seçmeliydii

  3. bencede tuba büyüküstün olmalıydı bernin çok masum bi yüzü var ayrıca erkan petekkaya ve murat ünalmış kalıplı uzun boylular beren ise çok kısa hiç olmadı mahsun berenin şçhretini kullandın berenin şçhreti sayesinde ii gişe yapar ii patlama yapar düşüncesiyle seçtin yoksa sende biliodun berenin olmuyacağını ama hayırlı olsun hadi bakalım

    • öteki filmlerinde de gişede patlamalar yapmıştı ama nedense beren yoktu. bence iyice bi düşün ardından yorum yap mervecim .. haa şunuda bil beren saat aşka sürgün de mahsunla rol almıştı ilk filmiydi.. yani anlicağn onu mahsun şöhret yaptıı .. gereksiz yorumlara hiç gerek yokk

  4. merhabalar

    Mahsun bey,Beren Saat ıle bır dızıde basrol oynamıstı.Ona cok guzvenıyorkı fılmıne basrol oyuncu olarak kattı.
    Beren hanımda,Mahsun beye cok sey borcluyum.Sohretımı ona borcluyum der

  5. bende özgü namal ismini görünce çok sevinmiştim ama aynı zaman da beren saat ismini görüncede kararsız kalmıştım mahsun abi bu işi daha ii bilir heyecanla bekliyorum hayırlısı…eminim çok güzel olacak…

  6. film çok harika olcak…..içerisinde herşey var……

  7. beren abla senı coook sewwyorum….!!

  8. bence beren saati seçmesi çok iyi olmş beren saat çok güzel bir bayan ve çok güzel oynuyo arkadaşlr bir düşünrsens beren saat bi sürü dizide oynadı ve farklı karakterleri cnlandrdı bu karakteri de güzel oynuyacağndn eminm

  9. mahsum abi beren saati seçtiğin için seni çok seviyorum 2 filminide gittim bu filimde beren ablada var koşa koşa gidip izliycem çekimler için hepinize iyi şanslar

  10. Özgü namal bu role uygunduu bence berenide görücez oda iyi bi oyuncu bencee hayırlısı olsun mahsunn seni çok seviyorummmmmm hayranım sana

  11. Ele é mto lindo, charmoso.

  12. mahsun yaptığı her işin hakkını veriyor.3.filmininde çok beyenileceğine inanıyorum. mahsun kırmızıgüle başarılar diliyorum….

  13. BENDE İZLEYECEM MUTLAKA FAKAT KEŞKE BEREN YERİNE TUBA OLSAYDI
    BENDE AŞKA SURGUNDE DİZİSİNDE İZLEDİMDOGRU BERENİN
    ORDA YILDIZI parladı sonrad HATIRLA SEVGİLİDE OYNADI
    SONRADA AŞKI MEMNUNUDA VE GUZ SANCISINDA OYNADI GUZELDİAMA BEN BERENİ SEVMİYORUM
    FAKAT TUBA OYNASAYDI
    DAHA GUZEL OLURDU
    NEYSE BUNDAN SONRAKİ FLİMLERİNDE EMİNİM MAHSUN KIRMIZIGUL OYNATIR ARTIK BİZ TUBA BUYUKUSTUNUN HAYRANLARI OLARAK İSTİYORUZ MAHSUNDAN TUBA İLE BİR FLİMİNİN OLMASINI HEMDE ÇOK İSTİYORUZ

  14. bence harıka bı secım super olcak berenı begenıyorummm.

  15. bence beren saatin bu rolde yer almasi cok güzel olmus becerir bence iyiki o olmus =))

  16. bence beren saatti seçerek çok iyi yapmış filmi kesinlikle izliycem beren abla seni çoookk seviyorum

  17. gene süper film olacak bence tıpki diğerleri gibi

  18. mahsun bereni secmişse vardır bi bildiği:)

  19. bende aynen katılıyorum arkadaslara keske berenın yerıne tuba olsaydı
    emınım bundan daha ıyı bı fılm yapar ve baş rolunde tuba BÜYÜKÜSTÜN ve mahsun KIRMIZIGÜL oynar basarılar dılerim

  20. bence beren ablayı seçerek çok iyi yapmış çünkü çok güzel vede çok iyi oynuyor iyiki de tuba büyüküstünle özgü namalı iyikide seçmemiş filmi garanti izliycem beren abla seni çokk seviyorummmm

  21. beren iyi bir oyunju bir numara……..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. terbiresiz kadı serefsizde denilebilir çok terbiysiz ben lsaydım karısıın yanında oşanırdım

  23. hey cok yakisiyorlar mahsun abicim ve beren ablacim

  24. ben beren saati cok begen miyorum kendini begenmisin teki

  25. mahsun abi coook seni seviyorm lutven bir album yap inace olesem

  26. mahsun abi seni cok seviyorum ben makedoniyadan cimi osledik sesini inanirim ki sanatligi brakmayasksin ve album bekliyoris 2011
    ve numaram bir arasan konusalim senin icin canimi veririm **

Bir Cevap Yazın

