tarafından

Kıvanç Tatlıtuğ’un Aşk-ı Memnu Sahneleri Hakkındaki Açıklaması


Kıvanç Tatlıtuğ

Bir şampuan firmasının yeni reklam yüzü olan yakışıklı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, Les Ottomans Otel’de düzenlenen basın toplantısında ilginç açıklamalarda bulundu.

Modellik ve oyunculuğun yanı sıra saçları sayesinde de para kazanan Tatlıtuğ, “Saçlarımın bana para kazandıracağı aklımın ucundan geçmezdi” dedi.

Öte yandan Aşk-ı Memnu’nun sezon finalinde Beren Saat’le seviştiği sahneleri de değerlendiren oyuncu, “O sahneyi yorumlamam. Çünkü ben işimi yapıyorum. Yorum başkalarının işi” açıklamasını yaptı. (HT)

Kıvanç Tatlıtuğ’un Aşk-ı Memnu Sahneleri Hakkındaki Açıklaması” üzerine 17 yorum

  1. diyecek birşey yok tek kelime ile harika

  2. süper harıka bır resım bakısı durusu dıyecek bısy yok yanı

  3. ya tek kelime ben sana aşıgım yaaaaaaaa…..

  4. SANA BAYILILYORUUUUUUUM YA SÜPERSİN……

  5. ya abartmayın ben ce okadarda a
    dil yani tamam yakışıklıda sakin olun allahgercek ten sevdigine kavustursun hem ken di güzel olacagına bgah tı güzel olsun ya
    sakin relak mrelaks hem boş yere aylp bayılmayn o size bakmaz

  6. kızlar siz hiç ayılıp bayılmayın asıl çünkü benim ünlü olma ihtimalim çook yüksek ve ilk kıvaçla tanışıcam onda yakışıklılık bende hem güzellik hem ses var allah için bunu hawa atmak için değil ou kıskandığım için söylüyorum o bambaşka bi tanem o benimmm…

  7. sen çok tatlısın sana hayranım

  8. kıvanç çok tatlı bir okadar da şeker. ona aşık oldum diyebilirim. beren saatin yerinde olmak isterdim.

  9. kıvanç seni çok seviyorum.

  10. sana bayılıyorum kıvanç

  11. sana aşığım kıvanççç

  12. seni çok seviyom çünkü çok tatlı ve karizmatiksin üstelik nihalle çok yakışıyorsunuz seni rüyamda gördüm dahada görmek istiyorum seni seviiiiiiyyyyyyyoooooorrrrrruuuuummmmmmm aaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkıııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  13. valla çok tatlı ve karizmatik. Çok beğeniyorum.

  14. kıvanç çok yakışıklısın gözlerin harika

  15. bence de cok tatlısın çok güzelde oynuyorsun

Bir Cevap Yazın

