tarafından

Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitap Kapakları


Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitap Kapakları” üzerine 37 yorum

  1. yaa alacakaranliktan esinlenmisler iste ilk kitabin kapagin abakin arkalr yaa…

  2. artık pisikobatlaştım ya edwarda aşık oldum hergüm izliyorum filmi izledikçe izleyesim geliyor bellayıda seviyorum kızları oluyomuş çok sevindim biran önce bütün filmleri çıksa meraktan ölücem keşke bende vanpir olsam……

  3. ya bu kitap ne zaman piyasaya sürülecek

  4. kitap gerçekten çok güzelllllllllllllllll edward ve bella birbirlerine göre yaratılmışlar 5.ci kitap çık tı mı bilmiyorum bilen biri söylesin lütfen

    • 5. kitap yani Midnight Sun henüz çıkmadı.

    • midnight sun daha cıkmadı maalesef yazarın laptobı calındı ve ilk 12 bolum intrnette sen de oku bence ben okudum umarım yazar kıtabı cabucak bitirir de gonul rahatlığıyla okuruz ha bu arada googleye midnight sun yaz 3. yeretıkla ordan okursun

      • arkadaşlar 13 bölümü oku yazdım çıktı 14. bölümü oku yazdım çıktı deneyebilirsiniz tabi öle yazmıcaksınız gece yarısı güneşi 13. bölüm geceyarısı güneşi 14. bölüm diye yazın

    • çıkmadı yazar daha yazıyor.

      • 13. bölümü facebookta buldum altın serçe 14. yü araştırıyorum daha bazı yerlerde var

  5. ya ben bu midnight sun filminin reimlerine bakıyodum bi baktım edward bellayı ısırıyooooo!!!!! nasıl yapa böle bişe hani bellaya aşıktııı…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Midnight Sun isimli kitap daha cıkmadı ki filmi cekilsin nasi resimlerine bakıyosun 🙂

      • videosu vardı Rob’la Kris’İn öyle 😀 Fakat o ilk filminin kamera arkasından. Midnight Sun değil.

      • Evet filmeden cıkarılan sahnelerden biriydi 😛

      • ya geceyarısı güneşinin filmi yokmuşki sadece kitabı varmış alacakaranlığın aynısı olduğu için filmi çıkmayacakmış bu arada geceyarısı güneşinin 12 bölümü nerde biomusunuz ben meraktan ölüyorum yaaa diğer 4 kitabı tam 5 kez okudum da merak ediyorum bunuda …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….robert pattinson a aşığım aşık hem de deli gibi…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………onu öyle çok seviyorum ki odam posterleriyle dolu…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 🙂 =>

  6. ya melisa sen ilk 12 bölümü nerde okudun ben bulamıyorum

  7. of yaaa edward cullen bu kadar yakışıklı olmak zorundamıydı yaaaaa beni kendine aşık etti yaaaaaaa o türkiyede olsaydı keşke hemen bulunduğu şehre giderdim hem de koşa koşa yaaaaaaaaaaaa keşke bellanın yerinde olsaydım keşke robert pattinson un film arkadaşı olabilseydim çok mu şey istiyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..sonuçta aynı yaştayız onunla bende 23 yaşındayım 1986 doğum yılım………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 🙂 => 🙂 => 🙂 => 🙂

  8. Su Nickli Üyeden Alıntı
    Eminim kitabın 12 bölümünü paylaştım devamı zaten yok.

    1-2 aya kadar 2 kitap daha yayınlanacak.

    1. Mignight Sun _ Gece yarısı güneşi ( Edwardın Karanlık günlerine Bella nın güneş olduğunu düşündüğü için kitabın adı Gece yarısı güneşi ismi verilmiş.

    2. Kitabın ismini bilmiyorum bu kitapda da Bella nın vampir olduğunda yaşadıkları anlatılıyor.

    Bu serinin sonu gelmez emin olun

    • keşkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh yoruldum

  9. EWET GERÇEKTEN KURGUSU SÜPER AMA BU KADAR DA KENDİNİZİ KAPTIRMAYINN… BAYANLAR……. BENDE BİR BAYAN OLARAK BU AŞIRIYA KAÇAN ABEST HAYRANLIĞINIZI ANLAYAMADIM…
    ÇOK FAZLA KENDİNİZİ KAPTIRMAYIN!!!

  10. belladan nefret ediorm edwardla ikisini bi arada görmeye dayanamiorm ama en cok reenesmeyi bellsn kızı jekopla evlemesini istiorm

  11. ASLINDA BUDA MODA GİBİ… BİR ZAMAN GELİYOR “ÇOK TATLI BİTİYORUM “DİORUZ 2 3 AY SONRA BEN BUNUMU BEĞENDİİYDİMMM DİORUZZZ….

  12. ADKADAŞLAR BEN 14.BÖLÜMÜ BULAMIYORUM NEREDEN BULABİLİRİM?

  13. abicim şu kitabı çıkarcaksanız çıkarın artık!ilk 4 kitabı tekrar tekrar okuya okuya ezerledim naparsınız artık ilk 12 bölümün korsan basımını mı yaparsınız ben bilmem

  14. 5.kitabı istiyorumm beklemekten yoruldum

  15. offfffffffffffff çıkmadı şu kitap aaaaa yeter ama hem kitaba bağımlıhale getiriyorlar hemde kitap çıkmıyo nebu yaaa

  16. alacakaranlığın serisini kimseye önermiyorum benim gibiyseniz okumayın benimgibi değilseniz okuyun ama benimgibi olanlar okumasın yoksa kitaba bağımlı olurlar ve de edwarda aşık olurlar off keşke okumasaydım kitabı ama keşke demeden önce yapacaktım

  17. 14. bölümü bulamıyorum bulan varsa nerden bulduğunu sölesin lütfen acil

  18. Kitap çıktı mı yaaaaaa ?¿?¿?¿?¿?

  19. yhhaaaa robert(edward)ı çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum bella(kristen) yerinde olmakk istiyorummmmmmmm onuuuuuuuuuuuu çokkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmm evim poster doluuuuuuuuuu yhyaaaaa voltriler nası öldürür onu gece yarısı güneşimddee yhaa şimdi ağlarımmmmmm:( uffffffffff seni çokkkkkkkkk seviyorummmmm robertttt (edwardddd)

  20. yaaaaaa robert benim aşkım ya
    onun için deliriyorum

  21. 14.bölüm yooook 😦 😦
    nereden bulabilirim?
    🙂 🙂

  22. bence sondan ikinci yani 8. nin iyi bir kapak olacağını düşünüuyorum 🙂 bence bu film bitmez bitmesin zaten ❤

Bir Cevap Yazın

