tarafından

Eskişehir’in Suni Deniz & Plajı 22 Temmuzda Açılıyor


Eskişehir’de Kentpark içinde bulunan olimpik ölçülerdeki yüzme havuzu ve 350 metre uzunluğundaki plaj 22 Temmuz’da açılacak.

Kentpark-Eskişehir
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından Porsuk Suyu özel bir işlemden geçilerek, Kentpark içinde 350 metre uzunluğunda yapay plaj ve bir yüzme havuzu yapıldı. Eskişehirliler 22 Temmuz’dan itibaren Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı olimpik ölçülerdeki yüzme havuzu ile 350 metre uzunluğundaki yapay plajdan yararlanabilecekler.

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, olimpik yüzme havuzu ile yapay plajı Eskişehirliler ile birlikte 22 Temmuz günü saat 15.00’de açacaklarını söyledi. Açılışta, Eskişehir’de faaliyet gösteren yüzme kulüplerinden yaklaşık 75 sporcunun gösteri yapacağı ifade edilirken, kulüpler arası bir de yarışma yapılacağı açıklandı.

Vatandaşların, yüzme alanlarının nasıl kullanılacağı konusunda, 22 Temmuz’dan itibaren Kent Park içinde oluşturulacak müracaat ofisinden bilgi alabilecekleri belirtildi. (habertürk)

Eskişehir’in Suni Deniz & Plajı 22 Temmuzda Açılıyor” üzerine 5 yorum

  1. Sosyal belediyecilik diye buna derim, halkın için hizmet edersen halkın da seni her zaman seçer, Eskişehir Belediye Başkanını tebrik ederim.

  2. Ben Cizreden Yazıyorum Cizrenin içinden Dicle nehri geçiyor.5 Yıllığına Eskişehir belediye başkanını bize gelmesini istiyorum.Başkanı gönülden tebrik ederim iyi çalışmalar…

  3. Yıllardır bu şehri takip ediyorum. İnsanlarına ve Belediye Başkanı BüyükErşen e her seferinde daha da hayran oluyorum. Ve Ankara ya her döndüğümde neredeyse depresyona giriyorum. Ankara’nın 20 yıl önceki halini özlüyorum. Keşke Yılmaz Bey gibi olsa bütün Belediye Başkanları ve tüm İnsanlarımız da Eskişehir insanları kadar bilinçli olsa.

  4. eskişehirde 9 senesi geçmiş biri olarak hala her eskişehire gittiğimde yeni birşeyle karşılaşıyorum ve 9 seneki önce halini hatırladıkça değişime ben bile şaşırıyorum.izmirde oturuyorum burası cennet gibi ama eskişehir kesinlikle izmirden sonra ikinci benim için. böyle bir başkan da mümkün değil gelmez başka bir yere.nerden nereye getirdi şehiri.birtek şu plajın ben oradayken açılmadığına üzülüyorum.artık seneye yazın ailemi ziyarete gittiğimde bu zevki yaşayacağım.artık yaz tatillerini geçirmek için de gidebilicem esikeşehire teşeşkkürler Büyükerşen…

  5. Eskişehir de okumuş biri olarak Yılmaz Büyükerşen’i tebrik ediyorum zaten Anadolu üniversitersinin de mimarı o…

Bir Yanıt Bırakın

