tarafından

Robert Pattison’un Sevdiği Kadın Profili


Twilight filmi serisinde canlandırdığı Edward rolü  ile genç kızların sevgilisi haline gelen Robert Pattison, hayallerindeki kız profilini anlattı. Bakın bu konuda Robert Pattison ne diyor:

Robert Pattison

Öncelikle kız, en başında Rob’a çok iyi davranmıyacakmış. Fazla naziklerden pek hoşlanmadığını söyleyen yakışıklı aktör: “Beni baştan sevmez, nefret ederse işte o zaman o kızdan hoşlanırım.. Kafasına koyan ve yapan, arzularını yerine getiren kadını severim.”

Robert Pattison’un Sevdiği Kadın Profili” üzerine 17 yorum

  1. kendi bilmiyor ama beni anlatıyor aslında 😛

  2. en çok beni anlatıyo ama onu görünce dudaklarından öpcem yani yicem ou

  3. edward için sewgilimden ayrıldım ama biliyorum bir gün o benim olcak

  4. ewet tmmm ama taaammmm olarak beni anlatıyorrrr

  5. aman ya bni anlatmasında!!!!!!!!!!!

  6. ımmm bu anlatım bana tanıdık geliyoo *) kimdi kimdiii tanıyorum ben bu özelliklere sahip birini ya 😛 ımmmmmmmmmm:P heh buldum cici kardeşcik begüm tabikiiiiii başka kim olucak 😛 dayan cici kardeş seni bi kere görmesi yeter biliyosun 😛

  7. siz çok iyi bir kişiye benziyorsunuz ve ayrıca çok karizmatiksiniz sizinle gurur duyuyorum başta filminizi izlediğimde çok bencil ve şımarık biri sanmıştım ama yanılmışım..sizi seviyorum

  8. .. mısın kızım niye sevgilinden ayrılıyorsun walla siz kafayı üşütmüşsnüz yaa:((((

  9. ne *** ya atıyonuz kafadan o türkiyeyen geldide sizi gördüde ……………….. *

  10. umarım hayatta herkazin diledigi gibi bir edvardı olur;-)))) sakın üzülmein biz ondan daha iilerine layıgızzzzxDDDDDD

  11. umarım benim sevgilim de edward gibi olur

  12. bende çok seviyorum helede bakışlarını ama olmuyo işte elde edilmiyo edilse bile senin yada benim olmaz çünki o ….

  13. bence hiçbirinizi tarif etmemiş bazılarınız başkasıda ondan hoşlanıyo die sizde hoşlanıyomuş gibi yapıyorsunuz bazılarınız ise daha dünden hazır bi yakışıklı görünce üstüne atlamaya hem zaten siz onun sevdiği tip olsanız bile o sizden hem yaşça büyük hemde o sizi hiç görmeyecek haksızmıyım:))))

  14. buraya yazanlarn coğu cocuk boş hayallerle yazmışlar işte gerçekleri görmüyorlar 🙂 aç gözlülüğü bıraknda adam gibi bi sevgiliniz olsun kıymetini bilin

  15. çok tatlı ve bnm aşkım

Bir Cevap Yazın

