tarafından

Stephenie Meyer’in Yeni Kitabı: Göçebe


Yazar: Stephenie Meyer

Çeviren: Mine Atafırat

Yayın Şirketi: Epsilon Yayınları

Göçebe

Kitap Hakkında: Dünyamız görünmeyen bir düşman tarafından istila edilmişti. İnsanların bedenleri, bu istilacılar için sahiplik yaparken bedenler bir değişikliğe uğramamış gibi görünse de, zihinleri ele geçiriliyordu. Neredeyse herkes teslim olmuştu.

Geriye kalan vahşi birkaç insandan biri olan Melanie, yakalandığı zaman sonunun geldiğine inanır. Göçebe, Melanie’nin bedenini alan ruh, yetkililer tarafından bir insan bedeninin içinde yaşarken karşılaşabileceği zorluklar hakkında uyarılmıştır: Baskın duygular, hislerin yoğunluğu, çok canlı olabilen anılar Ama Göçebe’nin beklemediği bir zorluk vardır: Bedeninin önceki sakini zihninden vazgeçmeyi reddeder.

Göçebe, Melanie’nin düşüncelerinin derinlerine inerek geri kalan insanların nerde olduğunu öğrenmeye çalışır. Ama Melanie’nin zihninde tek görebildiği, sevdiği adamın, hâlâ saklanan bir insan olan Jared’ın hayalidir. Bedeninin arzularına direnemeyen Göçebe, yakalamak zorunda olduğu bu adama karşı özlem duymaya başlar. Dış güçler, Göçebe ve Melanie’yi, aslında istemeseler de, ortak bir hedefte birleştirir ve birlikte sevdikleri adamı bulmak için tehlikeli ve sonu belli olmayan bir macera için yola koyulurlar.

Zamanımızın en çok ilgi uyandıran yazarlarından biri olan Stephenie Meyer, aşkın direnci ve insan olmanın asıl anlamını anlatan, unutulmaz ve heyecan dolu bir romanla yine sizlerle beraber.

Stephenie Meyer’in Yeni Kitabı: Göçebe” üzerine 48 yorum

  1. Hayal gücü çok yüksek bir yazarmış ilk fırsatta okumayı düşünüyorum

  2. bu kadının bütün kitaplarını okuyacağım

  3. Kesinlikle harika bi kitap herkese tavsiye ediyorum..Başları biraz sıkıcı ama ilk 50 sayfasından sonra zamanın nası geçtini anlamıcaksınız 🙂 Stephenıe Meyer bu işi biliyor 😉

  4. Mükemmel bir kitap diyebilirim. Yaratıcılık ve gerçekçilik arasında gidip gelen ince bi çizgide yazılmış okunması gereken bir kitap.

  5. Mükemmel bir kitap diyebilirim. Yaratıcılık ve gerçekçilik arasında gidip gelen ince bi çizgide yazılmış okunması gereken bir kitap. Bir müddet sonra olayları kendi pencerinizden değerlendirip kitapla birlikle yaşamaya başlıycaksınız. Gerçekten bu kadın işi biliyor

  6. ya bn kitabı okudm çok gzl gerçekten ama sonunu beenmedim sonu daa farklı olabilirdii okuyanlarda bunun farkındadırr

  7. Arkadaslar devamı gelecek mi bilqisi olan var mıı lütfennnn =((

  8. çok güzel bir kitap ilk başları çok sıkıcı ama sonradan harika bi kitap oluveriyo.bencede katılıyorum bu kadın işini çok iyi biliyor.bende sonunun böyle bitmesine üzüldüm daha iyi bir son bekliyordum.bence olan göçebeye oldu yazık!

  9. göçebe okudğm en sürükleyici ve gzl kitaplrdn biriydi we süprdiii…..bnce sonuda tam stephenie meyer göreydi.sonuçta göçebe dünyada kalıyor we ıan ile mutlu oluyor……farklı son bekleyenler göçebenin insan mezarına gömülüp ölmesi gibi bir son mu bekliyor du?

  10. arkadaşlar bu kitap güzel mi okuyan varsa bana bi fikir versin

  11. Süper bir hayal gücü, orjinal bir konu sonu daha yaratıcı olabilirdi ama devam edebilecek bir şekilde bırakılmış.

  12. gerçekten türkiyede çıktımı?

  13. arkadaşlar şuna açıklık getirelim ki stephenıe ablamız yazar değil….Ama buna rağmen bu konudaki fikirleri oldukça yaratıcı ve göçebe de bunu yansıtıyor.Evet alacakaranlık çok güzel diyebilirsiniz ama göçebe kadar değil.Ve göçebe daha ustalıkla yazılmış bir kitap.Fakat kitabın sonununda yeni grubbun diyerleriyle tanışmasını isterdim..Ama yazar olmayan birine göre sınırların zorlanması diye buna denir.(çok yazdığım için özr)

  14. bn bu kittabı aldım ve okuyorum başlaarı sıkıcıydın bn pek anlamdaım çünkü ilk kez böyle bi konu gördüm ama sonra sizi içine alıyor bırakamıyorsunuz aksiyon,aşk,heyecan, belkide tutku ben alacakaranlık serisinide aldı okudum izledim süperdi halada okuyorum bıkmıyorum sonra babam bunu da aldı okudum gerçi alacakanlıktan sonra bana bütün kitaplar çok yetersiz ve bayağı geliyo ama stephen meyer harika bi kadın cehennemde balo geceleri ile midnight sunı da alıcam MİDNİGHTSUN HARİKAAAAAAAAA TAVSİYE EDERİM

  15. ben alacakaranlık dizisinden sonra daha iyi bir kitap okuyabileceğimi sanmıyordum taki göçebe elime geçene kadar…. gercekten bu kitap mütiş ötesi yanive biri söle bişi demiş “sonunda göçebenin mezaramı koyulmasını istionuz ” demiş bence de bu en doğrudu olmuş ama melanie jaredi daha cok sevio ve o hakketti ve bana inannın bence bu son değil bundan nerdeyse eminim diğer serilerde jaredin aklı karışacak melanie de zaten lan dan göçebe sayesinde az da olsa hoşlanıo ve benim şöle bi hobim var ben kitabın devamını getiriom ve arkadaslarım müthiş yazosun diolar eğer isterseniz sizede atabilirim msn mden * size ii göçebeli günler

  16. ilk 50 60 sayfasını sabırla okursanız sonrasında elinizden bırakmak istemeyeğiniz bir kitap kesinlikle tavsiye ederim.

  17. gerçekten çok güzel bir kitap başı sıkıcı olabilir ama devam süper herkese tavsiye ederim

  18. bende size güvenip alıcam inş güzeldir arkadaşlr:D

  19. ben şu an kitabını okuyorum. gerçekten çok güzel bir kitap.stephenie meyer çok yetenekli bir yazar. bu kitabıda neredeyse alacakaranlık kadar güzel.

  20. Ben Stepheine Meyer’in İlk Alcakaranlık kitabını tam 3 gün de bitrdim.Yeni Ayı İse 4 günde bitrdim.Tutulmayıda 3 günde bitrdim.Şafak vaktini dersler dolayından 3 Haftada bitirdim.Şimdi Pasaklı Tanrıça adlı kitabı aldım onu okuyorum Bu gün günlerden pazartesi 11 ocak bu gün.Ben bu kitabı hafta sonuna kadar bitiririm.Sonra en beğendim kitapçıdan(D&R DAN)Göçebeyi alcammm
    Not:Ceb Boy ALABİLİRSİNİZ
    Stepheine meyer e bayılıyorummmmmmmmmmmm:)

  21. bence biraz sabırli olürsanıs bu kıtap gercekten cok gzl oluyor alacakaranlık serisinden sonra okudugum en gzl kıtap nasıl olsa stehenıe meyer gene doktürmus ve cok romantık bu kadının hayal gücüne hayranım

  22. süper bir kitap.Alacakaanlık çok hariydı fakat bu daha mantıklı.Vermek istediği dersler vr.çok heyecanlı.Başlar brz sıkıyor fakar sonradan elinizden bırakamıyorsunuz.Okumanızı tavsiye ederm.Kitabın etkisinden hala kurtulamadm.

  23. bencede kitabın başı çok sıkıcıydı 20.sayfasına zor gelmiştim sonra tatilde okumaya başladım 50den sonrası süperdi bncede stephenie meyer bu kitapta gerçekten iyi bir yazar olduğunu ortaya koymuş çünkü vampir romanları 1930lu yıllardan beri yazılıyo artık klasikleşmiş ama göçebe gibi bi kitap daha önce görmedim..

  24. ama sonu bncede daha güzel olabilirdi bnce göçebenin istediği gibi olmalıydı mezara gömülmeliydi byle bi son daha yaratıcı bu kitaba bn mutlu sonu nedense alacakaranlıktaki gibi yakıştıramadım

  25. Kesinlikle süper bir kitap başları çok sıkıcıydı bayağı bi gidip geldi elimde ama dişimi sıktım okudum ve 20-30 sayfa sonra kitap beni esir aldı 1dk kitap aklımdan çıkmıyordu ne olcanı merak ediyordum ve finali süperdi ağlamaktan gözleim şişti süper bir kitap herkeze tavsiye ederim

  26. harika bir kitap okurken büyülendim ama sadece ilk 50 sayfası sıkıcıydı

  27. Ben yeni aLdm ama bence iLk 50 deiL iLk 130 sayfası sıkıcıydı ama şu an güseL gidior birazdan devam edecem okumaya :))

  28. Birde Cehenemde BaLo GeceLeri var ama pek tavsiye etmem :)) Göçebe ve ALacakaranLık serisi daha güseL ;))

  29. Mükemmel bir kitap… Okuduktan sonra aklınızdan çıkmıyacak,keşke bitirmeseydim diyeceksiniz…Tekrar okumak isteyeceksiniz…

  30. kitaba insan bedenine ruh yerlestrmeyi anlatarak baslıyor ve kardes sevgisini de işlemeyi unutmuyor üstelik aşkı da anlatıyor keske bitmese hç dedim tekrar okuyablrm eger göcebe beyaz perdeye orjinal sekliyle aktarılırsa avatarın fln yannda basti bir film olarak kalıcagnı düsünuorum acıkcası…
    tek bedende sıkılıp kalan farklı 2 ruhun arzuladkları bedenler….GÖÇEBE…..

  31. bnce göçebenin devamı alacakaranlık gbi gelmeli ve jared melanie-göçer ıan ilişkileri anlatlmalı (tabi askı memnuya dönmeden) 🙂

  32. bu kitabı okumayı düşünmüyodummmmmmmm ama yorumlar okumama sebep oldu saolun arkadaşlar

  33. gerçeklik payı olmayan romanları filmleri hikayeleri sevmem ama okuduğum en iyi kalemdi hayal dünyası üzerine kurulu olan GÖÇEBE..
    bir çift gözden aynı anda iki kişinin nasıl ağladığını anlatıyor stephenie meyer

  34. süper bir kitap ben alacakarranlığı 10 defa izledim yeniayı 10defa

  35. şey göçebenin alacakaranlıkla bi ilgisi warmı

  36. bu kadın işini gerçekten biliyor kitapları çok güzel

  37. bu kitabın konusunda edward bellan falan mı var içinde kim var anlatan kim????

  38. ya ben bu kitabı okudum filmi çekilse çok güzel olur mağaralar fln çok mrk ediyorum

    • bana bu kitaptan şöyle bahsedilmişti ”alacakaranlık serisi bellanın ağzından yazılmıştı Göçebe 5. kitap buda edwardın ağzından bella hakkındaki düşünceleri olaylara bakışı ” kitabı okuyorum ne edward nede belladan eser yok acaba yanlş kitabımı okuyorum diye araştırıyorum kaç saattir kitabı attım elimden şuanda yorumları okuyunca farkettim devam edeyim ozaman 🙂 ama biraz hevesim kaçtı açıkçası

      • arkadaşlar ben bu kitabı okumaya yeni başladım ve 44. sayfadayım bana çok sıkıcı geldi devam edeyim mi ne tavsiye edersiniz.

  39. bunun filmi ne zaman çıkacak fragmanlar konmuş internerte çıkçak mı filmi

Bir Yanıt Bırakın

