tarafından

Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitabı Kesin Çıkıyor


Twilight fanlarının merakla beklediği ve çıkıp çıkmayacağı artık arap saçına dönen, serinin beşinci kitabı Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) ‘ın çıkacağı yazarın yaptığı açıklamaya göre kesinleşti.

S.Meyer

Serinin yazarı Stephenie Meyer’in, kendi web sitesinden duyurduğu haberde, kitabının nasıl internete düştüğünü ve önce yazmaktan vazgeçip sonra nasıl tekrar yazmaya karar verdiğini anlatıyor. Sanal ortama düşen kitabını, kusurlarla dolu kaba bir taslak olarak nitelendiren yazar, son kopyasının çok çok daha üstün olacağını belirtiyor.

Fakat Meyer, kitabın ne zaman basılacağı hakkında henüz bir bilgi vermedi. Şimdi bu müjdeli haberle sevinen hayranlar kitabı sabırsızlıkla bekliyor.

  • Kitabın ilk 12 bölümünü okumak için buraya tıklayın.

 

Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitabı Kesin Çıkıyor” üzerine 298 yorum

  1. Bir kitap çıkmadan önce bu kadar bekleniyorsa bende merak ettim doğrusu hemen çıkarda bende alırım bitane İnşAllah

    • bncee serisini oku ztn o zmn anlarsn neden bu kitabı bu kdr çk beklediğimizi hem de kitabı tek okursan anlamayablsn

      • sana katılıyorum ben hastayım kitaplarına stephanie meyer’ın

      • yhaaa çok merak ediyorum…inş.en kısa sürede çıkar…bu arada acaba midnight sun ın başında nereden alıntı yapacaklar ?? yhani demek istediğim new moon un başında ki alıntı romeo ve julıet in 2.perde sahne 6 dandı…”ŞİDDETLE BAŞLAYAN HAZLAR,ŞİDDETLE SON BULURLAR…ÖLÜMLERİ OLUR ZAFERLERİ…ÖPÜŞÜRKEN YOK OLAN ATEŞLE BARUT GİBİ….”

    • yaw bu stepheıne de ne zor kitap yazıo…kitabı yazıomuş gece eve hırsız girmiş kitabı çalmış….sonra stepheıne yoğun istek üzerina gene yazmaya çalışıomuş..ama diomuşki;”ilk yazdığıma duygumu kattım ama bu halkın isteği üzerine olan bişi…kötü oldu”basının yalşanımı bilmem ama kesin bölemiş;)

      aşkom=bella_edward_rennesme<<<<<robsten

    • inşallah yhaa fiyatı ne kadar ona gre bn harçlık birikdiriomk yetmckse dayımdan isdicem de

  2. yupppiiiiiiiiii. devam etmeli seri tek yaşama amacım var zaten serinin bi sonraki kitabını beklemek ve 2 günde okumak =))))))

  3. altın serçe

    bence filmini çekerken zorlanıcaklar. ama hevesle bekliyorum.bayılıyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  4. ço………kk güzel bence de dewam etmeli böyle bi seri bu kadar çabuk bitmemeli kısacası harikaa hayatımı bile etkiledi çok mutluyum 😀

  5. bnc de çıkmalıııııı… kesinlikle devamı da gelmeli.ama edward ile bella ayrılmasın

    • sanırım seriyi okumadıın edwardla bellanın çocuğu oluoo ama bella daha insanken sonra da bellayı wampire dönüştürüoo tabi bunlar olurken bellayla edward ewliler..

      • ya arkadaşlar bu kitabı okumayanlara kitapta yani son seride neler olacağını söylemek doğru deilll..”edward ve bella ayrılmıolarki zaten” dersin yeter fazla bilgi vermeye gerk yok BENCE sonra kitabı okumanın heyecanı kalmıo yani………..

      • seriyi okuyoz zatende çok heycanlı ama sadece jacob blackı konuşturduğu kısımı zorla okuyom orda sıkılıom ama süper yaa=)))

        aşkom=edward…bella
        rennesme

  6. tamam süper çıksında ne zaman çıkıcak ağaç oldum tüm kitapçılar beni tanıo artık adamlar bni görmekten bile sıkıldılarki kapıdan girer girmez diolar haziranda çıkıcak dediler çıkmadı temmuz dediler hala kitap yok ağustos ayının sonu sınırın yoksa cinnet geçircem

  7. OLLLLLeyyy CıkıyoRR KESN alıp geriye KaLAn bÖLÜmÜ DE okUYucam İLk 12 BölüMÜNü nettn OKud SÜper BAStn OKUmK istiyRmm seRİNN devamını İSTİYOrzzzz(Aslında alacakaranlık toplam 12 ktapmış)

    • seri 12 kitapdan oluşamaz zaten 4. kitapda serii bitiodu ama serinin dewamı için S.M. ölüm tehditleri alınca 5. kitabı yazmak zorunda kaldıı yanii 5. kitap bilee zor çıktıı

      • zaten 12 kitabı yazıncaya kadar geberir o kadın ama s. ablacım bi ricam var:

        nolur geberme 12 kitap bana az gelir bide ölüm tetidi almışın ya

        geceyarısı güneşini hemen cıkarmazsan bendende bikac ölüm tetiti
        gelio ana göre ayanı dengal ha

      • ya pardon da neden ölüm tehtidi alsın ki sonuçta kimse teklif etmese bile yazardı sonunda ne kadar para kazanıyor biliyor musun sen?

    • yuh 12kıtap mı inanmam ama neyse ben sunu solemek istedmo netten okuduumuz bolum kaba birer taslakmıs kıtap o0ndan daa harıka olcakmıs duyrulurrrr

  8. isalllahh çıkar artıkk bekleyoooruz büyük birrr sabırlaa
    hadi artık yaaaa

  9. çıksın artık ama artık engeç austosun sonlarına cıkıcak dedilier. stehenie meyer yazmış ama sanırım sadece çeviri kalmış. inş. mıdnıght sun ın da devamı gelir. AMA BU SEFER DAHA FAZLA BEKLEMEK İSTEMİYORUM.
    BİLGİ: D&R

  10. kitabın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum ayrıca kitabı çook merak ediyorum

  11. umarım dogrudur sabırsızlıkla beklıyorummm en ktusu ne kadar uzun olursa olsun bırgunde bıtmesıı……:(

  12. çok abartıyosunuz hayatta daha önemli şeyler var KİTPTAN BİLE….

    • cnm bu kitabın serisini okusaydın anlardın ne kadar önemli olduğunu :):):)

    • bnc gülçin haklı bn tümseryiokudum izlrmediğim video dinlemediğim şarkı kalmada ama hepsi yaztatilinde oldu okullar açılınca tbk dersdi sınavdı sbs ydi öss ydi çalışcam çıkarsa kitaplarıda okuycam

    • kıtaptan daha onemlı seyler olabılır ama bızım hayatımız bu kıtap zaten okusaydın anlardın o zaman demek ıstedıgımı

    • . o kitaplar bnim hayatım……………………..
      yanlış anlama onoktaları yazcaam şeyler biraz aar gelebilir sana yni küfür haa ona göre

  13. allahıma şükürler olsun bu kitap hayatımı tümüyle etkiledi bitmemeli….. EdWaRD benide dönüştürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)))

  14. bi okusan varya 1,2 günde bitiriyosun
    ben sabahlara kadar okuyorum seni tümüyle etkiliyo

    • off ben sabahlara kadar okuyamıyorum annem saat 3 olsa hemen ‘YATAĞA NİLAYYY’ diyor ben de 4 günde bitiriyorum

    • bende sabahlara kadar okumaya çalışıyorum da annem saat 3 olsa hemen ‘NİLAY SAAT 3 OLDU HEMEN YATAĞA YATTTTT’ diyor

  15. heryerde aynı şeyleri görüp duymaktan bıktım okuycağım varsa artık okumıycam.inanın bu kitaplardan başka okunmaya değer bir sürü kitaplar var bence biraz gerçek hayata dönünde hayatla ilgili kitaplar okuyun

    • sen okumamaya bilirsin ama okuduktan sonra etkisinden kurtulmak imkansız etkisine girincede gerçek dünyaya dönmek dahada imkansız biz okuyanlar vampirler aleminde mutluyuz benim tavsiyem okumadığın kitap hakkında yorum yapma
      ..

  16. midnight sun kitabının tümünü buldum arkadaşlar kulağa imkansız gelebilir ama buldum fakat küçük bi sorun var kitap ing. türkçe çevirisi yok.bana bi yol gösterinn

  17. seriii mükemmel ötesii başarıda o kadar güzeldiki 4 kitabı 5 günde bitirdim düşünün artık ne kadar uykusuz kaldığımı :)geceyarısı güneşi için bu kadar çabalarken hevesim kursağımda kaldı ya nasıl çevirisi olmaz yaaaa ;( ilk 12 bölümün cewirisii varr (bunada şükür)

  18. bu kitabın filmi çekilcek mi sonuçta 1.aynı sadece olylar edwardın ağzından dinliycez

    • bence çekilmeli edwardın ağzından bile olsa farklı anlatım yerleri ve şekilleri var çok değişik ve çok güzel olabilir ben çekilmesini isterim

    • Arkadaşlar 3 ve 4 üncü filmi çekilicek…Tutulma 30Haziranda sinemalarda olucak.Ama 5. filmi 3ve 4üncü filmine bağlıymış belki çekilmeyebilrmiş. 3 ve 4üncü filmi tutulursa 5inci filmi kesin çekilicekmiş.Bu arada arkadaslar emeğe saygısızlık yapmayalım stephn 5.kitabını bitirsin bitirdikten sonra okuyalım ltfn.Çalıntı olarak okumayalım.Stephn in kitaplarını nasıl seviyorsanız ve okuyorsanız lütfen diğer cıkıcak kitaplarına ve stephine karsıda saygınız olsun…

  19. yaaaaaaa bu kitabı sabırsızlıkla bekliyorum ayrıca yeniayında filmini kesinlikle izlicem ama bunun bütün kitapları bndede var artık bu kitabı okuduktan sonra hiç bi kitap bna güzel gelmiyor

    • bna da gerçi göçebe die bi kitabı war stephenie meyerin onu da okuanızı tavsie edrm

    • banada yaaa artık hiç bi kitaptan zevk almıyorum keske okumasaydım diorum çünkü bağımlısı oldum ama sonra kendime çook kızıyorum öyle söyledim die okumamak olurmu yaa bu tam bi delilik olur

  20. yha bu 12 bölümü hangi siteden buldunuz bada söylermisiniz?

  21. ne zaman çıkcak onu yazsanız memnun olurum

  22. yhaa bu seri öLene kdr dvm etsn ama keLLan Lutz nağm-ı diğer emmetT cuLLen daha ön pLanda oLsa n’oLur yhaa ama gnLk yasamındaki hLiyLe tbiki de chok shker bi tP yhaa bitioRm ona

  23. kesinlikle çıkmalı.arkadaşımın arkadaşı ktabı almış hatta türkçe.ama nereden aldını bilmiyorum.Ayrıca diğer hayata dönenün diyenlerede sadece şunu söylemek istiyorum.ilk bu kitabı okuyun sonra geri dönebiliyor musunuz bakın yaaa.Bitiyorum twilightta

  24. bir işide parasız yapın!!

  25. harry nin twilight ı sollicanı hiç düşünmüyorum kesinlikle twilight 1 numara ayrıca hayranlarıyla bile harry ye bin basar twilight bambaska bişi resmen insanı kendine demir kablolarla bağlıyo jacob ın renesmee için dediği gibi :d bırakamıosun bi başladığında ayrıca bn BELLA ve EDWARD ın hastasıyım EDWARD öncelikli olmak üzere cnm yhaaa :d

  26. bnde bütün seriyi okuyup bitirdm bu ara.Bütün şarkılarını dinledim ve şu an hala dinliorm full moon çalıo :d

  27. bnde sizin gbiyim delisiym yany bu kitabn 😀 ayrıca okumuycam dien arkadaslar war bnce byk kayıp we bu kitabı abartıosnz dienlerde war bnce buda byük hata!! okuyun anlarsnz diorum arakadaslar.. bn cıkan bütün kitapları we 12 bölm cewiriyi okudum şiddetle tawsie ediorum…!

  28. tamam kabul film olsun kitap olsun çok güzel bütün seriyo okudumfilmiide izldim ama şimdi şunu anlıyorumda twilinght etkisi die bir şey var ve bu etki alanından çıkmak uzun sürüyo ama inanın stephen M. bile çok çok etkilendiği kitaplar var onalrıda okyun yani başka ktaplar mesela elimde olan bir kitabı söyleyebilirm en azbu seri kadar etkilendim “açlık oyunları” stephen meyerin çok amaçokbeyendiği elinden bırakamadığını söylediği kitap kesinlikle okumaya değer hem böyle gerçek hayatla yakıdan uzaktan alakası olamyan bir kuruda değil ??????

  29. ilk kitapları elime aldığımda sadece bie iki günde bitirmiştim. ozamanlar öle tatlı gelioduki onları okumak.bazen keşke öle vampirler olsaydı die düsündüğümde olurdu. şimdi aslında kapıldığım sadece büyümekte olan hayran kitlesiyle ve sevilen karekterlerden olusan bir romandı .bir insanı sadece ünlü olduğu için sevdiğimi anladım.gözümü açıp aslında filmlere dökülmasi gerekenöle çok kitap okudum ki. uzun lsfın kısası dünyadaöle güzel harika okunmak için raflarda bekleyen öle kitaplar varki eminim yakında sizde beni anlarsınız

  30. ya zaten kadın baştanm yazıyo 12 bölümü okuyup ne yapacan ya taktınız şu kitaba

  31. artık bütün kitapçılar beni tanıyo her gün her gün bıktılar benden kitap bi çıksa onlarda bende rahat etcez

  32. ya arkadaslar o 12 bölümü nereden okuyabilirim?bulamadim yardimci olabilirmisiniz???
    sanirim bende artik edward ci oldum:)):)))

  33. kitabı sabırsıkla bekliyorum eğeryazımı okuyanlar kitabı aldığı yeri ve adresi bizimlepaşlaşırsa mutlu olurum serinin bütün kitaplarını okudum ve sonuncuyu çok merak ediyrum şimdiden teşekkür ederim

  34. bu aradayukarıdaki yazıyı okudum arkadaşlar stephenie meyer in alcakaranlık serisi 12 değil 5 kitaptan oluşu kendi sitesinde var girip bakın birde 5 kitabuda 4 gün önce çıkmış beşiktaşta bi kitapçı varmı oraya gelmi ama acele edin çünkü çabuk bitiyo ve galiba duyduğuma göre çok önemli olaylar oluyo mutlu değil mutsuz son olabilirmiş…

  35. arkadaşlar bu kitap gerçekten güzel ancak lütfen kendinizi fazla kaptırmayın sadece kurgu hayal dünyasına hitap ediyor yani aşk olduğunuz kişi edward değil robert pattinson ve bellada kristen stewart kendinizi başka kitaplara veya filmlere yönlendirin bir kütüphane çalışanı olarak bir kitabın bu kadar çok sevilmesiyle gerçekten mutluyum kitaplarıda okudum ama uzun süre insanın hayal dünyasını etkilediğni ve başka bir dünyada yaşattığı kanısındayım sadece farklı kitaplara ve filmlere yönelin böyle doğaüstü şeylerden hoşlanıyorsanız size supernatural diye bir dizi var onu öneririm hem alacakaranlığın atkisinden çıkmanızada yardımcı olucaktır netten bütün bölümlerine ulaşabilirsiniz geceyarısı güneşini beklerken size meşkale olur

    • bence hiçde etkisi olmas etkiden kurtulmak mümkün diil kesinlikle bn şahsen o kadar etkilendmki arada fln böle vampir olmak istiyorum fln die sayıklıorm hayeller kuruorm o kadarki twilight fanı olmayan arkilerim bana anormal fln diolar yni

    • tabikide hayal dünyasında yaşamıyoruz ama kitap öyle bir etkisi altında bırakıyorki inanamassın bizde biliyoruz wampir diye birşeyin olmadığını

    • valla öyle bir ara rüyalarımma giriyordu

  36. arkadaşlar bu 5. kıtap Edwardn agzından ilk kıtabı anlatıyor. 12 bölümünü * sitesnden buldum.Okudum harıka kalanını sabırsızlıkla beklıyorum. Bu 12 kıtap olayını bnde duydum 8 tanesı kesın sozleşmelıymıs ama emın değilm umarm öyledr ..!

  37. .ALACAKARANLIK İLK KİTABI VARYA ONDAKİ OLAYLAR EDWARDIN AĞZINDAN ANLATILIYO.HANİ BELLA NIN AĞZINDAN BELLANIN HAYATI ANLATILIYO YA BUNDADA EDWARD IN HAYATI VAR.YANİ FİLMİ NİYE YAPILSIN Kİ SONUÇTA AYNI OLAYLAR

  38. 5, kitap Twilight’ın aynı gibi olabilir ama tam olarak aynısı değil
    filmi cıksa değişik ve çok hoş olur bence
    çünkü Midnight Sun da Twilight’ın arka yüzünü göreceğiz
    ilk 12 bölümlük kısmı okuduysan birçok bilmediğimiz sahne var
    hem insanların neler düşündüklerini de duyacagız böylelikle
    düşündükce insan daha da heyecanlanıyor :)))

  39. çok sewndm ya acayip merk ediyodum son kitabı. hepsini okudum bi bu kalmıştı nese ki devmı gelio :D:D:D

  40. alacakaranlık serisini 2 kere okudum hala doyamadım midnightsun ı heyecanla bekliyorum lütfen hemen çıksın zaten yeni aya da zaten daha 79 gün war offffff

  41. midnigt sun edwardtın azından daha da güzelleşiyo lütfen biyan önce çıksın :d :d

  42. PEKİ NE ZAMAN CIKIYOMUS VE DİĞER KİTAPLARIN İNGİLİZCELERİNİ NEDEN BULABİLİRİM

  43. ya ben filmini hiiiiiç beğenmedim sadece kitapları güzel keşke filmi de doğru düzgün yapsalarmış.özellikle seslendirmeler berrbat ötesi üstelik bellayı oynayan da hiç güzel oynamıyo tam bi rol fukarası zaten güzel de değil ağzını açıp açıp dolanıyo ortada ***

  44. kitap çıksın artık yoksa meraktan öleceğim gerçek söylüyorum muhteşem bir eser olmuş

  45. edward sana aşığım stephenie abla sana çok tşkr ederim bu kitabın 100 tane serisi olsa hepsini okeurum snei çok seviyorum edward ve bella edward benide vampir yappppppppppppppppppppppppppppp:)))))))))))

  46. nolur daha çok serii yapın ve çabuk bastır şu kitabı stephenie abla sabırsıklıksan ölüyorum

    ££££…DWAR…DDDD

    SANA AŞIĞIM AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMM BENİMMM

  47. edwarddddddddddddddd::::::::::::::::::))))))))))))))))))))))))))))))

    :D:D:D:D:D:D:DS:D:D:D

  48. yaa sonu kötü bıtmesın ama bu kadarını kaldırmaz kalbım.. cıksın cabukk cıksınnnn yaaaaa

  49. yha sonu kötü bıtmesın kalbım dayanmazz.. cabuk cıksın cabukk..

  50. hakkaten yaa fılmı kıtaplara hıc yakışmamışş.. cok şey eksıkk.. newmoon inş gusel olurrr

  51. arkadaşlar.. şafak vakti seirnin son kitabıydı.. seri bitti.. geceyarısı güneşi için umutlanmayın. o yeni bi kitap değil. sadece alacakaranlık’ın edward ağzından anlatılması geceyarısı güneşi..

  52. ı think, all of them are very comic

  53. Gece yarısı güneşini sabırsızlıkla bekliyorum. Belki bildiğimiz konular anlatılacak sil baştan ama Edwerd ın dilinden bir başka olacak hikaye. Çünkü onun ne hissettiği, kendine nasıl dur diyebildiği,belladan ayrıyken neler yaptığı, etrarfını nasıl görüğü bunlar soru işereti.İzlediğm ve okuduğum mükemmel hikayelerin arasına girdi twilight. 20 kasımı iple çekiyorum New Moon…

  54. 5.kitap ne zaman çıkıcak bilen var mı ?

  55. bu kitaplar benimde hayatım gibi oldu hep edward ve bellayı düşünüyorum aslında hikaye bitti 5. kitap 1.kitaptaki olayların edwardın ağzından anlatımı of ya tüm kitabı türkçeye çevirsinler artık yaaaaa

  56. arkadaşlar benim midnight sun hakkında farklı teorilerim var.herkes bu kitabın çalındığını yazarın devam etmeyeceğini duydu.sonradan bi öğrendik ki yazarımız kitabı yazmaya devam ediyomuş….ama bence bunlar gerçek değil ben 5.kitabın çoktan yazılmış olduğunu düşünüyorum…kitap alacakaranlıkla aynı konuları işliyo ama farkli bakışaçısından.bunu dikkate alırsak bi yazarın önce bi kitap çıkartıp daha sonra bikaç yıl ara vererek aynı kitabı farklı boyutta kelime kelime tekrar yazmasımı mantıklı ? yoksa yazarın 2 kitabı da aynı anda farklı açıları düşünerek yazması mı?

  57. bence 5.kitapta jacob ve reneesme yi yazsın tazar hem bu edward ve bella dan daha heyecanlı ollur

  58. sevgili edvard seni çoooooooooooooooooooooooook seviyorum. boş bır zaman da turkıyeye gel ve antalyaya uğramadan geçme. sen dunyada gorduğum enseker tatlı ensempatık yakışıklı bır ınsansın
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnııııııııııııııııııııııııııııııııııcccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvııııııııııııııııııııııııııııııııııııyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooorrrrruuuuuuuuuuumm

  59. ya tmam güzel katap hoş kitap. insanı içine çekiyo. bi gerilim heyecn var. ama kndinizi gerçektn aşırı fzla kaptırıosnz yani ne biliym xS tbi brda bna çok tepki gsterenler olcak ama herkes kendi görüşünü yazıyo sonçta buraya xS yani ne biliym yok edwarddd aşkmmmm alice seni seviorrmmm gbisinden çok şey okuyorm ve gerçektn gülüorm xS

  60. bence de kesinlikle katılıyorum ben de kitapların hastasıyım ama roberta o kadar hayranlık duymuyorum siz o adamı yolda görseniz dönüp bakmazsınız bence bu ünlü olmasından gibi bişey:Stam anlatamadım:S

  61. ben bütün serisini okudum bitek gece yarısı güneşi kalmıştı onu da alıcam stephanie meyerı çoooooooooook tebrik ediyorm muhteşem bir kitap yazmış. kitapları içinnnnnn ççççıldıııııııırrrrrıııııııııyyyyorrrrrruuuuummmmmmmmmmm………………………………………………………………………………………………,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.,.,..,..,.,.,,,,,,,,,,.,.,,.,.ü,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,……………….,………………….,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.,,,,,,,,,,,,,,,,,.,.,.,.,,,,,,,,,,,,,,,,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,i,i.,.,.,.,.,..,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,

  62. bu arada bide emmet delisiyim ama çokta bayılmıorum hherkes edwardı beğeniyo ama ben edwarddan pek nedet uymuyorum hazalın dediği doğru bence

  63. eğer bu yorumu stephein meyer okuyotsa lütfen kararından dönme hepimizin bu kitaba ihtiyacı var

  64. JOCOB DAN NEFRET EDİYORUMMMMMM…….
    EDWARDA BAYILIYORUMMMMMM…….
    ALİCE Yİ ÇOK SEVİYORUMMMM……

  65. seriye devam etsinler
    mesela ”Volturi” lerle sorun çıksın savaş filan
    kitaplar çok güzeldi biraz daha seriyi devam ettirsinler

  66. Alice i çok sevdim bide onun ağzından bi kitap istiorum

  67. ya arkadaşlar bence 8 kitap çıkmaz ama inşallah çıkar .neden çııkmaz çünkü film 4 seriden oluşuyodu 5.kitabı da kadın tehdit aldı diye yazdı bu 1 2. 8 film veya 12 film çekmezler çünkü oyuncular oldukları gibi kalmıyo hatırlarsanız onlar filmde vampir:D:Ddeişmezler

  68. aslında bu kitap devam etse bncede super olur mesela renesmee büyüsün jacop la evlensin çocukları olsun o da yarı vampir yarı kurtadam fln olsun bu yine volturiler in kulağına gitsin ve savaş fln başlasın…böyle devam ederse çok güzel olur…

    • bence renesmee jakopı büyüyünce istemese ve bölece daha heyecan verici olaylar filan cıksa fantastik duygusal gerilim;p

      • yha bence artık volturilerin suyunu çıkarmasnlar hersey tadında damagında klsın:-ppp

        • bencede eger kitap yazmaa devam ederse cılkını cıkarmasın x)

          • bu sitede gabrini die bi kız var ve o dünyada tanıdıım en ii kız ben bole yazdıktan sonra lütfn kimse adını gabrini die degiştirip beni kandırmaya kalkmasın cünkü onu gercekten cok seviorm bu arada benim adım caglar deil? bbu olaydan sonra zaten bu sitye bidaa gelmicem görüsmek isteen ***bunu sizin gibi site arkadaslarım için kullanıorum umarım üzerinizde kötu bi etki bırakmamısımdır birdaha burada görusmmk üzere BYE BYE;))))

  69. yha arkadaşlar tamam hoş güzelde ne zmn çıkıyo bu kitp yhaaa bekleye bekleye fıtık oldum..bide şu on iki bölümüde bulamadım bnada sölermisiniz nerden okuduğunuzu
    .. xS

  70. aynen 12.bölüm nerden okunuyo

  71. arkadaşlar 12 bölümü burdan **okuyabilirrsiniz bende hayranıyım ama fazla abartmayın olurmu size önereceğim çok güzel vampir romanları var İŞARET serisini deneyin bence bunuda çok seviceksiniz bir twilight hayranı olaarak söylüyorumm .

    • zahmet olmassa işaret serisinde kaç kitap oldugunu ve isimlerini yazarmısın?? internetten kitapların tam adı çıkmıyoda:D:D

  72. bende hastasıyımm çok seviyorumm müthiş gerçektennn bana sinirlenmeyin önce yazdıklariim için….

  73. yha bu kitabın 12. bölümden sonrasını nası bulabilirim biri söyleyebilir mi ltfn?

  74. arkadaslar googlea midnight sun hakkında bilgi yazın ve orda cıkan sayfalardan hk bgm yazılı olanı tıklayın ve bizim diger sayfada yaptıgımız yorumları görün bşiler bilen yazsın bilmeyende ordan ögrenir

  75. beşinci ktp 1000 sayfa olsun bence oku oku bitmez ne güzel…….. yani bu kitabı beklemekten çok skıldk biran önce çıkarcksanz çıkarn artk cnm edward seni çoookkk seviyorm bella senide buarada jacop alacakaranlkta çk tipszdi yeniayın fragmanında ççççkkkkkkk yakışıklı

  76. Umarım herkesin diledii gibi bir edvardı olur;-)))) (birgün karşısına çıkar ve seni istiorm seni ıssırmaya geldim der) hayattn beklentilermz hic bitmz belki herşyi isteriz onun olmasını bekleriz ama olmaz bunun için hayal kırıklıgına hiçbir zaman ugrayıp pes etmiyelim onuna kadar DİRENLİMMxDDD

    • gabrinii sana yardım etmee çalışırm;-)bu arada seni tanıorm aynı okuldayız sendn ck hoslanıorm ck ii bi kızsın benim kim oldugumu ögrenmeye kalkma ögrenemyeceksn bu sitelere sen varsın die takılıorum yoksa işim olmaz ama bende birgün senin edvardın olmak isterdm bunun bilmeni istiorum sana acılamıyorum yaklasamıorm konusamıorum heyecandan yanına olduum ama fark etmedigin zamanlar tutuluorum SENİ SEVİORUM

  77. Umarım herkesin diledii gibi bir edvardı olur;-)))) (birgün karşısına çıkar ve seni istiorm seni ıssırmaya geldim der) hayattn beklentilermz hic bitmz belki herşyi isteriz onun olmasını bekleriz ama olmaz bunun için hayal kırıklıgına hiçbir zaman ugrayıp pes etmiyelim sonuna kadar DİRENLİMMxDDD

  78. harika ötesi bir seri….yazarı kutluuorum bu kararından dolayı..okuyuularını bu konuda magdur bırakmayacagı için…ve sabırsızlıkla beklyorum devamını…tebrikler S.M…

  79. Edward cullen’i bende çok seiyorum ve tüm hyranlarına selam sylüyrum. Yeni kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.

  80. Robert Pttnson iCİn KitaBın Dwmı pLs S.m Askoooo Rob (L)

  81. ben seriyi okudum çok güzel bnce 5.kitap hemn çıksın istiyorum

  82. ben bütün seriyi okudum bnce çok güzel inşallah 5.kitap hemen çıkar

  83. Edward la bella ayrılsın bella ölsün hatta gebersin umrumda bile değil.Edward da türkiyeye gelsin…

  84. ya son kitap çıktımı geceyarısı güneşi arkadaşlar açilya nolur

  85. bencee renessmee büyüyünce noluo onunla ilgili bi kitapp taa olmalıı dimii???

    • zaten kız her geçen gün büyüo jakob kıza tutuluoo kızı kaçırıo galliba anne karnında (bellanın karnında) 😀 1 ay kalıo gelişiodoğuoo ayrıca renesmeee çok tatlıııı

  86. yha bu kitapta edward anlatıyomuş herrşeyi doğrumu acaba ????????????? inş çıkar hemen ama bne kitapçıya sordum ekim ayında gelcek dedi ama hala soruyorm gelememiş uffffffffff…

  87. inş çıkar aşığım sana edward

  88. EDWARD AŞKIM O BENİM ÇOOK YAKIŞIKLI 17 YASINDAYMIS AH ALLAHIM SON KİTABII SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUMM… ALACAKARANLIK, YENİ AY ,TUTULMA ,SAFAK VAKTİ ,GECEYARISI GÜNEŞİ

  89. sayın twilight çılgını arkiler 12 kitap çıkcak 8inin anlaşması yapıldı 4ünün daha yapılmadı son kitap da yakında çıkcak bide the twilight saga official guide die bi kitap çıkacak bu sene ki oda kitaplardaki detaylardan bahsedecekmiş 30 hazirandada tutulma vizyona girecek DUYURULUR …

  90. stephenine ya lütfen çıkaracaksan çıkar şu kitabı umma oldum 😦

  91. ılk serıyı bıtırdıgım de gercekten kendımı boşlukta hıssettım arkadaslar sonra da gece evı serısı ıle devam edınce bırazda olsa boslugum doldu bence kesınlıkle okumalısınız.(işaret-ihanet-secılmıs-vahs-av)bu arada da sahsen new moon benı hıc tatmın etmedı yaa o neydı ole kıtap daha guzel

  92. arkadaşlar tutulma ve şafak vaktinin fragmanları internette var ayrıca tutulma 16 ocakta sinemaya gircek şafak vakti ise 30 hazirenda vizyona giriyor.

  93. resmen süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  94. kitap çıkmassa ölürüm..!

  95. bn normal de böle bi anlaşma olduğunu biliodum ama yazarın anlaşamayı imzalayıp imzalamadığını bilmiodum bu müjde için saolunnn…….:):):):):):):):):):):):):):)

  96. yha bu kitaplar süper okrken kendimi kaybediyorm resmn dış dünyayla bağlntm kesilio … bu arada itiraf etmek istiyorum da bn JACOP BLACK e aşık oldummm

  97. yaaaaa lütfen çıksın çok üzüldüm ama boşversin stephıne meyer yaaa yazmaya deveam etsin yarında kitap çıksın nolur seıphıne meyer sayesinde kitap yazmaya başladım nolur

  98. inşallah geceyarısı güneşinden somnrada 6. kitabı çıkar sonrada çıksın tabi ondan sonrada daha daha sonrada… hep çıksın bayıldım ben bu seriye

  99. ben bu seriye bayıldım ya geceyarısı güneşinin çıkmasını sabırsızlıkla beliyorum doğrusu siz arkadaşlar? çok çok ama çok gzl dfemi :):)

  100. oofff bu kitap çıktı mı ???????? öbürküleri okuyalı kaç ay oldu çıkmadıysa çıksın artıkkk yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  101. bencedeee çıKsınn yaaa!! EDWARD^^MMM… anLatıyo biDe off süpeRR ŞAFAK VAKTİ`ni hemen bitiRdim bunu 3 qünde bitiririm heRhaldee :))

  102. Cullen ailesi gibi bir ailem olsun tüm varım yoğum feda olsun… ❤
    LOve You Cullen Family…<3

  103. aslına bakılırsa bn şafak vaktini nasıl çekcekler bilmiormxD.ama bn bu serinin manyağıyım.bazen annem kızıo nie bu kadar bağlandın derslerini etkilicek falan dio.. ama bn edwardın söylediği cümlelere ve onun ailesine,maceralrına HAYRANIM.Bu geceyarısı güneşi bnm en çok beklediim kitap.Valla çabuk çıksa ii olur!!bi de şu twilight oyuncuları nie türkiye ye gelmioo!!istanbula gelsinler galiba bizi beenmiolarxD.Hem 10 yaş altı şafak vaktini okumasın psikolojileri bozulur xD………

  104. off ya banada annem okutturmuyo vampirli kitap okuma diyo 2 günde zor bitiriyom el vfeneri aldım yorganın altına girip okuyorum bende ne yapalım katlancaz artık ama arkadaşlar sizin anneniz babanız böyle yapıyomu bu kitap sayesinde kitap aışkanlığı kazandım neymiş 100 tyemel eseri bitircekmişim içim bayyoı bana göre deil 100 temel eser 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    • resmen bana hiç uymaz bnm annemde ara sıra kızsada bi şe demio nasılsa kurgu bunu anlayacak kadar büyüdün ama derslerine çalış diyo çok sinir bozucu

  105. twilight series is perfectly fine but I’m sure this kitabıda just 4 books.

  106. bu seri çok süper. herkese tavsiyemdir. son kitabı merakla bekliyorm

  107. buna çok sevindim =) ben filmini nasıl çekceklerini merak ediyorum aslında sonuçta olaylar aynı 🙂 ama filminin çekilmesini bi o kadar da istiyorum. filmler bitince ne yapıcağım hakkında hiçbi fikrim yok. kitabın ilk 12 bölümünü okudum ve yazara bi kez daha hayran kaldım. eşsiz bi yetenek. inşallah 5 değil de 10 kitap yazar 🙂 bıkıcamı hiç sanmıyorum xD

  108. Yha bnde açılmadı bu kitap merakdan çatlıcam bi yardım edi werin :S

  109. kitap mükemmelin ötesinde inanılmaz bişeyy..hayatımda ilk defa bi seriyi bırak kitap okudummm 🙂 ve diqer kitabın cıkmasını sabırsızlıkla ve buyuk bır arzuyla beklıorum..haa bu arada facebookta alacakaranlık sayfasına üye olduqunzdaa kıtabın bolumlerını okuyabılırıszz…!! bayyy

  110. çok sevindim kitabı sabırsızlıkla bekliyorum ve size sevgilerimi sunuyorum hoşça kalın……….

  111. artık bu seriden nsl uzak duracğımı bilmiom çoooooook güzell yhaaaa sadece kitap deeel bu kitabı birazdaha mükemmelleştiren oyuncuları

  112. ben bu kitabı sabırsızlıkla beklioorum ama sizce bıu kitabında filmi çıkar mı

  113. yayaa siz bi şe mi sanıosunuz kendinizi ben resmen seririnin manyağıyım bütün kitapları bir günde okuduğum yetmezmiş gibi kitaba hakaret edenleride kınıyorum ayrıca kitapları tekrar tekrarr okuorum çıkması için 1.5 senedir falan bekliorum çok sıkıldım artık kesin çıkınca ne kadar mutlu olduğumu anlatamam xP

  114. ewet bende duydum 12 kitap die ama sanırsam 8 kitap çıkıcakmış çünkü öle biş e iste ayrıca çıksa ne hoş olur. ama en çok ben jacobun renesmee le olan bölümlerini merak ediorum bu arada bazılarınız jacoba haksızlık edio edward yakışıklı ama jacobunda hakkını yememek gerek 17 yaşında biri için hiç fena deil çok tatlı

  115. ben de bukitabı çook bekliyorum ve en kısa zaman da çıkar

  116. ßütün Sériyi oqudum qitaßı ßéqLi0orumm..éDwarD,ßéLLa vé aLicéyi cHoq séfi0oRum..x) ßncé hérqéSs ßütün Sériyi manyHaq ßiSi yHa..xD ShepTen én ii yaSarLardan ßiriSi onu cHoq qutLuo0rum vé taqDir édi0orumm…xD ßéLLayı SéFiorum nuLéyNn..:D

  117. off bende hastasıyım bu kitabın filmin robun ve kristenin :)))sanırım bu seri 8 kitaptan oluşacakmış 5. zaten alacakaranlığı edward(aşkımm)ağzından anlatılacak .6.yeni ay edwardın,7.tutulma edwardın ve son olarak şafak vakti edwardın ağzından anlatılacakmış.eğer gerçekten böyle olrsa ki sanırım olacak merakla bekliyorum sabrım taşmak üzereee:)))

    • arkadaşım seeri böledirr
      1)alacakaranlık
      2)yeni ay
      3)tutulma: (30 haziranda vizyone gircek)
      4)şafak vakti: (çekimler tamamlanmadı)
      5)gece yarısı güneşi (yazar kitabı yazmaya dewam edio)
      6)sonsuza dek(forever dawn) (serinin bilinen son kitabı )

  118. Ya aRkadaslar Evet Kitaplar Cıkıcak Ve Tutulmanın Cekimleri Bittiiii 30 Haziranda Vizyona girmesi BekLeniyor!!…!!!:..!!!

  119. aynı kitapları tek kitap içine almış buna gece yarısı güneşi adını vermiş

  120. yaaaaaa 12 kitapmıymış ben yeni duydum s.m o 12 kitabı yazana kadaaaaaar daha 5. kitapta sorun çıkarıo kadn ama inş yazar 12 kitabı ama bence 12 film çekilmez vıcığı çıkar o zamana kadar……. tutlmanın çekimleri bitmiş ama doğru düzgün bi fragmanı yok gerçe nolcanı biliom ama olsun yine de filmini görmek için heycanlanıom …………………………

  121. yupi çokkkk sevinççliim bu serinin devamını bekliorummmm
    her gece rüyamda sayıklıorum okuduklarımııı

  122. ben e alacakaranlık serisini çok severek okudum ve son kitabını çok merakla bekliyorum ancak yen kitabı çıkana kadar gece evi serisine başladım oda müthiş bir kitap herkese onuda tavsiye edrim:)

  123. ben de alacakaranlık serisini çok beğenerek okudum ve yeni kitabını merskla bekliyorum ancak bekleme süresinde de gece evi serisine başladım o kitabıda şiddetlr tavsiye ederim:)

  124. yha arkadaşlar ben bu edwırda bayılıyorumya acaba gerçektede onlarınki gibi aşk varmı önceden edwırdta ne buluyolar diyodum ama filmi bi izledim bağımlısı oldum herhafta ya yenieyı yada alacakaranlığı izliyom şimdi bide kitap serilerini okumaya başladım manyak bişi bu ya

  125. YAVVV SEVGİLİ YAZARIM BU KİTABI OKUMAYA BAŞLADIGIMDAN BERİİ
    DÜYAM DEGİŞTİİ BUU KİİTABIN 4 TANE KİTABINI 16 GÜNDE OKUDUMM 5. KİTABII NE ZAMAN ÇIKACAK YA.?????????

  126. yha ben bu serisin 2 filmini izledim twilight bide new moon ama 1 temmuzda tutulma(eclipse)nin sinemasına gitcem sonrada şafak vaktini alıp okucam en merakedtiğim dorusu şafak vakti ve bu yeni fırında çıkacak olan midnight sun (geceyarısı güneşi)okucam bayılıyorum bu seriye yazarımız stephenie meyer’in ellerine sağlıkkkk

  127. yha edwardın bnde bıraktığı çekiciliği ve tabikide korumacılığıı evdekiler sıkıldı artık edwarddan bu km bu kadar çok konuşuyosun diolar 😀 ama napim elimde değil yazarda zaten kitapda edwardın çekiciliğini korumacılığını kibarlığını bellaya olan sewgisini ve elbtte kıskançlığınıı bahsedioo buradan bi bilgi veriyim size yazar edwardı mermere benzetmiş mermerde edwardta : soğğuk ,bembeyaz ve güneşde parlaklığı iyi bi benzetme bu benzetmede tek kusur edwardd çokkkk yakışıklı çekici karizmatik ama mermer öle deil hehe 😀

  128. YENİ BİLGİLER(ŞAFAK VAKTİNDEN)
    Bella ve Edward evlenirler ama balayları bellanın hamile olduğunu farketmesiyle yarıda kesilir.Bellanın hamileliği hızlı ilerlemektedir ve bu da onu gücsüz yapmaktadır. Bella nın hayatını kurtarmak için Edward ın fetüsün çıkarılması gerektiği ile ilgili ısrarına rağmen Bella gittikçe daha da çok sevdiği bebeğini yerinde tutmaya kararlıdır. Sonra , Bella kızları Renesmee’yi dünyaya getirip ölmek üzereyken Edward ona zehrini enjekte edip vampire dönüstürür. İsmi Irına olan bir vampir Renesmee’yi görür ve onun ‘ölümsüz cocuk’ olması hakkındaki yanlısları ve vampir kurallarını ihlal eden yasamını görür onu Volturi’ye haber verir.Cullen’lar cocuğun ölümsüz cocuklardan olmadığını doğrulamak icin tanıklar toplarlar. Ve Volturi’yi Renesmee’nin
    Vampirlere ve onların sırlarına karsı tehlike olusmayacağına dair onları ikna ederler ama huzurları kacmıstır.

    Kapağın Anlamı..
    Breaking Dawn – Şafak Vakti

    Piyon ve Vezir

    Bella vampire dönüşmeden önce kitaptaki en zayıf karakterdi. Bu da arka taraftaki kırmızı piyonla gösterilmiş.
    Piyon – Aatrançtaki en zayıf taş
    Kırmızı renk – Bella’nın kanını simgeliyor.

    Ama Edward onu vampire dönüştürdükten sonra tüm Cullenlar arasında en güçlü kız haline geliyor ve bu da önde duran beyaz vezirle simgeleniyor.
    Vezir – Satrançtaki en güçlü taş
    Beyaz renk – Artık Bella’nın kanının olmaması

  129. tutulmayı merak edenlere en doğru fragman bulundu izlesene.com da alacakaranlık efsanesi:tutulma deince çıkıoo edwarda neler yapıo victoriaa hereks mutlaka izlesinnn

  130. yuppii sevinçli bi haber daha arkadaşlarrr
    ,İNSANLA vampir arasındaki aşkın anlatıldığı Twilight (Alacakaranlık) filminin başrol oyuncuları Robert Pattinson ve Kristen Steward’ın gerçek hayatta da sevgili oldukları ortaya çıktı. Daha önce birçok kez beraber görüldükleri halde ilişkilerini yalanlayan ikiliden Pattinson, ‘Filmdeki aşkımız gerçek oldu. Hayranlarımızın tepkisinden korktuğumuz için ilişkimizi uzun süre saklamaya çalıştık. Fakat gizli gizli bir şeyler yaşamak gerçekten çok zor ve yıpranmaya başladık. Bu yüzden artık saklamıyoruz. Birbirimizi seviyoruz’ diye konuştu.

  131. Alacakaranlık’ filmindeki rol arkadaşı Kristen Stewart’la bir ilişki yaşayan Robert Pattinson, sevgilisi tarafından terk edildi.

    Pattinson’ın evlilik yönündeki baskılarından bunalan Stewart’ın bu aşka son verdiği söyleniyor. OK! dergisine konuşan çifte yakın bir kaynak, “Robert sürekli evlilikten bahsediyordu. Kristen henüz 19 yaşında ve evliliği düşünmüyor. Bu nedenle Robert’tan ayrılarak, ondan biraz zaman istedi. Kristen için şu sıralar en önemli şey sinema kariyeri” diye konuştu.

    sorarım size bu kız salak mı edward sen gel bana aşkımmm ben evlenirim senleee hehehe

  132. İŞTE BİR YENİ HABER DAHA BURÖPORTAJ HERŞEYİ AÇIKLIOO (EDWARD BELLAYI SEWİOOO)

    Harry Potter oyuncusu Robert Pattinson 17 çekici soruyu cevaplandırıyor.

    1. İlk öpücüğün ne zamandı?
    12.

    2. Ünlü aşkın kim ?
    Kristen Stewart (Twilight’ta rol arkadaşı!)

    3. Kız moda trendinde seni bozan ne ?
    İğrenç botlar!

    4. Gizliden gizliye sevdiğin kız filmi ne ?
    Pippi Longstocking.

    5. Severek izlediğin TV şovu ?
    American Idol and X Factor (Idol’ün İngiliz versiyonu).

    6. Senin hayatınla ilgili filmde seni kim canlandırırdı?
    Ben oynardım çünkü bundan sonra işsiz kalmayacağım.

    7. Hayalindeki meslek ?
    Piyanist olmak.

    8. Dünyadaki bir kişiyle bir günlüğünü yer değiştirseydin , bu değiştireceğin kişi kim olurdu ?

    -Güce ve saygıya sahip birisi..George Bush,muhtemelen.

    9. Ailenden sana en yakın olan ki m?
    Köpeğim , Patty.

    10. En sevdiğin internet sitesi ?
    YouTube.

    11. Onsuz yaşayamam dediğin fast food ?
    Tüm fast fodları severim,ama favorim In-N-Out Burger

    12. En kötü alışkanlığın ?
    Gereğinden fazla konuşurum.

    13. i-Pod’unda dinlediğin en son şarkı ?Şarkıyı tam olarak hatırlamıyorum, ama James Brown’ın Black Caesar soundtracklerindendi.

    14. En son satın aldığın şey ?
    Tuvalet kağıdı.

    15. Geçen gece ne hayal ettin ?
    Kristen [Stewart].

    16. Şu an cüzdanında ne kadar var ?
    100 dolar

    17.Boşluğu doldur: 17 yaşındayken , Ben ____________.
    Daha cool’dum,çünkü kendimle ilgili daha az şey biliyordum

  133. Sonunda İtiraf Etti

    Robert Pattinson, Twilight filminde ki rol arkadaşı Kristen Stewart’ı çekici bulduğunu ve ondan çok etkilendiğini itiraf ediyor.

    “Kristen harika bir insan, onu gördüğümde ilk aklınma gelen telefon numarasını istemek olmuştu. Çekimlerde de bunun sadece bir film olduğunu defalarca kendime hatırlatmam gerekti. Onunla karakterlerimizi şekillendirirken çok iyi vakit geçirdik. Oynadığımız sahneler hakkında gece boyunca konuşuyorduk. Bu yaratıcı enerji aramızda çok özel bir bağ kurdu.” diyor genç aktör.

    Pattinson, Kristen’la aralarındakinin aşk değil, çok özel bir bağ olduğunu söylüyor. Öte yandan, unuttuğu bir şey var. Yakında bu ikilinin bir araya geleceği iki Twilight filmi daha çekilecek. Dolayısıyla yakışıklı aktör bu duygularını uzunca bir süre daha kontrol etmek zorunda kalacak

    • ÇOK NEYİ İSTİYORUM BİLİYORMUSUN GERÇEKDE DE ONLARIN SEVGİLİ OLMASINI ÇÜNKÜ ONLARA BAYILIYORUM YAKIŞIYORLARDA EN İYİSİ BUUU

  134. ayy şu kitap biran önce çıksada bir çirpıda bitirsek serinin kitaplarını tekrar tekrar okumaktan bıktım ayrıca edward ın agzından anlatılması süper sabırsızlanıyorum :))

  135. Bencede çıksın artık gerçi ben okudum ama 😀 çok güzel yaa herkese tavsiye ederim…

  136. yaaa gece yarısı güneşi ne zmn türkiyeye gelecek çok merak ediorum hbri oln varmı???

  137. Edward sen ne yaptın yaaaa.
    çok etkiledin beni.
    o filmlerin içinde oynamayı o kadar cok isterdimki.
    bellanın hastasıyım çok güzel kız.
    ama edward başka tutulmadan birşey anlamadı ama şafak vakti daha güzel gibi gözüküyor.
    alicede cok tatlı kız başarılarının devamını diliyorum…

  138. şafak vaktini bildiğim kadarıyla anlatayım:Edwar ve Bella evleniyorlar.
    Çok güzel bir dügünleri oluyor ve balayına GÜNEY AFRİKADA ESME ADASI DİYE BİR YERDE GEÇİRDİLER Bella karnının büyümesiyle hamile oldugunu anladı ve FORKS kasabasına geri döndüler.
    Jacop bellanın hamile oldugunu öğrendiginde kabileden ayrıldı (kabile:Aynı soydan olup beraber yaşayan insanlar diye biliyorum)kendi kurt adam çetesini kurdu. bebek bella cok zarar veriyordu ve çok hızlı büyüyordu.Jacop bebekten nefret ediyordu (BUNUN NEDENİ BEBEK EDWARD DAN OLSA GEREK)ancak doğumdan sonra bebeyi ilk gördügünde tutuldu.
    Bebegin adını RENEESME koydular.
    Doğum anında bella ölmek üzereyken Edward bellayı vampir yaptı.
    Bella uyandıgında çok zeki güçlü ayrıca çok güzel bir vampir olmuştu.
    ayrıca insan kanına karşıda dayanıklıydı. benden bu kadar…

  139. arkadaşlar geceyarısı güneşi çıkana kadar s.m nin göçebe adlı kitabını okuyabilirsiniz da çooook güzel bir kitap aşk ve heyecan dolu bir kitap :))))))

  140. zaten çıkması gerekiyodu böyle bir seri dört kitapla sonlandırılamaz bu bize haksızlık

    • ewt hilal katılıyorum ilk önce kitaba baımlı yapıyolar sonra kitabın devamını gtrmiyolarçok saçma seneye gelir gece yarısı güneşi:(

  141. çok merak ediorum yhaa bittii seri bu kaldı biii çık artıkkkkkkkkkkkkk..:D bu aradaa meyer’in çöcebe kitabınıda tawsiye ederimm..=)

  142. supeeeeeer bence baya serısı olsun ben zubeyde hanım cocuk yuvası danım bızım tum yuva kıtabını okuyor ve de çok ızliyor ayse butun serınızı okudu by

  143. yaaaaaaaaaaaa ben bu yeni kitabı sabırsızlıkla bekliyorum bi an önce çıksın ddeğil mmi fakat şafak vakti bu yeni kitaptann daha iyiye benziyor ta bii ki bence

  144. ya arkadaşlar şu ne zmn çıkcak yha safak vaktini bitireli 5 ay oldu
    bekliyorm 🙂 bi çıkamadı internette sipariş ver dln var sitelerde
    çıkmadı diolar ama sitelerde var satın al fln dio kafalarını kırıcam
    😀

  145. bu kitabı sabırsızlıkla bklyorm ya en kısa zmnda kşke çıksa.

  146. Kitabın Ne Zaman Çıkacağını BiLen Var mı ??

    • 😐
      çıktı mı ? emn msn ? nerden blyosun ? okdn m ? söledklerne gre ktabı deiştirmiş bi kız vardı tutulmanın sonnda volturilern öldrdüğü brenee mi öle bşidi onn azından yazdgı sölenior ama emn deilimm dee okudun mu ?

  147. meyer niye bil vermiyor çok meraklanıyorum

  148. evt ben renemee cullen şafak vaktindeki kız sizleri çooooooook seviyorum

  149. hey millet midnight sun die bişi yok 😥 onn yerne brenee nin kısa hayatını çıkarmış stepheniemeyer.com sitesinden 14 april 2010 a bakın ..o kızla bişiler çıkarmış uff 😦 bnane yha :@ ÜFF !!

  150. yhaa artık çıksınn yhaaaaa offf sıkıldım beklemektenn

  151. aliceee cullen çok dadlısın seni çokkk seviyorummmm yahaa offf çıksın artık şu midnight sunnn

  152. kitabın ilk 13 bölümünü okudum beklenilen gibi hiç de bree nin ağzından değil

  153. edward ile bella evleniyor ve afrikada çok güzel bir adada muhteşem bir şekilde zaman geçiriyorlar ve edward ile bellanın bebekleri oluyor ve jokcop bebeğe aşık oluyor jocop bebeğin büyümesini bekliyor bebek büyüdükten sonra RENEESME ile JOCOP evleniyor bir dost

  154. kitap çıksaydı yaaa beklemekten sıkıldım artık edward çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook yakışıklı:)

  155. kitap çoooook gzl olacak bnce yeterki edward olsun:)

  156. arkadaşlar çok güsl kitap ama gece evi die bi kitapta var oda çok güsel oda vampirli bide onu seyredin alacakaranlıktan daha güsl diolar ama o kdrda diil alacakarnlığımı hiç bir şeye değişmem

  157. ben bu kitaba filmine hastayım edward çok yakşıklı ama bazıları kitabı hayranlıkla ve ya çok saçma gibi gördüğü için anlamıyo bu yüzden yanlış yarumlar yapıolarkitap süper
    “ŞİDDETLE BAŞLAYAN HAZLAR ŞİDDETLE SON BULURLAR….ÖLÜMLERİ OLUR ZAFERLERİ..ÖPÜŞÜRKEN YOK OLAN ATEŞLE BARUT GİBİ”

  158. şu kitap çıksada rahatlasak bi yhaa of çıkar çıkmaz alıcam da ah bi çıksa bu arada acemi bazı arkadaşlara sölüyorum 😀 tüm seriyi okumadan tek kitaptal hiç bi halt anlayamazsınız filimlerde aynı şekilde 😀 😀

  159. irem arkadaşımız kitabın çıktığını sölüyo meyer böle bi açıklama yapmadı tatlım sıkma 🙂 uçankuş magazin sayfasında biraz gezerseniz bu habere rastlayabilirsiniz ayrıca TRENDY adlı gençlik dergisinde de bu bilgi derginin FİSKOS bölümünde yayınlandı meyer 03.02.2010 tarihinde bir basın toplantısı düzenlemiş ve bu kitabın ne zmn çıkacağı konusunda net bi tarih söyleyemeyeceğini ancak kitabın 2010 aralık ayının sonlarına doğru çıkacağı beklenmekte olduğunu açıklamış facebookta bunlar üzerine bir sayfa var oradan tüm bilgileri sağlayabiliyoruz eğer bir sorunuz varsa cevaplandırabilirim :)))

  160. cerencim acaba rosailie kaç yılında vampir oldu örenir misin

  161. hazır cereni bulmuşken soralım millet ceren yha tutulmada cullenler volturilerden iki kişi öldürdü kimdi onlar

  162. iki kişi ölmedi çok daha fazla ama önemli biri öldü edward öldürdü VİCTORİA kızıl,kıvırcık saçlı olan bi de sevgilisi .. :))başka soru var mı millet

  163. yaaa çok üzülmüştüm çıkmıyo die beyseki çıkıyomuş çok sevindim:)))

  164. çbukkk oL Lüffeeeeeeeennnn .d.d.dd

  165. umarım biran önce çıkar ben bütün seriyi tekrar okumaya başladım

  166. bu kitaplar benim en çok sevdiğim ve her zaman seveceğime inandığım seri sabırsızlıkla bekliyorum geceyarısı güneşini ve kızıyorum 1 yıldır bekliyoruz…………

  167. eyer çıkarsa ve eminim kesiin çıkar ilk alanlardan biri ben olurum heralde ve bir günde biter yah çokk ama çookk merak ediyorum internnetten ilk 12 bölümünü okudum harikaaa bide kitabı çıkarsa heralde muhteşemm olurr sabırsızlıkla bekliyorum nolur hemen çıksın yhaa bu seri benim hayatım oldu geceyerısı güneşinin çıkıcağını duyunca şok oldum yha iyiki devam ediyor 😀 ayyy çokkk ama çoook mutluyum mutluluğum kelimelere sığmaz derecede çokk yha nasıl anlaatıcam bilmiyorum 12 kitap çıkarsa heralde mutlulukdan havalaara uçarım eyer çıkıcaksa biraz hızlı olsunn nolurr yha çok merak ediyorum cd lerinide alıcam türkçe dublaj larını filan alacakaranlığın kitabı ve cd si var yeni ayı n kitabı ve cd si var tutulmanın kitabı var türkçe dublajı çıkınca cd sinide alıcamm şafak vaktinin kitabı var filmi ve türkçe dubblajı çıkınca cd sini de alıcam geceyarısı9 güneşinin kitabı çıkınca alıcam ve filmi çıkıp türkçe dublajı çıkınca alıcam ve de eyer 12 kitaplık seri olursaa hepsinin kitabını ve türkçe dublajlı cd lerini alıcamm yha çok merak ediyorum alaca karanlığın kitabını 18 kere okudum cd sini 34 kere izledim yeni ayın kitabını 13 kere okudum cd sini 28 kere izledim tutulmanın kitabını 18 kere okudum şafak vaktinin kitabını 22 kere okudum ve hala hepsini okuyucam ve de izliycemm daha hiç ama hiç bıkmadım yaaa edward aa aşığım ve bellayıda çok seviyorum ama jacop dan nefret ediyorum bellayı çalmaya çalışıyor zaten yeni ayda başardı gibi bişi olmuştu edward gidince ama edward geri gelince bella gine edwarda geri döndü jacop yerine daha yakışıklı birini koyabilirlermiş onun gibi tipsiz birini de bella nasıl sevdi anlamadım edward gitse bile ben asla başkasına bakmazdım her zaman tehlike peşimde olurdum onu görebilmek için her ama her saniyee tehlike peşinde olurdum alice gelincede çok sevindim ilk izlediğim de havalara uçmuştum alice’yi görüncee edward da geldi sanmıştım başta ama gelmemiş olsun bella ona gitti oda bişi sonuçta gine buluştular ya ona çok sevindim yha edward a deli gibi aşığım onuu çoooooooooooooooooooooooooook ama çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo……….k seviyorum alacakaranlık serisi benmim hayatım oldu bi gün izlemeden duramıyorum hergün izliyorum ve okuyorum filmi izlerken kitabı okuyorum bi yandan söledikleri her şeyi ezberledim özellikle edward ın kinleri ROBERT PATTİNSON seni seviyorum I love you

    CEREN

  168. EDWARD ❤ CEREN I LOVE YOU EDWARD SENİ HEP SEVİCEM BENİDE DÖNÜŞŞTÜRR YHAAAAA

  169. ben seriyi bitirdim ama son kitabı okumadım çok merak ediyorum .seri harika…

  170. üf ya ne kadar zamandır beklioruz.ben artk baska wampr kitapları okuyorm

  171. OLEY CİDEEN ÇOK SEVİNDİM AMA BNDE OKUMUŞTUM YARISINI ÇOK SABIRSIZIM MERAKLAR İÇİRSİNDEİİM TEŞEKKÜĞR EDERİM STEPHIENIE MEYR

  172. çok sevindim oley yarısını okumuştum kararlr bbk ve endişe merklar içersindeiim stephınie meyer tşşkür ederim

  173. yahuu arkadaşlar ilk defa bu kadar bir kitaba baglandım.filimi ayrı güze,kitapları ayrı inanırmısınız rüyamda bile görüyorum artık delirdim gerçekden her halde yaaaaa diye düşünüyorum sanırım bana piskolok lazım birde ş şafak vakti filmi ne zaman çıkacak haberi olan varmı???

    DELİKISSSS

  174. Yha ne zaman çıkıcağını billen varmı acaba : )) aramadığım site kalmadı.Bütün serisini 1 ayda bitirdim çıksın artık

  175. Arkadaşlar ne zaman çıkıcak şu kitab bilen varsa bilgilendirebilirmi aramadığım site kalmadı artıkk tüm kitabın serisini 1 ayda bitirdim lütfen bilen varsa yorum yazabilirmii ???

  176. kızlar bence edward bu filmin en güzel erkeği bellada güzel tabiki bu aşkın sonu nasıl bitecek çok merak ediyorum
    hem ben filmine bakarım onun filmi daha heyecanlı

  177. yaaaaaaaaa bence kesin çıksın ben okumak için çıldırıyorum ❤ ❤ <3<3<3<3<3

  178. yaa bence çıksın hemde bir an önce ve ondan önce tabiki breaking dawn((şafak vakti))nin filmi çıksın bu arada 2011 in 18 kasımında çıkacak…bu kadar uzatmalarını anlamıyorum…peki gece yarısı güneşinin filmi çıkacak mı?

    ……… THANK YOU……..

  179. ya bişe sorcam midnight sun(geceyarısı güneşi) şafak vaktinin devamı ama ben bide nette araştırdım şafak vaktinin devamı SİS diye bişey var belki fan yapımı tam emin değilim ama okudum o da baya güzeldi 🙂
    şafak vaktini okudum çok güzel şeyler oluyor:) bide şafak vaktinin filmi ne zamana çıkıyor?
    Stephenie meyer’in hayal gücüne bayıldım gerçekten on numara:D
    kristen ve robert gerçekten olağanüstü canlandırmışlar ya ikiside gerçekten süper …

  180. süper bi haber bence biran önce çıksın ki türkçe y de biran önce çavrilebilsin

  181. arkadaşlar biraz bencilce görüne bilir ama ben o kitabıda bitirdikten sonra ne yapacam diye düşünüyorum hiç umrumda deqil ne kadar kitap çıkarsa hepsini alıcam yeterki devam etsin 10-15 kitap fena olmazdı 😀

  182. arkadaşlar merak etmeyin zaten seride yarısından çok oyuncu vampir olduğu için en kısa sürede filmi çekip bitirmeleri gerekiyor nedenmi çünkü insanlar yaşlanır ama vampirler insan formunun aksine değil yaşlanmak ölmüyorlar bile 🙂 onun için fazla bekletmezler ama yinede bekletiyorlar adamlar şık diye çekmiyorlarya çok çaba sarfediyorlar merak etmeyin zaten aksiyonlu film olduğu için çekerlerken baya zorlanıyorlardır ve bu seri 5 kitapta bitecek ve canlandırılacak bir film değil biliyorsunuzki 12 kitap yazacaklar daha ama ben derimki zevkli ve güzel olsun yani fazla uzatmasınlar derim 🙂 Allah sabır versin twilight hayranlarına tüm oyuncular çok güzel oynuyor 😀 birde herkes zaten anlatmış şafak vaktinin bir çok bölümünü o bilgilerden yararlanabilirsiniz bu arada ŞAFAK VAKTİNİN BİRİNCİ BÖLÜMÜ 28 KASIM 2011 DE vizyona girecektir fazla beklemeyeceğiz.. ŞAFAK VAKTİNİN İKİNCİ BÖLÜMÜNÜN NEZAMAN VİZYONA GİRECEĞİNİ HENÜZ DAHA KARARLAŞTIRMADILAR arkadaşlar..

  183. ya breaking dawn sorun değilde midnight sunun filmi çıkacakmı arkadaşlar anlamadımki 😀

  184. Ya arkadaşlar tamamda bu kitap çıkıcak sonra filmi çıkıcak kaç yıl sürücek kim bilir siz dionuz merakla beklioz 😀 beklemeye devam edin bende istiyorum biran önce çıkmasınıda neyse cıkana kadar üniversiteyi bitirip işiniz olur kendi paranızla alırsınız :)))

  185. Ya arkadaşlar bu kitap çıkıcak sonra filmi çıkıcak siz beklemeye devam edin belki bi gün çıkar adamlar harçık birikitirip alacam diyo çıkana kadar üniversiteyi bitirip kendi paranızla alırsınız artık bende istiyorum biran önce çıkmasını ama kaç yıl sürücek belli değil nese ınsallah bıran once cıkar !!!

  186. Ya arkaşlar midnight sun çıktı mı bir haberim yok :S

  187. ben kitabını okumak yerine filmini izlemeyi tercih ederim. filmi daha heycanlı oluyo.(edward sayesinde)kitabını okuyunca filmini izlemenin bi anlamı kalmıyo bence heyecnı kaçıyo.ama ben de twilight hastasıyım.rüyama bile giriolar.edi bells sizi seviyorummm

  188. bella insanken hamile kalio ve bebegi dogurrurken bebek onu cigneyerek dogdugu icicn edward zehrini direkten kalbe endekje edio ve bellla olmuo

  189. Oyle dıyosunuzda 1 sene once baktım kesın cıkıyor dıyolar 1 sene gectı hala aynı anlamadım ne zaman cıkıcak ayrıca aldım gun bıtırmem bıtırmemek ıcın yavas okurum 🙂 bı tarıh veremıolarmı bızıde germesınler ıyıce sıkıldım bu arada safak vaktının part 1 gıttım ıyı flmdı ınsallah erken cıkar

  190. ben alaca karanlıgı daha buse ne fark ettim daha önce fark etmedim için çok üzülüyorum tam bir salakmışım böyle bir hikaye bitemez böyle bir haksızlık alaca karanlık fanetiklerine bende dahil bir haksızlık bizi mahrum bırakamasssınız

  191. bnce kitap okumak ve izlemek çqq farklıı çünkü kitap ayrıntılı anlatıyoor insan bn kitabı okursam izlemem deyimezz çünkü okurken (bazı kişiler)hayal edemiyorlar bnce her ikiside önemlii 😀 😀 😀

  192. bencede bella vampir olup bitecekmi film devamm etmeli

  193. eğer vampir olusam ilk işim robert pattinson u dönüştürmek olur edward seni seviyoruuuuuuuuuuuuum bebeğim

  194. ben bılmıyorum cıksın daha ıyı olur. cok daha ıı olur bence. yenı alacakaanlıgın 4. kıtabını aldım okuyorum su an, dun aldım yarısının yarısındayım. boyle yavas okumamın sebebı cok cabuk bıtırmek ıstemıyom bole yavas yavas bıtırmek ıstıom. kendımı tutuyom okumamak ıcın ama gıdıo ıste ellerımı durduramıyom. bıde belcıkada oturuyom alacakaranlık turkce daha ıı oluyo fransızca zor oluo bnm ıcın turkce alıom bende sımdı tr deyım burdan aldım ıste dun basladım. super gıdıyo kıtap. geceyarısı gunesı cıksın yaa cok mrk edıom. ben once fılmı ızledım sımdı kıtabı okuyom, aslında bolesı daha ıı oluyo. jacoba bayılıyorm yaa super bırısı ya cok sevıyorum onu yaaaaaaaaaaa! dun gece ruyamda jacobu gordum. superdı sadece uzaktan gormustum. ama cok gzldı….

    I love you Jacob, youre the bestest!

  195. ah Arkadaşlar bu kitaplardan ne anlıyorsunuz filmini izlesenize canlı canlı ben bu jacop’a bayılıyorum çooooooooook yakışıklı çok

  196. kitaptaki heycanlı ama filmi kadar değill bence filmi izlemelisiniz bela ve edward a bayılıyorummm

  197. alice yide çokk seviyorumm edward ve bella yı da aslında hepsini çok seviyorum ama en sevdiklerimm onlarrr

  198. ne zaman çıkacak çokk merak ediyorum biran önce çıksa da izlesek veyatta okusak her neyse lütfennn çıksınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  199. Zaten şafak vaktinde bella ölseydi stepenie meyer olan küfürü yer ve devam ettirmesi için ölüm tehtitleri alırdı

  200. gece yarısı gunesi nezaman cıkıcak 🙂 o kıtabı okumayı cok buyuk bır heyecanla beklıyorum 🙂

  201. yaa neden bukadar kafanıza taktınız kii böyle birşey yok ki sadece efsane yani belki var belkide yok ben olmadığına inanmak istiyorum eğer olsalardı bizden güçlüler ozaman neden onlar bizden saklanıyolar bizim kaçmamız gerekmezmi sadece merak ettim soru neden nedenlere cevap yok arayalım ozaman bazen bir şeylerin arkasında korkunç şeyler olabilir ama bazen bu şeylerin arkasını deşmemek lazımdır

  202. ya lütfenn nn midnight sun un n devamanı nerden bulabilirim bir bilgisi olan var mı

  203. ben bu filimin bağımlısı oldum

  204. ya 3 yıl arayla devam edecekmiş 3 yıl ben diğer alacakaranlığı izlesem kitabıbı yazarım

  205. yaa ne zaman çıkacak bu kitap 😦

  206. gece yarısı güneşi çıkması zor görünüyor ama KASIMDA çıkacak dedi bana yabancı bir arkadışım stephin meyerin kendi sitesinde bana söyledi umudunuzu kaybetmeyin

  207. Yıl 2015 oldu hala kitap basılmadı hadi artık yhaaa

Bir Yanıt Bırakın

