tarafından

Stephanie Meyer’in Yeni Kitabı: Cehennemde Balo Geceleri


Alacakaranlık serisi ile büyük bir başarı yakalayan, çıkardığı son romanı Göçebe ile de ustalığını bir kez daha kanıtlayan yazar Stephanie Meyer; Meg Cabot, Lauren Myracle, Kim Horrison ve Michele Jaffe gibi usta yazarların kalemiyle ele alınan beş hikayeden oluşan yeni kitabını yayımladı.

Yayın Şirketi: Pegasus Yayıncılık

Çevirmen : Gizem Torun

Basım Tarihi : 07 – 2009

Sayfa Sayısı : 304

Fiyatı : 17.00 TL

Kitabın Tanıtım Yazısı:

CEHENNEMDE BALO GECELERİ sürprizlerle dolu… Baloda kiminle dans edeceğinizi düşünmeyi bırakın çünkü vampirler, melekler ve şeytanlar sizi bekliyor… En ateşli ve en etkileyici halleriyle… En korkunç ve en gizemli hikayeleriyle… En aşık ve en düşman gözleriyle…

Bu etkileyici derlemede, yazarlar balo gecelerini yeni bir seviyeye, karanlığın büyülü mertebesine taşıyor. Kara Melek ile dans etmeniz hiçbir şey ile kıyaslanamaz ve bu melek o gün ne kadar ateşli göründüğünüzü söylemek için orada değildir.

Stephanie Meyer’in Yeni Kitabı: Cehennemde Balo Geceleri” üzerine 109 yorum

  1. Ben okudum cok güzel oldugunu söyleyemem yani cok büyük umutlarla okumayın sonucunda hayal kırıklıgı yaşayabilirsiniz ..ama genede okumaya deger bir kitap 🙂

    • sonucta yasarı stephenıe meyer okumaya deger bır kıtapp hıcte fenaa deıl benceee coook gusel basıı kıtaplardann cok cok gusellll bende bu konuda bır kıtap yasıyorum ama benımkınde ne bır vampır ne bır kurt adam nede zombı daha kımsenn adını koymadıgı bısee sadece baslık bulamadım bana bu kobuda yardımcı olursanız sevınırımm

  2. Vermiş olduğu mesajı almak gerekir bence, bazen insana heyecan dan öte ibret ve örnekleri tartışılmalı. Kendisi iyi bir yazardır.

    • zaten sonunda bellada wampir olcak oda cehenneme gitcek 2 aşık biraradayken onlara ne zorlklar gelicek onu anlatıor yada onların orada nasıl kötü yerde eğlendilerini anlatıyor.

      • arkdaşım bu kitap bella ve edwardı anlatmıo ztn bella şafak vaktinde vampir oldu bilip bilmeden yorum yapmaa kmi kndırıyosun

      • ay tartışmayın.benim gibi hayranı olan varsa çıksın xd tabiki de şaka yapıyorum arkadaşlar ama gerçektende benim kadar hayranı olamassınız sorun cevabını size sylğyeyim edward ve bella ile ilgili ttatlım.

      • Derya ne kadar hayranısın anlatır mısın? KAçıncı okuyuşun seriyi? Film izlemeyip yemeyip içmeyip okudun mu? ben şuan Tutulmayı okuyorum 4. defa diğerlerini kaç defa okudum bilmiyorum bile. Hayranlık düzeyini anlat????

        • canım benım gerçekten sallamıyorum ama benım kadar hayran olamısaın hepsını 3 kere okudum ve fılmlerın her bırını 14 kere izledım gerçekten.

  3. biri bana bu kitabın konusunu açıkça anlatsa anlamadımda bu kitapdadamı bella ve edward var nolur cevap yazın

  4. edward ve bella yok ama yine vampirler var galiba:D

  5. aman ha ayşegüll sakın bulaşma

    • okumiyim mi yani herhalde güzel bi kitap degil ama saol öneride bulundugun için

      • bu kıtapta melekler,seytanlar ve vampirler var((twilight ile alakalı degıl edward fln yk))mukemmel bır kıtap surukleyıcı…ztn bole bır yazardn kotu kıtap beklenemz

  6. bencede okumaya değer bir kitap ama alacakaranlık serisi gibi deil.

  7. yani alacakaranlığın devamı dgl göçebe gibi ayrı bi konu mu

  8. ya nasıl bi kitap ben okumadım ama okumak istiorum bellayla edward yokmu yani

  9. arkadaşlar stephanie meyer göçebe alaca karanlık ve cehenemde balo gecelerinden başka kitabı var mı ? cevap yazarsanız sevinirim.

  10. Fazla büyük umutlarla okumanızı tavsiye etmiyorum yoksa büyük hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Ama yinede okunabiliritesi var.

  11. kitapta beş farklı hikaye anlatılıyor hikayeler güzelde devamı olmayınca sıkılıo insan okusnızda olur okumasanızda.. vampirler var ama o ayrı bi hikaye bella yla falan alakası yok

  12. bence güzel kitap bununda filmini yapsınla ondada robert p. , kristan s. , taylor l. oynasın kristan da kara melek olsun falan filan işte (lütfen bu yorumu önemseyerek okuyun ve lütfen filmini çekin!)

  13. yazım yanlışları için üzgünüm doğruları:(…kristen s. )(…kristen da)(…filmini yapsınlar)anlayışınız için teşekkür ederim

  14. yani kitap guzel deilmi ?? uFF yha boşuna aldım desenize T_T

  15. ben de okumak istiyorum ama konusunu anlatsanız cok sewiinirim

  16. yha arkadaşlar şimdi bu kitabın alcakaranlık serisiyle hiç bir bağlantısı yok dimi göçebninde mi yok ban ayardomcı olun ikisinde okumak istiyorum ama lacakarnlığın bütün kitaplarını okumadım bunların onlarla bi bağlantısı varsa okumiycam yardım edermisniz….

  17. cehennemde balo geceleri son yıllarda okuduğum en kötü kitap.Göçebe sürükleyene kadar kitabı bırakmazsanız fena sayılmazbenim 2 haftayı buldu.twilight serilerinde hergün birini okumuştum.tabi bunlar benim fikrim.Bu arada Stephanie Meyer’in Twiligttan önce aynı hikayeyi tek kitapta topladığı ve bukadar ayrıntılı olmayan kitabı var.adını bilen varmı acaba?

  18. bence kitap kötü değil ama kesinlikle okunması gerekenbi kitapta deil ama güzeldi bence ben okumaya başlarken başka umutlarla başlamıştım açıkçası pek umut ettiim gibi çıkmadı bazı yerleri tam anlayamadım vampirlerle ilgili hikayede bulamadım ama bence daha güzel hikayeler bulunabilir

  19. bencede alacakaranlık gibi değil ama idare eder

    • aLacakaranLıkLa bu kiTap bir deqiL iLLa aLacakaranLık qaDar qzL oLcak dié bisHé Yoq Bence qzL bi kiTap tek Bir quSur war o da hiKayeLeri YarımMda bıRakmısLar aMa ne oLursa oLsuN cOoq qzL bi kiTap 😉

  20. Friends , hi .. Stephenie Says that she will write the Forever Dawn and the Midnight Sun .. The book are sell in February .. So please wait for them..

    • Forever Dawn zaten yayınlanmış ve piyasadan kaldırılmış bi kitap çok tutmadıı için. tüm alacakaranlıın birleşimi ama deişiklikler var mesela edward gitmiyo jacobla bellanın arası iyi olmuyo falan

  21. ya lütfen şu kitabın azda olsa birisi özetlesin benim kafam karıştı nasıl bi kıtap bu alacakaranlık serisi gibimi değilmi birisi anlatabilirmi yani okumaya degermi degmezmi:)

  22. ya ben alacakaranlığın son iki kitabını aldım süper cehennemde balo gecelerinin tanımı var şeytanlarla dans falan diyo etkileyici görünüyo ama burda kitabı pek beğenen yok göçebe nasıl acaba:S

  23. göçebe harika bi kitap konuus çok orijinal ben çok beğendim herkese tavsiye ederim

  24. yha zatn alacakarnlık 5 seriden oluşuor diğerlerini okumadım ama bağlantısı yoktr die düşünüorm ama hepsi vampirli bnce okumaya deer

  25. hani bunu kişileri hani kkonusu hani ana fikrii nerde madem yayınlıosunuz hepsinii yazın kardeşim!!!!

  26. ya kardeşim bunu bana 2 sayfalık özeti lazım nerden bulacam bi sölermisiniz okul ödev verdi

    • Valla iki sayfalık bir özeti var mıdır internette bilmiyorum. Kitabı alıp okumayı deneyebilirsin mesela aramak için uğraşmadan 🙂

  27. slm arkadaşlar.ben bu kitabı kimseye tavsiye etmem.hiç bi heyecen merak uyandırmıyor.ama alacakaranlık serisini okumayanlar mutlaka okusun.ço güzel.herkese tavsiye ederim

  28. arkadaşlar gece yarısı güneşi( alacakaranlık 5) ne zaman çıkıyor bilen varmı?

  29. kısaca şunu söyliyim ben stephenie meyer ın bütün kitaplarını okudum.göçebe çok güzel hatta alacakaranlıktan daha güzel diyebilirim fakat cehennemde balo gecelerini anlatmak biraz zor oda güzel ama anlatılmaz yani sadece okuyan anlayabilir demeliyim.cehennemde balo gecelrinde 5 farklı konu geçiyor ve hepsi birbirinden farklı konular ama hepsinin tek bi ortak noktası var oda hepsinde bi balo olması ve 5 konuda çok büyüleyici okumayanlara kesinlikle tavsiye ederim.

  30. Stephanie Meyerın kitaplarının ismini yazarmısınız…bide renesmeeyi kimin oynayacağı belli oldumu??

  31. alacakanlık harika bir kiitap ama yanlışınız var o 4 kitaptan oluşuyor şafak vaktinde bitiyor. belki midnight sun olabilirmiş ama kesin degil… göcebede ayrı bir kitap onu okumadm sizce gzl bir kitapmı?? ayrıca buu kitabında konusunu cok merak ediyorum sürükleyici bir kitapmıı?? okumuş olanlar cvp verirse cok sevinirim

    • göçebe spr bi kitap.. ilk 100 sayfası fazla sürükleyici olmasada 100. sayfadan sonra kitabı elinden bırakamazsın 😉 herkese tavsiye edermm sper bi kitaapp…

  32. arkadaşlar cehennemde balo gecelerinin konusu ne. ve alacakarnlık filmni izleyin.EDWARD da çooooooooooooooook tatlııı

  33. arkadaşlar gece evi serisini okuyun bi daha alacakaranlıktan bahsetmezsiniz okadar harika bi kitap bence dünyadaki en sürükleyici kitap serisi okuyun bence kitap harikadanda öte bişe hiç pişman olmazsınız.seri tam olarak şöyle.işaret ,ihanet ,seçilmiş ,vahşi ,av,baştan çıkarılmış.mutlaka okuyun.

    • ben geceevi serisini okudum (işaret ihanet seçilmiş vahşi av baştançıkarılmış) onuda çok begendim ama benm içn hayatmda okuduğum en güzel kitap yani seri alacakaranlık serisi gece evi serisindede bütün kitaplarda bulduğum bir monotonluk var bütün kitaplarda kız kime aşık olacağını bilmiyor açıkçası ben son üç kitabı henüz alamadm ama alacakaranlıkta sürekli bir mutluluk var o yzden en gzel seri bence ama senin düşüncen farklı olablr

  34. bu hikayenin konusunu sormuşunuz ya
    5 tane hikaye var hikayeler heyecanlı ama sonlarını yarım kesmiş o sinir bozucu insanı meraklandırıyo ama güzel

  35. konularda işte vampirdir aşktır melek şeytan tutku falan

  36. evt buraya herkez bella ve adwardn bu kıtapla bağlantılı oldunu yazmş yanlşş şafak vaktnde bella zten hem vapr olyo hemde cocu olyo jacopta coa tutuluyo renesmeeye yanıı ve bu arada saşaftn snra gece yarısı gunesı cıkabLr yazrn evne hrsz grdığı ıcın clntı ve nette yaynldnı snra bu ktebı ynden yazyz stephni bu arada eyer vapr roamnlarını cok beyenen arkadaslara anne rice onerebLrm mukemmel ktapları var 😉

  37. arkadaşlar işaret serisini okuyanınız varmı?

  38. ben okudum emine cok güzel bir kitap okumanı tavsiye ederim. ama eger vampir kitapları seviyorsan………

  39. cehennemde balo gecelerini ben beğenmedim ama göçebe çookk güzel herkese tavsiye ederimm alacakaranlık serisiyle hiç bir alakası yok göçebe cehennemde balo geceleri farklı konular hrkes okusun göçebeyi 🙂

  40. ben de okudum güzel bir roman daha ………..fakat alacakaranlık serisi kadar tutkulu ve hoşşşşşşşşşşş deil……….ama okumanızı tavsiye ederim…….

  41. bence bu kitap o kadar güzel değil ama yinede güsel am rica etsem biriniz gece yarısı güneşinin türkçesi war mı onu söylesinnnnnnnnnnnn???????????????

  42. şeyyyyyyyy pardon ama yazıcaktım

  43. ben bu kitabı okumadm işn gerçeği ama bu yazarn göçebe we alacakaranlık serisi çok hoş muhteşemler.. gece evi serisine gelincee muhteşem ve sürükliyici bir seri her sayfasnda heyecan war sayfalar akıp gidiyor.. ama doğrusu alacakaranlık serisi lie kıyaslancak olursa ben alacakaranlık serixsi diyorum….

  44. Doğruyu söylemek gerekirse hiçbir seriyle alakası yok.Tvsiye etmem.Almayın.Hayal KırıkLığına uğrarsınz.Çok anLamsızbir kitap .

  45. bu kitap bii başka çok qüzel ama konuyu yarım bırakıp başka konuya qeçior eğer tam anlatsaydı daha qüzel olr içindeki konular spr ama her konuyu yarım bırakıor bu konuları açsa daha qüzel olacak ama yinede olsun zaten içindeki en çok beğendiğim konu”yok edicinin kızı”

  46. okumadım ve okumayıda düşünmüyorum

  47. alacakaranlık yeni ay tutulma ve şafak vktini okudum ve çooooooooooooooooooooooooooook güzl gece evi seri sini okycm eminm onlarda güzeldr ama BENCEE hiçbiri alacakaranlık serisi gibi olmzzzzz taylor lautnerrrrr(jacob) ckkkk tatlı ve yakışıkllllı gece yarısı güneşiiiii ni sabırsızlıkla bekliyorum göçebeeee de harikaaaa kesinlikle tavsye edyrm arkadaşlar

    • eylülben alacakaranlık ve gece evi hakkında bilgi istiyorum ama bulamıyorumm lütfen msn kaydet ver görüşelim gece eviyle alacakaranlığın devamımı şafak vaktinden snra hangi kitapları almalıyım bana yardım ederseniz sevinirim v_sancak34@hotmail.com lütfen bu adrese mail at

  48. ayrıca cazibe-sır-öpücük-ihanet-intikam kitaplarıda çokk güzlll BNCE raven hart ınn kitapları

  49. bnde okudum cok güzell bi kitap zaten korkunç kitapları sevyorum bu kitabıda cok sevdim

  50. arkadaşlar ben alacakaranlığı ilk defa 4 gün önce hepsini izledim ve bayıldım kitaplarınıda alıcağım ama cehennemde balo geceleri ve breen tannerin ikinci hayatı alacakaranlığın devamımı oluyor onlarıda okumalımıyım yada şafak vaktinden sonra hangi kitabı almalıyım bilmiyorum bana yardımcı olup cevap yazarsanız sevinirim bide şafak vakti filmi sonmu yokssa devamları olucak mı lütfen bilgi verin

    • şafak vaktinden sonra yazarın bi kitabı daha var gece yarısı güneşi diye. tamamen edwardın agzından yazılmış. ama kitabın bi bölümü çalınıp internete düştügü icin yazmayı bırakmış ama ısrar üzerine tekrar yazmaya başlamış. eger kitabı alacaksan biraz beklemen gerekecek.

    • bak o breen tanner hayatını okumana gerek yok yani 🙂 istiyosan okuda twilight ile ilgisi fazla yok sen şafak vaktinden sonra gece yarısı güneşi çıkıcak onu alırsın alacakaranlık yeniay tutulma şafakvakti olarak breen tannerin hayatını tutulmayı okuduktan sonra son kitabına geçmeden önce okursun ! ! !

  51. Arkadaşlar kısacası bu yorumların ben alacakaranlık,yeniay,tutulma,şafakvakti (twilight serisi) okudum en heyecanlısı göçebe kitabıydı. 679 sayfa ve kitabın bitmesini istemiyordum.Stephenıe meyer başka kitabı varmı diye baktığoımızda şafak vaktinden sonra midnight sun (gece yarısı güneşi) çıkacakmış onu bekliyorum.Acaba göçebenin filmi çıkarmı ? bu cehennemde balo geceleri nasıl bir kitap yorumlarınızı bekliyorum.

  52. bu arada bu kitap ile ilgili bazı anlamsız diyenler olmuş o yorumları yapanlar lütfen kitap okumayı bıraksın ! ! ! arkadaşlar kitap ağır olduğu için anlamayanlar var ! ! ! tam olarak neyi anlatıyor paylaşabilirmisiniz ?

  53. HİÇ BİRİNİZ SÖYLENİLERDEN BİŞEY ANLAMIYOSUNUZ… GARİP GARİP SAÇMA ŞEYLER YAZIYOSUNUZ ALACAKARANLIKLA HİÇ Bİ ALAKASI YOK.. ÜSTELİK HARİKA Bİ KİTAP İNSAN BU KİTABI OKUYUNCA BÜYÜLENİYOR… üstelik alacakaranlık 5 seriden oluşuo ve stephenie meyer kitabı yazomu yazmıomu belli deil.. emin olmadan saçma şeyler yazmayın…

    • bende almak istiyorum bu kitabı yani öneriyorsun öyle mi ? 🙂 ve haklısın okumadıysamda daha kitabı bella vs. olmayacağından eminim mantıklı düşünüldüğünde ve birde göçebeyi okudysan o nasıl ?

      • bende almak istiyorum bu kitabı yani öneriyorsun öyle mi ? ve haklısın okumadıysamda daha kitabı bella vs. olmayacağından eminim mantıklı düşünüldüğünde ve birde göçebeyi okudysan o nasıl ?

  54. Almayn bu kitabı hayal kırıklığına uğrarsınız, hikayelerin hepsi birbirinden bağımsz, güzel ama en heyecanlı yerine geliyo hikaye bitiyo çok sinir bozucu tavsiye etmem

  55. Ya ben ençok göçebyi beğendm ama alacakarnlikda harikaydı da film özet geçilmiş kitap harika!

  56. yazırın bütün kitapları harkulade alakaranlık serisini tam 40 okudum muhteşem sizden güzel yazdı kesin dir.alacakaranlık film olucak haberiniz olsun show tv de

  57. senin kadar hayran olamaz miyiz neye gore soyluyorsun ki bunu? bizi biliyor musun ki sen? herkesin deger verisi farklidir. dort mu? on dort mu? hah! biraz daha calis sen hem hic okurken yasiyor gibi hissettin mi? cevaplari degistirip kendin yanitladin mi? gercek bella olmayi yada karakterleri dusundun mu? herkesin bir iyisi vardir,herkes birseyler sallamamalidir.

Bir Cevap Yazın

