tarafından

Sarp Apak Kavak Yelleri’nde!


Sarp Apak

Kanal D’nin sevilen dizisi Kavak Yelleri’nin bu sezonunda ekipten olaylı bir şekilde ayrılan Dağhan Külegeç’in yerine Avrupa Yakası’nın Tanrıverdi’si Sarp Apak karşımıza çıkacak.

Yine dört ana karakter üzerinden devam edecek olan dizide Apak, ‘Güney’ karakterini canlandıracak.

Dizinin çekimleri 15 ağustos tarihinde başlıyor.

Sarp Apak Kavak Yelleri’nde!” üzerine 11 yorum

    • Güney sarp apak ın kavak yeLLerindeki adı baş roL oynickmısh oRda dağhan küLegeç-efe- ayrıLdıya diziden onn yeRine gLdi…

  1. yya çok üzülddüüüüümmmmmmmm….nie dağhan gittttttiiiiiiiiii.keşke gitmesydiii……….ama sarp ii olmuş.öptüm gıdığından….

  2. bnce böle daha ii olmş sarp apaka bayılıorm heralde o ile aqslı çıkar sonra da dierleri ile deişrler hepsi birbiri ile çıktı zaten:D

  3. daghan gülegeçsiz bi kavak yelleri düşünemiyorum ama ne yapalım sarp apak da bu diziye yakışır herhalde

  4. sarp iyki gelio değişik olur bnce 😀

  5. bncedee sarp hem eskiden cok güzel hareketler bunlar oyuncusuymuşş güldürür birz bizii..:d

  6. inşallah efe gelmez diziye ve güven dizide kalır efe gelirse ben kavak yellerine bakmamm rolünü beyenmiyorum efenin güven kalsın aşkım benim seni çok seviyorum bitanem güvenim

  7. Güzel paylaşım emeğinize sağlık teşekkürler

Bir Cevap Yazın

