tarafından

Keremcem’in İlk Asker Fotoğrafı!


Vatani görevini yapmak üzere, 13 Ağustos 2009 tarihinde birliğine teslim olan Keremce asker üniformasıyla ilk fotoğrafını verdi. İşte o fotoğraf:

Keremcem-Asker

Keremcem’in İlk Asker Fotoğrafı!” üzerine 33 yorum

  1. oyyy oyyyoyyyy cnm bnm bitanem çok süper olmuşşş

  2. amann amann btaneme nede yakışmış çok yakışıklı olmuşsun

  3. vay be super olmus harbı canım ya

  4. Abim seni cok seviyorum dilerim Allahtan sag selametle donersin yakinlarina Ailene. (Amin) Abi ben seni cok seviyorum ve 2010 yilinin yazinda sana geliyorum insallah bulusamamiz ugurla bas tutar askerlikde sana gercekdende yakismis.senin icin web adres duzenliyorum simdilik bir kac seyler koydum insalla sen gelene kadar bitiririm islemleri web adresim soyle **

  5. Abim seni cok seviyorum dilerim Allahtan sag selametle donersin yakinlarina Ailene. (Amin) Abi ben seni cok seviyorum ve 2010 yilinin yazinda sana geliyorum insallah bulusamamiz ugurla bas tutar askerlikde sana gercekdende yakismis.senin icin web adres duzenliyorum simdilik bir kac seyler koydum insalla sen gelene kadar bitiririm islemleri web adresim soyle **

  6. se benim biricik Abim sin seninle bulusmagi tam 2004 yilindan beri bekliyorum ben askerligimi yaptim ve bu yilin temuz ayinin 2 sinde teskereye geldim bitirdim simdi sira sende Abim sende sag-selametle gel ben sana gelcem soz.
    ** web adresinin admistrotoru…

  7. çok yakışmış askerlik kerem ceme yeri m seniii

  8. alt devrem keremcem askerlik hayatında basarılardılerım 89/2 ankara mamak 5. bölük muharebe okulu

  9. aşkkım yaff ççok tatlısın her halinllee…hayırlı teskereler sana bitanneeem…

  10. oy oyy maşaLLah çok tatLı çıkmıssın bitanemm inş. guLeRek geLiRsin..

  11. yaaaaa çoooooook yakışıklısın hastayım sana yaaaaa ne tatlı çıkmışsın yerim seni…CANIM AŞKIM sen benim bebeğimsin aşk oyunu dişziniz tekrar olsun lütfen…..

  12. yafff aşkm niye böyle tatlısın senin gibi birini asla bulamam oy oy oy yerim senin ekinle olan aşkını….O aşk oyunu diziniz tekrardan olsun ne olur hasta oldum o diziye ve sana.Hele seninle ekini çooooooook kıskandım…..Ekinin yerinde ben olsaydım keşkeeee.Offf offf nerde o günler.Neyse iyi teskereler aşkitom benim yakşıklı meleğim.ÖPTÜM.MUCK,MUCK………

  13. askım cooook amacooook tatlı olmussun cok yakışmış inş hyrlısıyla teskereni alıp yeni klipler ve albümlerle karsımıza cıkarsın seni çooooooook seviyorum
    aeol
    kndne
    iii
    bak

  14. ÖPTÜÜMMMMMMMMMM HMDE COOOOOOOOKKKKKKK CANIMIN İÇİ

  15. selam keremcem ben senin haraninim ben ausenur yaaa sen msn adresini versene

  16. gördüğüm en yakışıklı asker harbiden

  17. SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIMMMM HAYIRLI TESKERELER BİTANEMMM ÖPÜYORUM KÜÇÜK GÖZLERİNDEN ELMA YANAKLARINDAN:d

  18. keremcem askerliğini bir an önce bitir de gel seni çok özledikkkkkk

  19. keremcem senin için bitanem seni çok seviyorum en büyük hayranın benim

  20. keremcem çok yakışıklı bence bir obide babam yaakışıklı dünyanın en i2 kilisi

  21. ekinsu sen öpemessin onu

  22. kız sen kimin hayranı oluyon bide dakmış haranı diyoki asılsen defol git cadı

  23. kerem cem abi omarim donrsin seni cooook seviyorm

  24. bu günden kereme yani aşkıma mesaj yazmayınız …ÇÜNKÜ O O BENİMLE NİŞANLI VE SADECE BENDEN MESAJ BEKLİYOR…VE LÜTFEN BİZİ RAHATSIZ ETMEYİNİZ.ÇÜNKÜ BİZ 2 MİZ ÇOK MUTLUYUZ VE SİZ O GÜZEL PARMAKLIRINIZI YORMAYIN ÇÜRÜK KLAVYELERDE BİZ KEREMLE ASKERLİKTEN GELDİKTEN SONRA HEMEN EVLENİYORUZ SİZDE HEMEN ETMEYİN Kİ ÇATLAMAYIN HA Dİ SİZDE ŞİMDİ BAŞKALARIN PEŞİNE DÜŞÜN BİZE MUTLULUKLAR DİLEYİN Kİ RÜYANIZDA DÜĞÜNÜMÜZÜ GÖRÜN … BY

  25. kerem seni çok seviyorum çok tatlısın

  26. seni okadar seviyorumki istediğm zaman rüyamda görebiliyorum askerliğin selmaetle biter inş yeniden aramızda olursun kalbim hep seninle sen bnm bitanemsn bn senn en küçük hayranınım bi farklılık olsun en büyüyk değil yani seni bir kere canlı görmek en büyük isteyim kib görüşmek dileğiyle hoşçakal…seviyorum uleyn

  27. kerem cem beni hayranın olarak seç lütfen

  28. ayyyy çok tatlı çıkmış yerim ben onu

  29. çok tatlısın canımın içi allahın izniyle teskereni en kısa zamanda alırsın seni çok çokkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmm

Bir Cevap Yazın

