tarafından

En Çok Hayranı Olan Ünlü: Hazal Kaya


hazal kayaHürriyet’in yapmış olduğu araştırmalarda çıkan sonuca göre en çok hayranı olan ünlü sıralamasında birincilik Hazal Kaya’nın.

Genco dizisinde rol aldıktan sonra bir anda yıldızı parlayan Hazal Kaya, bu şöhretini Aşk-ı Memnu dizisi ile pekiştirdi. Henüz 19 yaşında olan genç oyuncu Facebook’ta en çok hayran kitlesine sahip olan isim. Hazal’ın ismini taşıyan hayran gurubunun 211 bin 293 üyesi var.

beren saat

2. sırayı ise yine Aşk-ı Memnu dizisi ile bir anda gündeme oturan, dizide Bihter karakterini canlandıran Beren Saat var. Beren’in hayran sayısı 99 bin 132 olarak belirtiliyor.

3. sırada ise Selena dizisi ile çocukların sevgilisi haline gelen Sinem Kobal yer alıyor. Sinem Kobal’ın hayran sayısı ise 80 bin 366.

En Çok Hayranı Olan Ünlü: Hazal Kaya” üzerine 26 yorum

  1. Bu kıza erkek olupta hayran olmayan varmıdır bilmiyorum.

  2. hazal süpersin seni çok seviyorum.Bereni de çok seviyorum.

  3. müthiş bişi bu kıs yha harikaaaa………………..

  4. sprler severek izliyrz hazal kaya beren saat ❤

  5. hazal süpersin gencodada bi harikaydın zaten beren saate gelince çok güzel ikinizde güzellinizle ortalığı sarsıyorsunuz

  6. evet kız çok güzel ama kısa ve şişko boyu uzadamayız ama bence biraz zayıflasın vücudu anneneme benziyo toparlak hazal kaya biraz bogazını tut bide melekler korusundaki uzun saçlıyla çıkıyomuş öyle duydum:)

  7. hazalcım seni çok seviyorum

  8. seninle tanışıoz cnm biz hazalla kanka sayılırız “kıskananlar çatlasın”

  9. bende ebruya katılıyorum tuba coooooooook yalancısın

  10. bısı daha soylıcem hazal cok guzel beren saat berbat bence

  11. seni sewioruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummm benimLe çıkarmısın …. …

  12. seniiii sewioruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu mMmM benimle çıkarmısın …. :D:D

  13. hazalı hiç kimse gecemez

  14. Hazalı sevmemek için sapıtmış olmam gerek.

  15. hazal kaya her yerde çok güzel ve her resimde çok güzel .aslında beren saatte çok güzel ama burda azıcık çirkin çıkmış

  16. bıhter(beren)sen bı harıkasın ve coookkk guzelsın dızıde behlulle cok yakısıyosun … kıvanc abının sevgılısı yoksa onun sevgılısı ol derım kıvanc(behlul) abıyı de coookk sevıyorum

  17. valla bu oyuncuların hepside çok süper hazal seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  18. ikisi de çirkin bence. bunlara guzel diyorsanizsa, demek ki hayatinizda hic guzel gormemissiniz

  19. aski memnu dizisindeki en cok sevdiyim oyuncu hazal kaya
    HAZAL KAYA COK guzel bir kiz

  20. aski memnu dizisindeki en cok sevdiyim oyuncu nihal(hazal kaya)
    hazal kaya dunyada gorduyum en guzel kiz

  21. bence beren saat en güzeli bayılıyorum ona ama hazaL KAyayıda seviyorum oda çok tatlı ama bence beren saat SENİ ÇOK SEVİYORUM BEREN SAAT

  22. hazal seni gerçekten çok sewiyorum ve çokgüzel buluyorum çok tatlısın beren saati sewmiyorum sen mükemelsin ı love you

  23. en nefret ettiğim ünlülerden birisi HAZAL KAYA diğeri Berİn SAAT ikiside tipsiz, kendini beğenmiş özellikle berin saat ve kısa boylular … ben en çok bayanlardan TUBA BÜYÜKÜSTÜN’Ü seviyorum ama en çok CANSEL ELÇİN’ i seviyorum harika biri ayaklı karizma çok yakışıklı yani, harika bir oyuncu GÖNÜLÇELEN’ de de TUBA ve CANSEL harika rol yapıyorlar ( orda gülnaz ve kobra da harika) !?CANSELİZM KURBANI?!
    GÖNÜLÇELEN HAyRANLARINA selam olsun en iyi dizi ben ce GÖNÜLÇELEN ama Öyle Bir Geçer Zamanki de güzel de aylin ve soner canımı sıkıyo..(itiraf etmemeleri)

  24. pardan beren saat adanı bile telafuz edemiyorum sevmediğimden hayranlarına özür borçluyum

Bir Yanıt Bırakın

