tarafından

Cem Özkan- Bir Hiç Olsam (Es Es Dizi Müziği) Şarkı Sözü


Bir hiç olsam yine de sever miydin beni?

Hayata en baştan başlar mıydık yapabilseydik?

Hep dipteydim.

Hiç düzlük görmedim hayatta.

Elimden tutmayınca kafadan malup oldum.

Kimileri yaşarken insan gibi ben bakar oldum.

Bir hiç olsam yine de sever miydin beni?

Hayata en baştan başlar mıydık yapabilseydik?

Bir hiç olsam yine de sever miydin beni?

Hayata en baştan başlar mıydın benimle?

Cem Özkan- Bir Hiç Olsam (Es Es Dizi Müziği) Şarkı Sözü” üzerine 16 yorum

  1. çok süper olmus tam bizlik şarkı azgzına sesine sağlık

  2. Cok severek dinliyorum videosunu koyma imkaniniz yokmu acaba?

  3. şarkı süper teşekkürler dizi harika

  4. İREMİ çok seviyorum. URASLA çok yakışıyolar. BU filim bitmesin. İREM ve URASA çok başarılar.

  5. süper ben eskişehirliyim

  6. uraza ve tercana bayılıyorum ikinizden biri benle evlensin yaaaa size ağşığım ben ve yaşımı söylüyorum tam size göre bir yaştayım yaşım 18 anladınızmı

  7. ben uraza bayılıyorum onun yerinde olmak istiyorum
    es esa dizisinde bende oynasam çok iyi olurdu urazın hastasıyım

  8. bennce cilgin bi film hirsizlik felan anlarsiniz ya

  9. çok hariki denılecek laf yok valla

  10. çok süper.İrem ve Uras bide sevişse müthiş olur.irem hamile falan olur diziye heyecan katar

  11. çok güzel uras ai çok yakışıklısı

Bir Yanıt Bırakın

