tarafından

ES ES Dizisi Artık Show Tv’de Ekrana Gelecek!


ATV’de yayınlanırken geçen hafta ekranlara veda eden gençlik dizisi Es-Es başka bir kanalda izleyicilerle buluşacak.

Başrollerini Ahmet Rıfat Şungar, Erdal Beşikçioğlu ve Derya Alabora’nın paylaştığı “Es Es” dizisi artık Show TV ekranlarında olacak. Dizide Eskişehir’de okuyan bir grup üniversite öğrencisinin ve yakınlarının yaşadıkları anlatılıyor.

ES ES Dizisi Artık Show Tv’de Ekrana Gelecek!” üzerine 162 yorum

  1. ne olur erken başlasın ES-ES dayanamıyorum

  2. Helal Olsun Show TV iyi bi dizi kazandı bu arada ATV nin allah belasını versin zaten orda Es-Es den başka dizim yoktu artık ATV izlemiyorum ve çok mutluyum 😀

  3. bende kaç gündür üzülüyordum

  4. süper be yaşasın bende niye bitiyor demiştim süpersin show

  5. yürü be show tv helal sana kim tutar seni

  6. yyyaaa bu showa bayılıyorum çok güzel oldu show veee es es çok tşk show başarılar osmaniyeli aliiiiiiiiiiiii:d

  7. insallahhh hafta sonuuu erken saatteee olurrrr

  8. kardeşimsin:D show tv bu diziyi almakla çok ii yaptın helal sana

  9. es-es madem show tv de devam edecek bian önce etmeli vakit geçirmemliler yoksa isleyici kaybedecekk

  10. ya umarım en kısa zamanda başlar ya tek begeniyle baktıgım diziydi.

  11. show tv cok mantikli bir is yapmis cunku gelecegi olan bir dizi kafayi calistirip hafta ici koymalari lazim

  12. show tv harika bir is yapti umarim en kisa zamanda baslar benim tercihim cumartesi günleri aksam haberlerinden sonra yayinlanmasi siz ne dersiniz arkadaslar

  13. oh be inanın çok sevindim çünkü tek seyrettiğim diziydi çok teşekkürler size…………..

  14. helal show seni seviyorum yaaaaa:D

  15. SHOW TV ÇOK BAŞARILI BİR KARAR ALDI.BEN 51 YAŞINDAYIM VE ANNEM 78 YAŞINDA ES ES VE KAPALIÇARŞI VAZÇEMEDİĞİMİZ İKİ DİZİMİZ..VE ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜK.
    SHOW TV YE TEŞEKKÜRLER VE BOL ŞANSLAR.

  16. herkesle paylaşıyorum bu haberi herkes payalşsın hemen yayınlansın es essssssss

  17. tek baktığım dizi o benimmmmmm hemen yayınlansın

  18. show tv bence 2010 yılının en mantıklı işini yaptı tebrikler show tvye

  19. izlediğim tek diziydi onuda kaldırdılar diye çok üzülüyordum teşekkürler show

  20. tamamdır TerCo yu ızlemeye Devam

  21. eses dizisinin yapımcılarına ve SHOW TV.ye teşekkür ederiz.Bitti diye üzülmüştük. Güzel bir dizi,biraz küfürü de daha az olursa daha da iyi olur.
    İyi Çalışmalar

  22. çoooookkkk sevndim yaaa allah razı olsun shov tv den umarım yaynlamktan hiç vazgezmez bnde es es öğrencisiyim ve bu dizi bzm herseymz olmuştu kaldırılmasına cok üzülmüstk atv ye resmen lanet okuduk. hepimizin bu dizide mutlaka kendi hayatından buldugu seyler var zaten atvnin adeti bu dizinn baslamasına cok sevndn shovda baslamasına ayrıca sevndmm

  23. ya arkadaşlar şu diziyi bir başlatın ya yeter artık tercanı özledim

  24. dizi ne zaman başlayacak bilen varsa söylesin

  25. bu dizi zaten nasıl ekrandan kaldırılır anlamıorum .. neyseki show almış bi an önce başlasa ıyı olur cok begendım ama bu hapise girme işini artık abartmasınlar cocgun hayatı bırazda ıyı gtsın bu ne böle üstüste insanları bıktırmasınlar yani ayrca hafta içi 20.00 kusagında yayınlanırsa süper olur oyuncuları cok kalıteli özellıkle ışık hoca =)

  26. Tebrik ediyoruz show tv. yi. Gençler için çok güzel, yol gösterici eğitici bir diziydi. Oyuncularıda bir harika. Üzüntümüz sevinçe döndü.

  27. güzel bir diziydi yayından kaldırılmasına üzülmüştüm bu dizinin müdavimi olan insanlar için güzel bir haber show tv,ye teşekkürler

  28. 20.01.2010 tarihinde Show tv’de YENİ BÖLÜMÜ yayınlanacak arkadaşlar.

  29. ya yeter artk başlasın es es sevincimizi kursağmızda bırakmayın

  30. ya ne zaman başlayacak es es arkadaşlar bir an önce başlasa iyi olur sabırsızlık içinde bekliyoruz

  31. bence es es in bukadar gecikmesinde başka nedenler var heralde dizide bazı düzenlemeler yapılıyor

  32. siz bizi oyalıyomusunuz başlıycaksa başlasın artık sabrım tükendi es es i unutucam yavaş yavai nezaman başlayacak bu dizi üüfffff sinir oldum burda

  33. artık başlasın dizi başlasın

  34. şükür diziye sahip çıkan oldu. en sevdiğim dizi doktorlardı şimdi es es o da show tv de süper olmuş arkadaşlarıma da söyleyecem onlar da çok sevinicekler.

  35. es es in final bölümüne girdiğini görünce şoka girdim .ama 15 gün sonra show TV de yayınlancağı duyunca mutluluktan….

  36. yha okadar mutluyum okadar mutluyum ki bunu allahtan başka kimse bilemez show tv seni çok seviyorum ondan önce tabiki ahmet rıfat şungarı çooook seviyorum inanıyorum ki show tvde reytingler tavana vuracakkk

  37. Ea-eses kikiki eski eski es helal olsun san show tv

  38. Çok sevindim. Diziyi bir bulup, bir kaybetmekten veya farklı gün-saatte kovalamaktan yorulmuştum.
    Bitmediğine sevidim ve umarımbu kez daha düzenli olur.

  39. show helal olsun es es dizisini çok seviyorum başlyacağı için çok sevindim ama biraz çabuk olabilirmi???urası çok ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum l love you ayrıca urasıda gördüm çokkkkkkk yakışıklı seni seviyorum urassssssssssss

  40. bu mudur?… budur işte bu olması gereken budu a.r.sungar süper bi adam

  41. kaç gündür mmanyak üzülüyodm ama böle bişi bekliyodum inşallh buda yln değildir

  42. oley be yürübe show tv kim tutar seni fakat ne zaman başlıcak show tvde bi de cumartesi akşamı 20 00 olursa çok iyi valla koyarsanız reytinginizi yükseltirip zaten bizim apartmanda herkes es es i reklamıyla beraber izliyolardı eee nede olsa ESKİŞEHİRliyiz…

  43. es es den artık iyice somaya başladım diye bilirim sodumda diyebilirim eğer gerçekten ilgi çekmek istiyosanız 1.bölümü gibi 4.5.7.17. bölümleri gibi olsun anca bundan sonra seyredirim es es i uzun zamandır es es i seyretmiyince e haliyle insan soğuyor 18. bölümü muhteşem olsun sadece bunu istiyorum sevişme sahneleriyle dikkatimizi çekmesin ozaman hiç seyretmem sadece şiddettiyle urasın mücadelesiyle dikkatimizi çeksin hem zaten bu dizi bir çocuğun okuma mücadelesini anlatmıyomuydu sevişmede nerden çıktı şimdik uras daha çok zor durumlara düşse her seferinde zor durumlara düşüp kurtulsa en sonunda okumayı başarsa ve ona zarar veren insanlardan hesap sorsa böyle daha güzel olmazmı lütfen 5.4. bölümleri gibi olsun sevişme sahneleri ne oluyor BU ARADA ES ES 23 OCAKTA BAŞLAYACAK CUMARTESİ GÜNÜ

  44. abicim helal be es-es dizisi en izledigim dizi finali gorunce yureyim duracak sandim helal show tvye off erken basladasa izlesek

  45. ya ne olursunuz show tv es es dizisini biran önce yayınlayın o diziyi çok seviyorum en kısa zamanda yayına girsin atv çok pişman olucak bence böyle bir diziyi kaybettiği için zaten atvde 2 dizi var 1.si es es 2.si kapalı çarşıydı.
    ama show tv yi tebrik ederim .

  46. show tv ye helal olsun es es i bizlere yeniden kazandırdı o diziyi yayından kaldıran adamın ……..a goyayım adam akıllı bi dizi o vardı piyasada o da azda b.k yoluna gidiyordu ÇOK ÇOK TŞKLER SHOWWW….

  47. arkadaşlar ES-ES 23 ocak cumartesi günü başlayacak saatini bilmiyorum

  48. SHOW TV YÖNETİCİLERİNİ TEBRİK EDİYORUM.
    KENDİLERİNDEN BİR RİCAM OLACAK, LÜTFEN PROGRAM BİLGİLERİNİ
    VE GEREKTİĞİNDE YAPACAKLARI SAAT VEYA GÜN DEĞİŞİKLİKLERİNİ İZLEYİCİLERE DUYURSUNLAR.

    VEYA HERHANGİBİR NEDENLE YAYINDAN KALDIRMALARI
    GEREKTİĞİNDE DE BİZE BİRAZ SAYGI GÖSTERİP ÖNCEDEN BİLGİLENDİRSİNLER.

    BU KONUDA ATV NİN KÜSTAHLIĞINI VE SAYGISIZLIĞINI
    HİÇ BİR ZAMAN AFFETMİYECEĞİM.

  49. es es es ki ki ki eski eski es işte bu ya sonunda es es imiz geri dönüyor süper olması gerkende budur show tv den iyi bir ataka geldi atv ye karşı bundan sonra atv izlersem ……….. es es siz dizi mi olur beeee

  50. ya bende h.sonları oldu içn izleyeezdim atvde ve çok sitem ederdim yanlış günde yanlış zamanda oynatıyorlar diye hep netten izlerdim hiç bi bölümü kaçırmadım ama şimdi showda oynucanı ögrendim inanın çok sevindim bide kesin bi tarih verseler ve umarım h.içi oynar teşekkürler shw tv ye mümkünse oynuca tarihi maille yollamanız mümkünmü??

  51. oleyyyyyyy beeee.. gençlerin ilgiyle izlediği es es dizisinin bundan sonra show tv de yayınlanmasına çok sevindim.izmirli gençler olarak çok mutluyuz. sabırsızlıkla bekliyoruzz… es es es ki ki ki eski eski es :)))

  52. gercekden cok ama cok sevindim bu diziye gercekden bayılıyorum bir an önce başlasın lütfen

  53. bende kutlarım show tv yi ama lütfen fazla zaman kaybetmesinler biran önce dizi yayına girsin bir ricam daha var show tv den cuma 20:00 yada cumartesi 20:00 de yayına girerse sevinirim tekrar tekrar show tv canı gönülden kutluyorum

  54. böyle kanal olmaz olsun adam akıllı bir film yapıolar onunda içine ettiler zaten atv yi bitek es es için izliodum uydudanda artık sildim o kadar …………………

  55. Herkese katiliyorum, Es Es harika bir dizi, cok anlamli, zekice, dogal ve sicak. Ozellikle Acar’in dedigi gibi, ATV’nin yaptigi cok buyuk kustahlikti. Seyirciye hicbir sey borclu degil gibi davranmalarina izin verilmemeli. Rtuk, dizilerin minimum bir sure devam edilmesini sart koymali – yoksa kafamizda yaratilan bir dunya bizden aliniyor ve bizler abartili ticari beklentilere feda ediliyoruz. Ayrica ATV reklamlariyla da (bitise 30 sn kala 5 dk son reklam ile!) izleyicisine kustahligini gosteriyor. Bu da Rtuk tarafindan engellenmeli.

  56. helal sana show tv en güzel dizileri yayınlıyorsun es es bitti diye cok uzulmustum ama siz tekrar baslatıyorsunuz hemen baslatırsanız güzel olur 😀

  57. yyaaa kimse açıklama yapmıo es es ne zman arkadaşlar bi bilginiz varsa paylaşin lütfennnn hergün showaaaaaa bakıyorm yakında filanda demiyoo çok üzülüyorm ne zman yayına girecek lütfen bilginiz varsa paylaşinnnnnn okyyyy bekliyorm herkesten

  58. en kısa sürede haber verirmisinizzz es es hayranlarıııııııııııııııı

  59. bu alemde seni tek geçerim show tv:D

  60. show tv ye çok teşekkürler. Bu harika diziyi tekrar bizlerle buluşturmanız
    bizleri çok sevindirdi:)))))))

  61. ya bazı kişiler bazı oyuncuların değişiceğini söylüyoooooo

  62. ya eses çabuk başlasın dayanamıyoruz çabuk olunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  63. bence diziyi fazla kurcalamasınlar eski es es iidi ne o öle öpüşme sahneleri falan fazla olacakmış biz eski es es i istiyoruz macera

  64. yaww es-es manyagiyim nezaman baslicak :S bende dayanamiyom 😀

  65. walla nereye gecerse gecsin ama yeterki başlasın onun için kavak yellerini bile izlemiyom yha

  66. lütfen tek keyiflen izlediğimiz dizimizi başlatın

  67. helallllllllllllll show ‘a hey yürü be kim tutar senin

  68. Bir zamanlar es es in hayranıydım artık hayranımıyım bilmiyorum, bir zamanlar es es i okadar çok seviyordumki artık okadar seviyormuyum sanmıyorum.Ben eski es es i istiyorum aşk filmiyle dolu olan es es i değil ben okuma hikayesiyle dolu olan es es i istiyorum sevişme veya öpüşme sahneleriyle dolu olan es es i değil,
    es es beni eski sahneleriyle kazanır öpüşme sahneleriyle kaybeder bunuda daima ve herzaman biliyorun

    • kesinlikle, bu ne de olsa ask uzerine kurulu bir dizi degil, oyle olsa diger salak dizilerden farki olmazdi, harika bir dizi olmasinin nedeniyse gercekleri ele alan bir dizi olmasi.
      ilk bolumleri cok guzeldi, heyecanliydi ve kendisinin yeni ortamlara ayak uydurmasi calismasindan bahsetmekteydi, fakat sonradan hep olaylar karisti,
      es-es’in ilk bolumlerimi her izledigimde, universiteli olma heyecanim artar, daha fazla calismak isterdim, gelecegini dusundururdu, fakat sonradan opusme sahneleri beni de soguttu

  69. kardesim helal olsunda show ty ye fakat her seferinde baslayacak show tv de diyorlar . nerrede ben yaklasik 1 aydir bekliyorum ve ne bir tanitim ne de baska birsey… ama baslasin aritik ne kadar beklecegiz degilmi arkadaslar. artik baslasin su 18.bölüm yeter beklemek ISTEMIyORUM

  70. birak atv izlemeyi, ben yerli dizi izlemeyen biriydim, bir melekler korusunu izlerdim, bide bu es-es’i ..
    gerizekali atv yayindan en sevdigim yerli diziyi kaldirdi, e bu bana koydu mu koydu. ama iyi de oldu, artik gerzek atvyi hic acmam, melekler korusunda es-es’de show tvde. genclik dizilerini takmiyo salak atv, orta yas insanlara aptal ask dizileri yapmaya devam etsin, reyting amacli..
    sonra genclerimiz yabanci diziler izleyip dejenere olsun e mi?
    aferin showtv, devam et.
    es-es’i cok ozledim yeter artik baslasinda icim acilsin haftasonu bi aksam..

  71. ya iyi de show tv de yayınlanacak diyolarda hiç başanacak bişey bile denmedi ne oluyo yaaa artık kesin gün ne olur belirlensinde izleyelim ES ES imimzi kesin bi tarih verin artık saat kaçta başlarasa başlsın önemli degil yetrkin başlasın …

  72. BAŞLASIN ARTIK NOLURRRRRRRRR:((DAYANAMIYORUM ES ES FANATİĞİYİM LÜTFENNNNNNN……

  73. show tv es es dizisini yeniden hayata geçirmekle çok iyi yaptın

  74. ya show tv bu işin tadını kaçırdınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ne bu ya oyun mu oynuyorsunuz bizlerle sıkıldık artık yeter beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    bu kadarda olmaz bari ne zaman başlayacağını açıklayın sizde o da yok ne bu ya yuh

  75. çok sıktınız ama ha ne zaman siteye girsem hiç yeni gelişme yok ancak bildiğiniz tek şey yakında başlıyor anladık yakındadan başka bişe bilmiyonuz siz be:S:S:S:S:S:S:S:S:S bize doğru düzgün bi tarih ver

  76. Ezel dizisinin atv ye geçmesi belki show tv ile atv nin yayın akışını vs alt üstü etti. Bakalım daha atv’nin sitesinde de herhangibir bilgi yok. Olursa paylaşıırız.

  77. sadece söleşiden ibaret bu durum galiba çünkü ne bi reklamını duyduk nede öle bi yazılı bişey bence bizim gibi bu diziyi çok sevenler atıp tutuyor show tvnin bundan haberi bile oldunu sanmıorum

  78. ya es es artık başlasın show tv beraberlik gölünü attı zaten durum 1 1 ezel atv de

  79. böyle giderse es es in başlayacağı pek gözükmüyor doğrusu

  80. ya böyle giderse es es ten umudum u keseceğim almış başını gidiyor show tv yeter duysu n artık bizim sesimizi ya

  81. bu kadar yorumu boşuna mı yazıyoruz ya

  82. Bu Ne Yahh Dizileri Oyuncak Ettiler:-SSss

  83. ne zaman hangi günde bu es es ya hiç kaçırmıyodum ne zaman başlıyo

  84. ya ne bu ya ,1 ayin 20 dendi,geceye kadar bekledim ama gelmedi!
    <YA hep yalan söyleniyor,bir dizi cikti onu da yarisinda durduruldu,raiting icin tabi hersey,ama böyle de kaybediyorsunuz,artik es es duydummu sinir oluyorum cünkü dahalen baslayacak,artik gelsede bakarmiyim bilmem cünkü bis 1 .18 ondan sonra ayin 20 gelecek ,cocok mu kandiriyorsunuz ya!

  85. bana bir tarih ile saat verin ya……………………..
    veremiyorsaniz size daha iyi günler

  86. artik es es duyunca yada okuyunca sinir oluyorum cünkü anlatilan yalanlar ,ayin 18 de baslayacak ,ayin 20 baslayacak yok bilmem ne bilmem ne,ya kardesim cocukmuyuz be insaN GIBI SÖYLEYINDE BILELIM;AMA SIZ BÖYLE YAPTIKCA DAHA COK RAITING vede daha fazlasini kaybedersiniz

  87. bamayacagim ya bakmiyoruz artik

  88. yhaa ne zmn başlıcak dizi bilen warmı ????????**

  89. Es-es Cabuk LutFen xS Tek Sevdiqim Film :S Yayınlanmasını cabuk istiyorum !.

  90. çok sevindim çünkü es ese bayılıyorum Uras abi ye de bayılıyorum çok yakışıklı show tv en iyisini yaptı artık atv yi hiç izlemiyorum

  91. bu dizi son zamanlarda aşk filmine döndü ve özelliğini kaybetdi iyicede iyrençleşti artık es es i seyretmicem artık bana es-es için by byyy 5. bölümü gibi olursa belki seyredirim

  92. ya yeter artık başlasın es es es es bu show tv adamı dinden çıkarır nasıl bir iştir bu ya es es i beklemekten sıkıldık artık yeter yeter amma sıktı ya duy artık bizi show wwwwwwww

  93. tek izlediğim dizi es es ti o..da bitti:s

  94. ya ben sırf es es için arka sıradakilerden vazgeçtim show tv es es i başlatın bizim canımızı çok sıkmaya başladınız tahammülümüz yok artık

  95. es es in devam etmesi harika ama show tv de çok reklam veriolar ve çok uzun reklamlar oluyo show tv yi hiç sevmezken şimdi hayranı oldum

  96. ya beyler 26 ocak 2010 oldu hayla baslamadı ne bu ya hadı baslatın artık boyle olmuyo ve skaın hıc bır oyuncuları degısmesın cok kotu etkı bırakır

  97. Yaşasın harika bir haber aldım diziyi çeken TIMS produktion’dan.
    Biraz önce telefon ettim. Görüştüğüm kişiye Es Es dizisinin fanatiği olduğumuzu ailece seyrettiğimizi dizinin yeni bölümleri ne zaman çekileceğini sordum. Yeni bölümler Şubat ortasında çekilecek muhtemelen Show tv’de yayınlanacakmış ama Show tv olacağı da garanti değil. Başka bir kanalda da olabilir dediler. Kuşlar gibi sevindim. Sizler de sevinin diye yazıyorum.
    info@tims.tv mail atın. Bu adrese de girip http://www.tims.tv/iletisim.htm
    telefon edin.

  98. ya artık yeter başlıyomu başlamıyo mu nedir bu ya

  99. adam gibi haber vern ya başlıyo mu başlamıyo mu bilelim artık çok zaman oldu bu böyle devam atmez dayıı

  100. artık başlasın yeter bu kadar ayrılık

  101. eses ne zaman başlayacak çok merak ediyorum

  102. ya ettu keşke mahallece izliyoruz deseydin daha iyi olurdu

  103. ama yine de aradığın için teşekkürler

  104. MÜTİŞ ESES İYİKİ BİTMEMİŞ

  105. işte bu sonunda bir tarih verdiler ya çok şükür marta ayında kavuşuyoruz es es

  106. Arkadşlar size çok kötü haberim vr işte sorularınızın cevabıDeğerli izleyicimiz ,

    Duyurularımızı internet sitelerimizden takip edebilirsiniz…..Mart ayının ilk haftası ES-ES dizimiz SHOWTV ekranlarında sizlerle olacak …..
    İyi Seyirler Dileriz…

    Tims Prod.Film ve Org.San.Tic.Ltd.Şti.

    http://www.tims.tv

  107. hadi artıık başlasın yaa?????:D:D

  108. of peki es-es nezaman baslıcak ya yoksa çoktan basladımı

  109. Es Es başlasın hiçte bitmesin Es Es çok güzel bir dizi ben ilk bittiğinde üzülmüştüm inşallah en kısa zamanda başlar show tv en güzelini yapmış Es ES show tv de izlenme rekoru kırar bizim mahallede her kez Es Es hastası

  110. es es çok güzel bir dizi harika onun kadar güzel bir dizi yok tam rekor kırıcak bir dizi

  111. şu an ””’Es Es””’ kadar güzel bir dizi görmedim ve görmemde bir an önce başlasın sabırsızlıkla bekliyorum …..

  112. Es Es’e kavuşmayı dört gözle bekliyorum. Tims produktiona ailece seyrediyoruz dedim ama arkamda da milyonlarca kişinin benim gibi sabırsızlandığını çok iyi biliyorum. Bu dizi en az 5 yıl sürsün mü arkadaşlar?

  113. seviyorum show seni sonunda:D

  114. show tv yi hiç bu kadar sevmemiştim atv nin ***** bi daha seni kanal diye izleyenin de ******** es es sonunda geri dönüyor çok mutluyum xD

  115. ayyyy o kadar mutlu oldumkiiiiiiiii teşekkürler show tv es es bnm bitanecik dizimdi çok seviyorum yaaaaaa bnde ANADOLU ÜNİVERSİTESİNDE OKUYUYORUM heyecanla yeni bölümlerini bekliyorum lütfen en kısa zamanda başlasın tekrar show tv ye tesekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  116. cok guzel ya bunu beklıyorum zaten sow tv tesekkurler

  117. ohh be es es bitti sanmıştım off en güzel dizi yaaa çok sağolun show tv sevdim sizi ezeli aldılar sizden sizde es esi aldınız helal olsun ezelden daha gzl bence

  118. arkadaşlar saat ve gün belli sitede açıklama var…

    10 mart 2010 Çrşamba 20.00 da başlıyo :))))))

  119. neden bitti gini de anlayamadım kı bı an fnal yazısını görünce sasırmıstım ama yenıden baslıyacafgına coooooooook sevındım show tivi cok saolun bızı es es den mahrum edenler utan sın ıkı varsınız
    uras dık baslı irem cok tatlı gürel bence karizmatik tabı en cok ta hocamızı sevıyorum dızıde

  120. yaşasın es es geri dönüyor yaşasıııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu urası cok seviyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  121. gerçekten çok güzel bir dizi teşekkürler show tv

  122. hmmm siz yokken bn vardm taaammı azını yüzünü daııtırım lahn! hay anasını yhaaaa ayhh es es baslasn lutfn es es es kikiki eski eski es bööööööööööööööö hihihihihihihihi puthhhhh gerzakhalı niyniyim möööööööööööööööööö

  123. lütfen çabuk başlasın

  124. show tv ye çok çok teşekkürler

  125. holleyyyy bee dizim tekrar çıkıyor şimdi kimse tutamaz beni

  126. ya ben show tv ye çok teşekkürlerimi sunuyorum ama bi yandan da kızgınım ben onların yerinhjde olsaM ezel i atv ye vermez dim===============

  127. ES es es işteeeeeeeeeeeeeeeeeee benim dizim

  128. ALLHIMA BİN ŞÜKÜRLER OLSUN SİZE COOOK TŞK EDİYOUUM BUBU KANKAMA DA SÜYLEYECEĞİM URA SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SEENİ ÇOOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  129. ayyyy keşke başlamasaydı iğrenç bir dizi yaaa
    çocuk kandırıyolar hayatımda böyle iğrenç bir dizi izleedim ben
    neyse allah izleyenlere sabır versin

  130. ınanın es es dızısını en yakından takıp edenlerden bırıyım ve en buyuk hayranlarından, o kadar uzulmusdumkı anasını satıyım omrumde ılk defa dızı hayranı oldum 20 bolum bıle surduremedı mal atv, ve hep ıcımde umut vardı:D bundna 1 hafta once ruya gordum ve urasla bırlıkdeydık, zaten ıstenbuldasda aynı semtde oturtuyoruz gercekde. neyse ruyamda urasla kankaydım ıkı gun sonra show tv ye bır bakdım ES ESSSSSSSSSSSSSSS yazıyo ınanın agladım:D cok mutluyuz show tv ye basarılar dılerız. atv de o mal adanalı dızısıyle takılsın… es es sevenlerın gozu aydın… ohbe ıcımı bosalttım:D

  131. helal olsun show tv başka diyecek kelime bulamıyorum.çok teşekkürler kütahya dan betül

  132. artık gününü lütfen değiştirmesinler rica ediyorum.birde bu siteye veye diğer sitelere başlaması için yorum yazanlar dizimiz artık başlıyor sesimizi duydular.şükür.herkes kaçırmadan baksın artık
    inşallah bir bölüm çevirmek için kütahyayada gelirlerse çok seviniriz eşkişehirle arası az nasıl olsa.

  133. sen busun be show … ayda yılda bir adam gibi film cıkarmışlardı…. onu da bitirmişlerdi….işte show tv nin atv den farkı….harbiden cok sevindim….hani simdi cıkan filmlerde sex sahnesi varya o tutluyo…ama bu filmde iyle bir sey yok ya hemen kapattılar….neyse hayırlı olsun es es

  134. oleeeeeeeeeeeeey,yaşasııııııııın, çok şükür en sevdiğim dizim başlıyooooooor, dizi bitince diğer kanala ver yansın etmiştim,iyiki varsın SHOW TV, artık bu kanalı daha çok izliycem çünki dizime takrar kavuştum, ES_ES oyuncularına,diziye emek verenlere ve SHOW TV ye teşekkürler……

  135. Atv show tv ye yamuk yaptı ezeli aldı ellerinden,şimdi de show tv karşılık veriyo.show un sizi cok sevdiginden falan degil.

    • es es i çok sewiyorum hiç bir bölümü kaçırmadım süper bi gençlik dizisi birde show tv lütfen pazar akşam ları 22 oo da olmasın ozaman izleyemiyprum cuma 20 oo da olsa iii olur

  136. KANAL D’ DEKİ YAPRAK DÖKÜMÜ İLE ÇAKIŞIYOR, SAAT OLARAK DAHA İLERİYE ALMA DURUMUNUZ VAR MI? LÜTFEEEEEEEEEEEEEN

  137. senı cok sevıyorum a.rıfat sungar besıktaslısın ama olsun bende fener liyim yınede cok sevıyorum. yasasın es-es yasasın show tv helal sıze

  138. sizi çoooooooooook seviyoruz es-es sakın bi daha bitirmeyin diziyi

  139. yildizgecidievren.com/imza/ HERŞEY ES-ES İÇİN ES-ES GERİ GELMESİ BİZ ES-ES HAYRANLARI BİR İMZA KAMPANYASI OLUŞTURDUK LÜTFEN SİZLERDE İMZANIZI ATIN İLK HEDEFİMİZ 10.000

  140. ulan show tv seninde tv programı sanardım güselim diziyi sende bitirdin ya sizin gibi show tv ailesinin cezasını versin ** dizileri kaldırmıolar izleyici kitlesi çok olan diziyi yoq ediolar cumartesi pazar koysalar dünyanın reytingini alırlar kafaları hiç basmıo nedn se

  141. ALDINIZDA NE OLDU ? DİZİYİ YİNE BİTİRDİNİZ GERÇEKTEN İÇLER ACISI BİR DURUM. SHOW TV SİZİN VE EKİBİNİZİN ALLAH BELASINI VERSİN!

  142. urasıııııııııııııı çoooooooookkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kimse sevmesin onu ben seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  143. slm filim cok ama cok güzel yayından kaldırılmasın ne olur şimdiden teşekkürler ben izmirden…..?

  144. ulan bu diziyi kaldıranın allah belasını versin emi onlardan güzel filmi kaldırdılar be

  145. iyi günler es-es ne zaman devam edicekk???

  146. abi ben bu dizi icn kendim bile öldürrüm ben bu diziyi cok ama cok sevi yorum sırf ben calışıyodum işi bıraktım es es icin kurbanınız oluyum es es yayına sokun hdi be abim

Bir Yanıt Bırakın

