tarafından

Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitabının Devamı


Stephaine Meyer’in yazdığı dünyada büyük yankı uyandıran The Twilight Saga serisinin yeni kitabı bildiğiniz gibi Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi). Fakat bu kitap serinin devamı niteliğinde olmayıp, ilk kitap Alacakaranlık’ın Edward karakteri bakış açısı ile yazılmış olanı.

Kitabın ilk on iki bölümü yazarın uğradığı bir talihsiz olay sonucu sanal aleme düşmüştü. Ve şimdi Meyer’in yazmakta olduğu bu kitabı hepimiz merakla beklerken, Doğuş Tezcan isimli genç bir yazar arkadaşımız nete düşen ilk on iki bölümün devamını yazmış ve bizimle paylaşmak istemiş. Ben de ricasını kabul ettim. Bakalım ortaya neler çıkarmış? 🙂

Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitabının devamını okumak için bilgisayarınıza yüklemeniz gerekiyor.

Yüklemek için buraya tıklayınız.

Midnight Sun (Geceyarısı Güneşi) Kitabının Devamı” üzerine 20 yorum

  1. begüm çok teşekkürler..
    umarım yazdıklarımı beğenirsiniz. eğer beğenirseniz devamını da yazmak istiyorum. yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.

  2. okumak isteyen arkadaşlar için küçük bir not:

    ben yazarın yazdığı ilk 12 bölümü atlayarak yazmaya başladım. yani okuyacaklarınız 12. bölümden sonrasıdır. bu nedenle ilk 12 bölümü okumayanların önce onu okuması gerekiyor..

    olaylar tamamen ilk kitap alacakaranlıkla paralel devam ediyor. sadece edwardın bakış açısından devam ettiği için bellanın bilmediği sadece edwardın yaşamış olabilceği sahneler ekledim. yani bella ile yaptıkları tüm konuşmalar, mekanlar tamamen orjinal kitaptandır..

    • bence çok büyük bir yankı uyandıracak kitapla ilgili biraz araştırma yaptım daha öncekiler gibi çok macera vetabiki aşkta var

  3. yaaa doğuş yazdıklarını nasıl görebilirim ?????

  4. ben stephinie meyer ın keitabını okumak istiyorum

  5. bu kitap m
    uhteşem
    galiba b
    bizimkiler
    bunu
    bilmiyor
    ama bence bu olagam üstülütfen kitarplar çabucak ıksın

  6. ya bence en gzel kitap bu olcak çnkü eddin ağzından anlatılıyo

  7. geceyarısı güneşi kitabı türkiye de çıktımı bilen var mı bide doğuş arkadaşın yazdığı bölüm nasıl indirilcek biri bana cevap verebilirmi ben indiremedim de

  8. merhaba doğuş tezcanın yazmış olduğu bölümü bilgisayara indiremiyorum yardımcı olurmusunuz? merak eiyorum

  9. yaaben indiremedimm nasıl indirecem

  10. link ölü yenilermisiniz…

  11. bu indrme kotayı patlatırmı acaba?

  12. nasıl acaba sabırsızlıklla bekliyorummmm…

  13. ya of neden indiremiyorum. file not found yazıyor. nasıl indireceğim hakkında yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

  14. Link kırık. Yenileyebilir misiniz?

Bir Yanıt Bırakın

