tarafından

Eurovision şarkısına Ünlülerin Yorumları


METİN AROLAT: Yabancı sitelerde fırtına kopardı Manga. En şans tanınan şarkı oldu, Eurovision forumlarında. En vay bee olan Manga, şu ana kadar. Düm Tek Tek’in klibini çekerken bile 4. olacağız demiştim:)

IŞIN KARACA: Manga’yı dinledim, şarkı güzel, amacına ulaşırmı bilmiyorum. Eurovision’un amacını da bilmiyorum artık:) Bilen varsa söylesin:)

YALIN: Şarkıyı biraz önce dinledim. Ferman’a da söyledim fikirlerimi, intro melodisi dinleyeni hemen yakalayacak güzel bir şarkı, başarılar…

SERDAR ORTAÇ: Dinledim, umarım başarılı olur. Başarı dilemekten başka şans yok zaten. Eurovision, İskandinav ülkelerinin birbirlerine olan jestleri eşliğinde geçiyor artık.

NAİM DİLMENER: İlk izlenimlerim, şarkının fazlasıyla 70’li, fazlasıyla renkli, fazlasıyla tatlı-şekerli olduğu, dolayısıyla demode; dolayısıyla Manga değil. Gerçi, kendi şarkılarında/hit’lerinde bile Nefise Karatay,performansları düşük; belki tam çalamadı / söyleyemediler. Performansları iyi değil şu an, çok heyecanlılar, filan. Ama bu kadar şen şakrak şarkıdan da herhangi bir şey çıkarmı, bilmem.

SERTAB ERENER: Çok beğendim.

AHMET HAKAN: Rezil olacağız. Bu şarkı bizi temsil edemez. Rockçı herifin ne işi var kıytırık Eurovision yarışmasında?

GANİ MÜJDE: Manga’nın şarkısını beğenmedim. Sanırım dinlersem de beğenmeyeceğim.

NEFİSE KARATAY: Ama ben henüz izleyemedim, çook merak ettim Manga’nın Eurovision şarkısını?

ŞEBNEM BOZOKLU:Manga’nın şarkısını beğendim.

PAMELA: Manga, başından beri sevdiğim beğendiğim bir grup. İyi müzik yapıyorlar. Şarkıyı çok beğendim. İngilizce olmasının büyük bir avantaj sağlayacağını düşünüyorum. Kendilerine başarılar diliyorum.

PINAR AYLİN: Manga’yla Eurovision’u bağdaştıramıyorum. Grubun tarzını ve şarkılarını çok beğeniyorum. Kendilerine çok güzel bir tarz oluşturdular, fakat Eurovision yarışmasının tarzıyla aynı doğrultuda olduğunu düşünmüyorum.

Habertürk

Eurovision şarkısına Ünlülerin Yorumları” üzerine 4 yorum

  1. sizi pek tanımıyorum serdar abi senin şeytanşarkını çok seviyorum yai serdar ortaç dedim ben 9 yaşındayım 7 yaşımdan beri seni izliyorum sizi çok seviyorum serdar abi

  2. manganın şarkısı süper kimse kötü demesn 1.olduğumuzda siz görceksiniz

  3. ammet hakan kim bilmiyorum hic bilmek de istemiyorum bence dogru soylemiyor.maNga nin sarkisi harika ve bunu bir tek ben dusunmuyorum……..2. oldular ama bizim kalbimizde 1.ler

  4. manga grubu çok başarılıydı bir cok ülke daha sonra calıntı yartı har ülkede taklitleri cıktı 1. olan şarkı iğrencti zaten alan şirketinin yaptığı bir oylama sonucuydı ülkeler mangayı tanıdı mtv ödülünü aldıkların bazı ülkeler yeni bildi helal olsun manga………….

Bir Yanıt Bırakın

