tarafından

2010 Oscar Ödüllerini Kimler Aldı?


En iyi Yardımcı Erkek Oyuncu: ChristophWaltz (Inglourious Basterds)

Orjinal Senaryo: The Hurt Locker (Mark Boal)

Uyarlama Senaryo Ödülü: (Precious) Geoffrey Flesher’in oldu.

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: (Precious)  Mo’Nique’in

En İyi Kostüm: Sandy Powell (The Young Victorya)

En İyi Ses Montaj ve Kurgu’su:  The Hurt Locker

En İyi Görüntü Yönetmeni: Mauro Fiore (Avatar)

En İyi Film Müziği : Michael Giacchino (Up)

Sıradışı Göresel Efektler: Avatar

En İyi Yabancı Film: El Secreto de sus Ojos

Bu yılın En iyi Erkek Oyuncu’: Jeff Bridges (Crazy Heart)

En İyi Kadın Oyuncu: Sandra Bullock (The Blind Side)

En İyi Yönetmen ve En İyi Film: The Hurt Locker

2010 Oscar Ödüllerini Kimler Aldı?” üzerine bir yorum

  1. cnm ben thetwilightfan.twilightlegend.com’dan twLqht yani yeni adımLa Edward..BeLLa

    sana önemLi bişey söyLemem gerekiyo ben bikaç gündür siteye giremiyorum ve çıLdırmak üzereyim kuLLanıcı adım veya şifremin yanLış oLduğunu düşünüp şifremi unuttum a tıkLadım fakat öyLe bi msn adresinin oLmadığına dair bi yazı çıkıyo..benim 2 arkadaşım da da aynı sorun var..Lütfen yardımcı oL!!

Bir Cevap Yazın

