tarafından

Es Es Dizisi Yayından Kaldırılıyor!


Atv’de yayınlandıktan sonra Show tv’ye geçen gençlik dizisi Es Es Bitiyor!

Tims Productions’ın yapımını üstlendiği Es-Es, Show TV’de yayınladığı üç bölümde beklenen ratingi alamayınca yayından kaldırılma kararı alındı. Dizi, önümüzdeki hafta final bölümüyle son kez ekrana gelecek.

Reklamlar

Es Es Dizisi Yayından Kaldırılıyor!” üzerine 8 yorum

  1. neden bittiyor ya diğer filmler reytink yapmasa bile devam ediyor siz niye bitiriyorsunuz ya ben bu filmi çok seviyorum

  2. kaldırılmasaydı iyiydi bence başarılı bi dizi

  3. es es kaldırılmasın ne olur

  4. ya kaldırılmasın ben o diziyi çok sewiyodum tabi urası daa

  5. dizinin bitmesine bişey demiyorum ben leylanın aşığıyım leyla çok ama çok güzelsin

  6. es es kaldırılmasın çok güzel bir dizi uras irem çok güzel oyuncu devam etsin lütfen biz adanalıyız benin arkadaslarım hep es es si izliyor kaldırmayın

  7. Bence çok kötü bir dizi ve ahlaki olarak çok olumsuz.raitingde yapmıyor zaten bı diziden ne anladığınızı ben anlamıyorum.

  8. EyeR BizlErle OYun OYnuyCaksaNIz Bu SON FinAL OLSun …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s