tarafından

Beren Saat’in Yeni Dizisi: Fatmagül’ün Suçu Ne


Beren Saat’in Aşk-ı Memnu’nun sona ermesinden sonra rol alacağı yeni dizisi belli oldu. Buna göre oyuncu yeni sezonda ‘Fatmagül’ olarak izleyicilerin karşısına çıkacak.

Yüksel Aytuğ Sabah’ta bugün konuyla ilgili ayrıntılı bilgi verdi: “Aşk-ı Memnu’nun bu sezon sona erecek olması, dizi oyuncularının yeni sezonda hangi projelerle izleyicilerinin karşısına çıkacağı sorusunu gündeme getirdi. En çok da Beren Saat ve Kıvanç Tatlıtuğ’un yeni dizileri merak ediliyordu. Beren’inki belli oldu.

Ünlü oyuncu, Ay Yapım tarafından çekilecek “Fatmagül’ün Suçu Ne?” filminin, dizi versiyonunda “Fatmagül” rolüyle ekrana gelecek. Söylenenlere göre bu rol için önce Fahriye Evcen düşünülmüş. Ancak “Yaprak Dökümü” nün gelecek yıl da devam etmesi kararı alınınca, ibre Beren’e dönmüş. (Bu arada tiryakileri için “Yaprak Dökümü”nün gelecek yıl da devam edeceğini müjdelemiş olduk.) “Fatmagül”ü son olarak beyazperdede Hülya Avşar canlandırmıştı. Şu Beren’in talihsizliğine bakın. “Bihter” rolü süresince hep Müjde Ar ile karşılaştırılmıştı. Yeni rakibi Hülya Avşar olacak…”Yüksel Aytuğ

HABERTÜRK

Beren Saat’in Yeni Dizisi: Fatmagül’ün Suçu Ne” üzerine 69 yorum

  1. umarım show tv de olur …

  2. bence beren saat daHA GÜZEL OYNAR

  3. beren saat yakışır.her şeyden üstünde gelir aşkı memnu final az kalmasına yeni dizi cevirir.bu sefer fatmagül suçu ne eseri vedat türkali romanında fatmagül suçu ne seneye tv girecek isallah sinama değidlri bilenler varsa söylesin

  4. aşkı memnu artık final olsun beren saat yeni dizi görmek istiyorum acaba nasıl oynayacak seneye fatmagül suçu ne sabırsızla bekleyeçeğim beren saat seni seviyorum sana basarılar

  5. fatmagül suçu ne sinamaya verilmesin yaaaaaaaaa:S

  6. sinamaya verilse kimse izlemezkiii tv verilse rahat izlenir.beren saat seni çok seviyorum

  7. fatmagül suçu ne hemen tv verilsin yakında desin lütfennnnnn

  8. sinamaya verilmesin sinamaya verilmesinnnnnnn istemiyoruzzzz

  9. sıkılmaya basladım seneye nasıl bekleyeceğim fatmagül suçu ne umarım kanald olur.show atv yakısmaz en çok kanald yakışır.

  10. beren sana bu rol hçççççççççççç yakışmayacak

  11. ne diyorsun sen beeee esra beren saat bu rol onaaaaa çok yakışacak beren saat herşeyin üstünde gelir hatta fahriye evcen de daha güzel oynar. ama fahriye evcen yeni dizi de rol alacak yaprak dökümü biter ardında çalıkuşu rol alacak.desen yazın güzel diziler çıkaracak.. değişik diziler çıkmalı

  12. hadiiiiiiiii arkadaşlar beren saat yardım edelim 1 olmalı onu yeni dizide görmek çok isityoruz sabırsılza beren saat bekliyoruz yeni dizi’de aşkı memnu bize veda ediyor 79 bölümde final oluyor…ve ardında fatmagülün suçu ne ay yapım yani kanald oynayacak beren saat sen bitanesin bunu unutma her türlü dizi yakışıyor sen üstünde gelirsin.artık ne diyeyim seni seviyorum

  13. beren saati biz seksi rollerde görmeye alıştık.bu rol ona yakışmayabilir.bence onu popüler yapan seksiliği ve oynadığı roldü.umarım yolu açık olur aşkımın.

  14. beren saat çooooooooooook güzel beni sana benzetyorları beren saat

  15. üffffffffffffffff yorulduk ne zaman çıkacak artık tv verilse daha iyi olur.yönetmenlere sesleniyorum artık zamanı geldi çevirin artık beren saat göster kendiniii

  16. bu rol hççççççççççç yakşmzzzzz sannaaaaaaaaaaaaa irenc olurrr 😦

  17. yaaa ne var kıvanç tatlıtuğ’la oynasınlar yaa ne var ne olur ya daha yakışıyor

  18. be beren saat cok güzel yakisir bu diziye seni cok seviyorum beren saat

  19. yha ne zman baslıyacak bılen varsa hemn yazssın yha merek edıyorum bu arada kanal d de olması quzel oldu bıde ay yapım olması beren coq quzel oynuyacak rolunu herzamnkısı qıbı erkek rolunu kıvanc alsaydı reytınler yukselırdı manyak olurdu turkıyede her 4 kısıden 3 kısı kesın ızlerdı yıne de yeter beren bıze bıde sehır de cekılseydı keske daha populer olurdu zenqın olurdu dort qozle beklıyorum

  20. yakışır beren ablama çok güzel bir kız ya maşallah allah boş waktinde yaratmış:)

  21. bencede ya müthiş herşeyiyle dehşet bir hatun yakışırrrrrrrrrrrrrrrrrr

  22. çok güzel kız yaw maşallah

  23. yorumlarınız ıcın tesekkur ederım cekımlere daha baslamadık:)tecawüz sahnesinde zorlanacağımı sanmıyorum çünkü alışkınım nsıl olsa

  24. BEHLÜL SUÇLU İLK O ÖPTÜ

  25. Bereni coooooooook cooooook seviyorum AMA berenin bu dizisinin ask-memnu kadar iyi olacagini dusunmuyorum.Ayrica ismail filizle bas rolde oynamalari cok kotü hiç yakişmiyolar………

  26. bence beren saat e bu rol aşkı memnudaki kadar güzel olmayacakkeşke aşkı memnu bitmeseydi beren aşkı memnuda rol almaya devam etseydi ama aşkı memnu roman olduğu için bitmesi gerekti beren e başarılar dilerim

  27. aşkı memnun disisinin finali beni çok etkiledi böyle bitmesi gerekmezdi en büyük suçlu behlüldür.

  28. yakışır berene valla güzel kızz bu erede kadiri çok seviyorummmmmmmmmmmmm

  29. bence aşkı memnu bitmeseydi keşke

  30. ıyy gıcık kız beren mal

  31. fatma güllü merakla bekliyecez ama lütfen dırama olsun aşk olsun tutku olsun yasak aşk olsun öyle daha heycanlı oluyor beren saati çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çoooooooooooooooooooooooooook seviyommmmmmmmmm ama erkek oyuncu lütfen yine kıvanç tatlı tug olsun reytinki işte o ikiki kırıyor

    • seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum hayranınım senden bir tane daha olsa keşke…seni sonsuza dek severdim ölene dek behlül gibi şerefsiz olmazdım senin adın aşk senin adın tutku senin adın heyecan seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…yasak aşkım

  32. bnce fatmagülün suçu ne gzl olmayack naldiniz miii

  33. seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    beren saat

  34. şiirsin herşeyimsin beren saat

  35. acaba fatmagülün suçu ne olacak işallah kanal d de yayınlanır beren saat her diziye yakışır seni çok seviyorum beren saat

  36. BENCE BEREN OLSUN. KANA D KANALIDADA YAYINLANSIN

  37. beren lütfen bu dizide oynama….konusu berbat sakın oynama lütfe…..

  38. bu dizi bizi m köyde çekiliyor bn fadime

  39. beren saat izlemeyen ölsün fatmagülün suçu ne 16 eylül kanald süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sabırsızla bekliyorum beren saat dizi’de çok acı çekecek ağlayacak seyirciler gözyaşlarını tutamayacak..

  40. ben güzel olacağına inanıyorum bu kadın hep öyle diziler çekerse tutar tabi yönetmenlerin istediği gibi bir oyuncu

  41. ben beren saati ilk aşka sürgünde gördüm orda çok güzeldi ama yavaş yavaş çirkinleşmeye başladı behlül sayesinde

  42. ayy annem kesin bakar buna güzele benziyo ama ben bakamicam niye tabiki ders:(

  43. bi başlasada izlesek. çok merak ediyorummm

  44. Beren saatin nasıl br rolde oynayacağnı blmiyorum ama eminimki ona bu rolde yakısır GÜZELE NE YAKISMAZ (:(:

  45. ben irandanim
    seni cok seviyorum beren
    aski memnu coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook iyi dizi
    umarim bu da o kadar iyi olur

  46. ben cok merakediorum ki kivac tatlutug dizi yapigakmi

  47. ÇOK MERAK EDİYORUM VE BEREN SAATİN BÜTÜN FİLİMLERİNİ ÇOK SEVİYORUM

  48. ya bu kadının suçu ne ya hep tecawüz hep tecawüz…

  49. çok begenilecek kesin çünkü beren saat oynarsa güzel olmaz mı?

  50. Berbni cok seviorom conki fizikal ve davranish kunu sunda aini benim gibi!!!…selam ve sevgilerimle!!!!….

  51. benim arkadasim edanin kuseni fatma gülün sucu ne de oyniyor beren saatin kizi oooooooooffffffffffffffffff ne güzel keske ben olsaydimmmmm::::::::::DDDDDDD

  52. yeni dizinizi cok beyendim berem saat dunyanin en ozel oyuncusudur ondan bir sey sormaq istiyorum siz azerbaycana gelecekmi???? sizin fanatinizam ilk defa bu diziye davet aldiqda hangi tepgini verdiniz? ilk defa sizi ASKA SURGUN dizisinde gordum sizi cok seeeeeviyorum bana cevap yazmanizi istiyorum ve bekliyorum

  53. BEREN SAAT ssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çoooooooooooooooooooooooooooooooookkkk sssssssseeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyoooooooooruuuuuuuuuuuuuum………

  54. beren saat SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYOOOOOOOOOOOOOOORUM.DİZİNİN GÜZEL OLACAĞINDAN EMİNİM.

  55. canımmmmmmmm BEREN im seni çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Bir Yanıt Bırakın

