tarafından

Lost’un 6. Sezon Final Bölümü (The End) Videosu


23 Mayıs’ı 24 Mayıs’a bağlayan gecenin sabahı Amerika’yla aynı anda -saat 05.00-09.00 arası- DiziMax’de yayınlacak olan final bölümünün adı “The End”..

Final bölümü dört saat sürecek ve ilk iki saati tüm sezonların özeti niteliğinde olacak. Sonraki iki saatlik yeni bölümünde ise pek çok soru, cevabını bulacak.

Ve altı senelik efsane bu şekilde sona erecek..

Bakalım Lost bittikten sonra ne yapacağız.. Bu sorunun cevabını da final bölümünde bulabilecek miyiz..

Lost’un 6. Sezon Final Bölümü (The End) Videosu” üzerine 14 yorum

  1. Umarım tüm soruların cevabını veren güzel bir final olur. Çoğu zaman izlemekten sıkıldığım ama sırf sonu nereye varacak acaba diye izlemeye devam ettiğim bu dizinin bitiyor olması bence çok isabetli. Dünya çapında ün yapan bu dizide emeği geçen her kesi tebrik ederim.

  2. çok dandik bir final oldu, iyice saçmalamışlar…

  3. Evet uyduruk bir final olduğunu söyleyenler var; ancak ben daha izleme fırsatı bulamadım.

  4. ÇOK DANDİK BİR FİNAL SAYILARIN MANASIDA YOK FİNALDE MISIRLILARIN ALAKASIDA

  5. çok uyduruk bir final….rezillik.

  6. Arkadaşlar ben bu finali izledim..Biraz iiyi biraz kötü.Ama sonunu çok hemde çok karışık yapmışlar…..sonunda bir şey anlamadım…

  7. yhaa soruları çözümleyeceklerine sorulara sorular eklediiler .6 sezon boşa gitti..bence çok daha güzel bi final yapabilirlerdi.

  8. Tşkler paylasım ıcın..

  9. cok guzel.paylaşım ıcın teşekkurler

  10. cok guzel.pylşm ıcın saoln

  11. çok uyduruk bi final olmuş ben bi halt anlamadım anlayan varsa aydınlatsın lütfen

  12. Teşekkurler unuutulmayacak dizi.

Bir Cevap Yazın

