tarafından

Manga Eurovision 2010 Fotoğrafları-Resimleri


Manga Eurovision 2010 Fotoğrafları-Resimleri” üzerine 62 yorum

  1. fermanımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  2. aşkımmmmmm fermanımmmmmm bitanemmm benim

  3. gurup mangyı cok sevıyorum ozellıkle frmana

  4. yağmurummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Yağmur Sarıgül’eeeeeeeeeeeeeee

  5. Hepsi güzel resimlerr en güzel resim en baştakiiii xD

  6. ferrmmannnnnnnnnnnnnnımmm———cemmiiiiiiiiimmmm———-yağmurummmmmmmmmmmm————–efeemmmmmmmmmmmm————–hepi nizi çok seviyorum özellikle fermanın hastasaıyım AŞKIM BENİM much much muchmuchmuchmuchmcuhch……………………………………………………………XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD………………………………………….//////////////(((((((((((()))))))))))))))))================)””’!’^+%&&/(=?_?)=)(/&%+^’!ELAJ.T

  7. manga size aşığın kıyafetlerimin üzerinde bile manga resmive yazısı var
    sizi çok seviyorum …kolumda dövmem de bile manga yazıyor

    mangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    aşkımmmmmmmmmmmmmmm………….
    .. .
    ………….(sena akbulut)

  8. manga size aşığım kıyafetlerimin üzerinde bile manga resmive yazısı var
    sizi çok seviyorum …kolumda dövmem de bile manga yazıyor

    mangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    aşkımmmmmmmmmmmmmmm………….

    (sena akbulut)

  9. manga size aşığım kıyafetlerimin üzerinde bile manga resmive yazısı var
    sizi çok seviyorum …kolumda dövmem de bile manga yazıyor

    mangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    aşkımmmmmmmmmmmmmmm…….

    (sena akbulut)

  10. o kadar emin olmayın çünkü ferman evli zaten evli olasa ve dgier grup üyeleri bize mi bakacak biz sadece onların hayranlarıyız küçük fan larıyız bu kadar kaptırmayın kendinizi oqe

  11. mangaya teşekkürler türkiyeyi 2. yaptığı için bu derece muhteşem teşekkürler manga

  12. bnce hadiseninki aha güzeldi hadisemmm…

  13. mangaya ve ferman akgule tebrikler onlar eurovisoin 2. ama bizim gonlumuzde herzaman birincidir hepinize basarilar dilerim

  14. manngaaa o nları bnden çok kimse dinleyemez onların yüzündenn başka şarkı dinleyemez oldum ama bn onları af ediyorum nolursa olsun onları sonsuza dek sevicem eğer bunu okuyolarsa süperrrrrrrrrrrrrsiniz sizi çok seviyommmmmm. AY LAV YU YAĞMUR AND MANDA

  15. manngaaa o nları bnden çok kimse dinleyemez onların yüzündenn başka şarkı dinleyemez oldum ama bn onları af ediyorum nolursa olsun onları sonsuza dek sevicem eğer bunu okuyolarsa süperrrrrrrrrrrrrsiniz sizi çok seviyommmmmm. AY LAV YU YAĞMUR AND MANGAAAA

  16. ben cem bahtiyarı cokkk sevıyorum asıgım ona resmen en yakısıklısı cem bahtiyar….. cem senı sevıyorum manga grubu 1.ci olmalıydı…gonlmmun bırıncısı mangaaaaaaaaaaaaaaa cemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aşkımmmmmmmmmmm

  17. boşuna havalanmayın onlarla bi konserde tanıştım hatta faceye girerseniz arkadaşım ben ve manga grubu ile fotolar çekinip beraber şarkı söyledikk hepsi çokkkkkkk tatlı ve çookkkk komikler
    YERİM BEN ONLARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  18. arkadaşlar facebook ta !!!…^^aNga^^…!!! diye bir site vr lütfen buraya üye olun

  19. kızlar boşuna uğraşmayın FERMAN VE YAĞMURu benden daha fazla sevemezsiniz onların ikisi benim aşkımm

  20. ferman ve yağmur benim hiç kendinizi yırtmayınnnnnnnnnnn benim gibi sevende yoktur

  21. yagmur ferman sizi coooooooook seviyorum.

  22. siz kimi kimden alıyorsunuz yha zaten ferman evli kızlar evli nasıl alabiliyorsunuz ayrıca biz onalrın ufak hayranlarıyız sadece bende seviorum amaa mantıklı hayalleer kuruyorum hiç deilse

  23. yağmur canım sen ne kadar tatlısın aşkım bitanem kıskananlarda çatlasın

  24. yamurr bir tanem seni çoookk seviyorum

  25. Hepiniz bnm için özelsnz sz çq seviyorum lütven bu msj okuyun sz hiç unutmcm (TÜRKİYE SİZİNLE GURUR DUYUYOR)

  26. MaNgA benim en büyük hayranım

  27. iLk ReSimDeKi jojuqa ßayıLıyoRum jok DaDLU

  28. ikinci olduk . manganın üyelerini hiçbirinden ayıramam hepsini seviyorum özellikle fermanııııııııııııııııııııııııı

  29. biliyormusunuz benim messengerim bile manga dolu

  30. hatta sabahtan beri fotoraf yüklüyorum klasör yaptım

  31. hepsini seviyorum hepsine hayatta başarılar diliyorum

  32. manga seni çok seviyorum yağmur bitirdin beni ölüyorum aşkımdan

  33. ßeyßı mısın nesın .. ~ :@ HaDısenınKı DaHa quseL oLsayDı ßızı 4. yapmazDı Tmm mı .. manqayı ceKemeyenLeR eLıne ßı Top aLsın seKTıRe seKTıRe yoL aLsın ;] Manqa ısTeRse sonuncu oLsun ama ßenım ıcın ßıRıncı !!

  34. fermannnnnnnnnn seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorummmmmmmmmmm ❤ ❤ ❤

  35. yagmur gozlum seni cok ama cok seviyorum.

  36. Yagmur sen bitanesin canim benim

  37. yağmurummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sana bitiyorum seni düşünüp her gece ağlıyorum kolumda senin kolunda ki dövmeden var eğer bunu okuyosanız adana ya gelin konserinize koşa koşa gelirim yeter ki gelin

  38. bemde maNga ya bayiliyorum,cok iyiler.bence turkiyede en iyi,en eylenceli grup tabii ki maNga

  39. bende maNga ya bayiliyorum cok iyiler.bence Turkiyede en iyi grub maNga

  40. MANGANIN HASTASIYIM.. MANGADA ADETA KENDİMİ BULUYORUM.. YAĞMUR VE FERMANIMINNNN HASTASIYIM ÖZELLİKLE… MANGAYI SEVİİİİİİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!…….

  41. BU NE ABİCİMM YA HEP YURT DIŞINDA KONSER VERİYORSUNUZ. BİZİ HİÇ DÜŞÜNEN YOK BİRAZDA ANTALYA TARAFLARINDA YAPN KONSRNİZİ.!!!! böyle yapınca beni öyle ÇILDIRTYORSNZ Kİ!! OFFF OFFFF ACIYIN ŞU ŞİRİN ÇOÇUĞA YHAAAAA!…

    😦

  42. MANGANIN MİLYONLARCA HAYRANI VAR TEK VARİS SİZ DEĞİLSİNİZ.. ÇAKTIN MI MEVZUYU HAA??? 🙂 🙂 +-)

  43. YAĞMURLA DOĞUM GÜNLERİMİZ AYNI. HER 26 AĞUSTOS GÜNÜ GELDİĞNDE O GÜNÜN HEYECANINI KANIMDA HİSSEDYRM. 🙂

  44. AYŞEÇİLEKMİSİN NESN. FERMAN ARTIK EVLİ DEĞL AYRILMIŞ EŞİNDEN .. MANGANIN GERÇEK HAYRANI OLSAYDN HAKKINDA İYİCE BİR ARAŞTRMA YAPARDIN.. KAPAKLANDIN MI AGA 🙂 …

  45. TABİİ CANIMMMM HOPPPP GGÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM:-) 🙂 🙂 🙂

  46. ELVAN ABLACIK DORU SOLUYOR ABİCİM MANGANIN GERÇEKTE HAYRANI OLANLAR İYİCE BİR ARAŞTIRIPDA GELDİN KARŞIMA MANGANIN HASTASIYIM YAMURUM AŞIYIM

  47. AMANN KİM NE DERSE DESİN BEN EN COK FERMANI SEVİYORUM LANNNNNNNNNNNNNN…………….

  48. MANGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  49. ARKADAŞIM YHA ŞU YAĞMURURN HASTASIYIM BERABER GELMİYONUZ ANTALYAYA BARİ YAĞMUR GELSİN YHA

  50. yağğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmm bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnneeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bir Yanıt Bırakın

