tarafından

The Twilight Saga: Eclipse-Tutulma Filmini İzle


Serinin üçüncü filmi Tutulma’yı izlemek için:

http://twilighturkey.net/2010/07/04/eclipse-tutulma-filmi-tamamini-izle-seyret

İyi seyirler..

click to zoom

The Twilight Saga: Eclipse-Tutulma Filmini İzle” üzerine 10 yorum

  1. film çoooooooooooooooooooooooooooooook güzel yaaaaaa tavsiye ediyorum:)

  2. yha bu filmi nerdn izliyebilirim..???

  3. bellanın fotosu güzelmiş

  4. edward ı seviyorum ama edward ve bellla çoooooook yakışıyor ama tabi ki de edward ı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoooorum

  5. filim i ben sinemada izledim çok gzl di şimdide burda izledim gene gzl . edward ı da seviyorum ama jacob a aşığım seni seviyorum jacob

Bir Yanıt Bırakın

