Hakkımda

Merhaba arkadaşlar;

Blogun adından da anlaşılacağı üzere; ben Begüm.

Yani? Hala tanımıyoruz, kimsin diye soranlara:

Eskişehirli ama Ankara’da yaşayan; gezmeyi, görmeyi, yemeyi bir de kafasına estikçe blog yazmayı seven taze bir elektronik mühendisi diyelim.

Eh, çok da fazla içli dışlı olmaya gerek yok daha ilk tanışmada değil mi? Şimdilik bu kadarı yeterli.

Güncel yazılarımla karşınızda olacağım. Beni takip edin 🙂

city1-kopya

Hakkımda” üzerine 136 yorum

  1. begum cok guzel olmuş senin adına sevindim başarılarının devamını dilerim

  2. Tebrik ederim gerçekten çok hoş olmuş …

  3. Blog’un süper ötesi olmuş Begüm’m 😀

  4. Çok güzel bi blog Begüm. tebrik ederim seni şeker kardeşim…

  5. cnm süper olmuş tebrikler valla:D

  6. Sevgili Begüm,
    Site güzel, sen güzelsin, güzellikler, başarılar hep yanında olur inşallah canım kızım.

  7. begüm ben meryem tanirsin belki ! slm msnini deyisdirdin galiba hic girmiyorsunda merak ettim!

  8. canim bkog cok güzel olmus cok iyi bir kizsin sen daha iyi lerine layiksin cok güzel olmus tebrikler cnm!

  9. Begümcüm çok iyi bir bLog oLmuşş Cnmm Takip ediCem 😉

  10. Merhabalar link değişimi yapıyormusunuz ? fiyatı ne kadar ?

  11. Merhabalar Blogroll demek istedim

  12. evet öyle demek istedim 8) msn adresimi ekleyebilirsiniz fiyat hakkında

  13. Merhaba Sevgılı Begum blog un Guzel ve hoş olmus

    Konu bakarken arada bir Karsıma senın blogun Cıkıyor..

    Bende Gelmısken Arkadasıma BırseyLer Yazıyım Dedım..

    Eger blogroll unu Bızıde Dusunursen Memnun Oluruz ..

    Senınkınıde bizimkisine ekLeriz.

    Uygun buLursan Tabıkı..

    SevgiyLe kal..

  14. site hakkında senle bişey konusucam ..adresini msn eklersen sevinim

  15. Merhaba sevgili arkadaşım
    Ben İran yaşıyorum
    Kazemi geçici bir isim

    Türkiye kendime bir web sitesi için Dil var

    Sen اون döviz bağlantı kötü yapılır?

  16. If you can help me. plz say me.
    tx

  17. Miss I am so sorry
    you now! i can’t speak engish or torkish or arabic very Good ! i use Google Trans
    Sorry.

    Ben Türkiye için çok iyi bir konuş kardeşim ve kardeş gibi değilim !

  18. Benim web adresim gördunuz
    Bir adresi (TR.tarikhema.ir EN.tarikhema.ir AR.tarikhema.ir Blog.Tarikhema.ir )
    Şimdi, şöyle devam etti:
    Ben rakam
    Teşvik dil ve tarih
    Türk Dili
    Seni bekliyorum
    Me
    Desteklemek
    Değil sizin kaybına Destek
    Ayrıca da

    Seni bağlantı edeceğiz

    Iş yapmak
    Ve mükemmel
    İşbirliği ve

  19. I’ve seen your website address
    One addresses the

    Now I told you
    I intend
    Promote language and history
    Turkish Language I
    I expect you
    Me
    Support
    Support you, not harm kills
    We also to

    I am your link

    You can do this
    This means
    Cooperation and Development

  20. Do You like kill me ?
    😀 !
    sorry i can’t…

  21. Merhaba.

    you now, my site have four-language EN TR AR FA

    and every page have some Persian Arabic English va Torkish Lang..

    I’m trying every day got better
    But
    I work for development
    Support of a type of assurance account
    .
    .

    For this reason I told you
    But
    I mean I was not vulgar Link Exchange
    And you are comfortable with the whole opposition to Drkhast
    I was just a protection order
    That.

  22. Oh lady, Thank you
    I am happy you are very but please chand link Name,now link name is : tarikhema
    please chand tu this : Dünyanın Eski Tarihi

    we link you. See please

    thank for every thinks

  23. merhabalar.

    sitenizdeki kitaplar hakkında yazdığınız yazıları http://www.kitapblog.org da yayımlamak istiyoruz. mailinize ulaşamadığım için buradan yazmak istedim.

    sizin için de sakıncası yoksa yazılarınız .yayımlanacak ve altında da yazar adı, yazı alıntı adresi vb. özellikleri aynen kalacaktır.

    .yazılan yazılarla kitappuan toplayabilir biriken kitappuanlarınızla da kitaplar alabilirsiniz.

    ilgilenirseniz maille geri dönüş yapın lütfen…

  24. sana şimdilik begüm diye hitap ediyorum yazılara göre sen çok iyi bir kızsın biliyormusun benim hiç ablam yok oyüzden sana abla diyorum işişallah bana kızmıyosundur siten bir yana sevdiklerinde hep yanında halan gibi mesela bazen senin gibi bir ablam olsun istiyorum. siten harika olmuş başarılarının devamını diliyorum ablacım

  25. sen aslında çok daha iyilerine layıksın

  26. çok sağol ablacım çok sağol

  27. çokta güzel bir site değil boş şeyler üzerine kurulmuş daha mantıklı ve ve daha geniş kapsamlı olabilirdi mesela şu kitap o kitabı okumayanlarda var herkezin yararlanacağı bir site olmalıydı kötü seçim begüm

  28. sevgili begüm öncelikle sana bu siteyi açtığın için içdenlikle teşekür ederim.Gerçekten çok düşüncelisin . Ve siten çok güzel olmuş. …

  29. ben yazmadım onu benim adıma ecem yapmış ecemi azçok tanıyorum ıbunu yapar . gerçekten

  30. ecem yalancının tekidir ablacım lütfen benim yaptığımıa inanma

  31. Begüm Blogun çok güzeL olmus GeRçekten sen avatar gibi bi resmine edwardın resmini koymuşsun biz nasıl koyabiliriz onu

    • Teşekkür ederim.

      Blogumuz wordpress’e kayıtlı olduğu için senin de wordpress.com’dan kayıt olup, profilini düzenlemen gerekir. =)

  32. Merhaba siteniz güzel olmuş. Benimde güncel bir blogum var sizinle link takası ve ya backlink yapabiliriz eğer isterseniz detayları …msn adresimden konuşabiliriz. Elimde pr4-pr3 ve pr2 siteler var. eklersen konuşmak istiyorum. Başarılar Kolay gelsin.

  33. Slm Begüm, anladığım kadarıyla Twilight Turkey blogu senin bende Twilight serisini okuyorun 4. kitapta, Bella’nın kan içtiği kısımdayım 🙂 O bloga yazar olmak istiyorum.Kararını . bildirirsin…(Şu anda site çalışmıyor sorun var açıldığında söylersin)

  34. merhaba begum bnm de bloggum var ama bşey yapamıyorum :/:/ anlamadım bna yardımcı olabilirmisn?

    • Merhaba

      Tabi yardımcı olurum. Nereyi anlamadığını söylersen elimden geldiğince açıklamaya çalışırım.

      • ya en basitinden blogun ana resmini nerden ayarlıoruz?
        kendi resmimizi nasıl ayarlıoruz :S ? yorum yapnca neden bu canavarlar cıkıo 🙂 ? :S anlamadım? yardımcı olrsan sewinirim_?

      • Blogun ana resmi derken ? Banner mı yoksa linkin yanındaki tanıtıcı resim mi ?

        Kendi resmini yani avatarını; sol üstte “Hesabım” yazan yerin seçeneklerde “Profili Düzenle” kısmından ayarlıyoruz. Oraya girdikten sonra zaten gerisi kolay. Sağ tarafta” Change your Gravatar” yazar. Browse butonundan istediğin resmi seçip kullanabilirsin.

        Yorum yapınca canavarlar çıkıyor çünkü öyle ayarladım. Herkesin kendine özel canavarı var 😛

  35. selam twilight blogun çok başırılı olmuş dilersen onun için sana .com lu bir alanadı alabilirim. hatta anlaşabilirsek facebookdaki 6.000 üyeli new moon fan sayfamdan da destek verebilirim sana. her hangi bir ücret talebim yok. iletişim için blog yada msn adresimden ulaşırsan sevinirim. teşekkürler.

  36. ben de beğendim canım çok güzel olmuş gerçekten beğendim
    gerçekten
    hoşuma
    gitttiii seni ve blogunu beğendim

  37. şey ablacım bende bura bir blog açıcam ama gülçinle ilgili lütfen bana bir tane açarmısın yazarı ben olma istiyorum senin gimi yorumlara mesaj yazarım sen şimdi okadar kolay değil her dakka dcp de olman lazım dersin ama ben evden yürütürüm lütfen ablacım bak san yalvarıyorum lütfen

  38. nasıl kayıt olcağımı bilmiyorum

    • Neresinde takılıyorsun söyle o basamakta yardımcı olayım.

      Karşına çıkan sayfada “Şimdi üye olun” yazısına tıkla. Ardından da sana verilen formu doldur. “En altta Bana bir blog ver! (kullanıcıadı.wordpress.com gibi)” bunu seç. “Sonraki” butonuna tıklayarak devam et.

  39. kullanıcı adında takılıyorum nası bişi olcak .kullanıcı adı blog başlığımı olcak sen yorum yazdığında hk bgm dedi diye bişi çıkıyo onun gibi bişimi olcak bir sorunum dha var kullanıcı adına ne yzarsam yazıyım olmuyo hem harf hemde sayı kullansam bile olmuyo sence olması için nasıl bişi yaza bilirim?sonra alan adıda ne alan adı blogta ne olcak?lütfen açıkla

    • Kullanıcı adı benim HK_Bgm gibi birşey olacak. Seçtiğin kullanıcı adı başka bir üye tarafından kullanılıyor olabilir. bu yüzden özgün bişeyler seçmeye gayret et. Alan adı dediğimiz link işte benim begumblog gibi. sonrasında mecbur wordpress.com olacak.

  40. merhabalar begüm;

    olumyadigarlari.org olarak link değişimdinde bulunmak istiyoruz.Sizin için sakıncası yoksa lütfen bize sitemizin iletişim bölümünden ulaşın.
    İyi Günler…

  41. begümcüm şimdi ben blog açtım daha doğrusu hesabınız etkinleşti diye bir yazı çıktı karşıma.ama hala burda açtığım blog gözükmüyor onu nasıl ayarlıycaz

  42. begümcüm eğer çıktıysa panellerinde.bana haber verirmisin

  43. Merhaba Begüm blogun gerçekten çok hoş,elimde oldukça takip ediyorum. Başararılarının devamını dilerim.Bu arada kaç yaşındasın ingilizcenin gerçekten iyi bir seviyede olduğunu düşündüğüm için sordum da.

  44. Hi Lady.

    i don’t now why You reject my link ?
    can you say me why ?
    and

    ?
    😦

  45. merhaba sitenizle link degisimi yapabilirmiyiz ?
    eger evet ise lütfen beni ekleyin
    *

  46. Sevgili Begum,
    Blogunu Tesadüfen gördüm ve çok beğendim. Lütfen Blogunu hiç yalnız bırakma… Bloglar bebek gibidir. Beslemez bakmazsan ağlar.. Başarılarının devamını diliyorum Kardeşim :))

  47. merhaba begum gerçekten süpersin blog gerçekten tam hedefine ulaşmış benimde bir nacizane blogum var link verirsen sevinirim
    *
    birde bana maille ulaşırsanız size bir tavsiyem olacak
    *
    saygılar,başarılar
    zeki ayparçası

  48. Beğenerek girdiğim nadir bloglardan helal olsun cok iyi bir site hazırlamıssın ayrıca çok güncel konular var
    başarılar dilerim 😉

  49. benim benimle iletişim kurarsan cok mennun olurum link verdim facebook profil link ok

  50. begüm çokk gzl olmuş bn yapmak istiyorum ama beceremiyorum bnde onları çokk seviyorum

  51. Merhaba blogun güzel olmuş.
    Tebrik ederim arkadaşım

  52. Selam… Begüm…
    Tebrikler çok güzel bir blog…
    Benimle çapraz link değişimi yapmak isterseniz…
    Sizinle link değişimi yapmak istiyorum…
    E-mail’inizi bekliyorum…

  53. COK GUZEL CANIM.HERZAMAN BAWARILAR DILERIM.BI WEY RICA EDE BILIRMIYIM?BANA GULBEN ERGENIN ADRESINI BULA BILIRMISIN?ONUNLA KONUWMAYI COOOOOOOOOOOOOK ISTIYORUM.BEN KENDIM AZERIYIM.CEVABINI BEKLEYECEGIM.

  54. begum benim iletişim kurarsan sevinirim

  55. cnm ben thetwilightfan.twilightlegend.com’dan twLqht yani yeni adımLa Edward..BeLLa

    sana önemLi bişey söyLemem gerekiyo ben bikaç gündür siteye giremiyorum ve çıLdırmak üzereyim kuLLanıcı adım veya şifremin yanLış oLduğunu düşünüp şifremi unuttum a tıkLadım fakat öyLe bi msn adresinin oLmadığına dair bi yazı çıkıyo..benim 2 arkadaşım da da aynı sorun var..Lütfen yardımcı oL!!
    bu arada bLogun güzeL oLmuş

    • Eski adınla giriş yapmayı tekrar dener misin?

      • cnm denedim ama oLmuyo ya =(( biLiyorum eLinden bişe geLmiyo ama Lütfen yardımcı oL çünkü ben biLgisayardaki tüm vaktimi o siteye ayırıyodum şimdi gerçekten çok üzügünüm

  56. I really like when people are expressing their opinion and thought. So I like the way you are writing

  57. Bloğumuza yaptığınız ziyaret için teşekkür ederiz..

    yeni sitemiz : *

    Şuan bakım var sitemizda.. fakat en kısa sürede aktiif olacağız…

    Sevgi ile aşk ile kalın… (:

  58. Begüüm (: hatırladın mı beni ? (:
    blogunu internetten buldum. gayet güzel olmus,emeğine sağlıkk. (:

  59. beni tanımıyorsun ama yinede yorumumu söyleyeyim iyi ki açmışın bu siteyi çünki bilmediğim şeylerin çoğunu öğrendim TEŞEKÜRLER

  60. slm öncelikle site sahibi arkadaşım herkimse servis merkezi grup olarak sitenizle ilgileniyoruz satma gibi bi niyetiniz war sa benimle iletişime gec meniz yeterli olur saygılarım la servis merkezi gurup.

    • Merhaba,

      Evet sitemi satma niyetim var. Kayıtlı olduğunuz mail adresinize e-posta yolladım. Siz de aynı şekilde bana dönüş yaparsanız sevinirim.

  61. Begüm hanım ne kadar istiyorsunuz siteniz için bir mail atarsanız (: sevirim

  62. Selam…..öncelikle blog çok güzel olmuş emeğine sağlık……Link alışverişi vs. konular hakkında iletişime geçebilirmiyiz. Teşekkürler…

  63. son mailinize karşılık verdim ama sanırım görmediniz.
    Bir dönüş daha yaparsanız sevinirim.

  64. meraba begüm hanım blogunuzu cok begendim.güncel ve cok güzel olmuş vaktim oldukça takipçiniz olmaya devam edecegim …

  65. merhaba begüm,

    siteniz gerçekten çok hoş. Tebrik ederim. Bayanları internet alemdinde görmek, daha doğrusu böyle bir platformda görmek gerçekten şaşırtıcı.

    Lafı uzatmadan sadede gelecek olursak; http://www.denqesiz.com adlı sitem ile link takası düşünürmüsün ? olumlu yada olumsuz olarak serdar.guntepe@gmail.com adresine mail atarsan çok sevinirim.

    iyi çalışmalar, bu yolda devam et 🙂

  66. mrb. sitenden tanıtım yazısı satın almak isterim. benimle iletişime geç

  67. ya siteyi satma yaa lütfn eğr siteyi satarsan çokk üzülürüm sen burayı bir hevesle açmadınmı şimdi nie satıyosun sattığın kişi bize cevap yazmassa ya da yalan yazarsa satma yaa:(

  68. ama senin kararın istediğini yapa bilirsin:(

  69. YA SİTEYİ SATMIYOSUN DEĞİLMİİ 😦

  70. Awesome post tim, it’s been a while since I’ve been on here. I see that nobody has lost their passion. Good to be back.

  71. Begümmmmmm!!!!!! burası dehşet güzelll yaaa fırsatım olmamıştı detaylıca incelemek için :DDDD bayıldımmmm..aaa şeyyy o zamannn BEN de İSTİYORUMMM ablası yaaa ^__^

  72. Merhaba Begum… Siteni çok beğendim. Harika olmuş. Senin gibi yazarlara ihtiyacım var günlük yazması için. Bu günlügünü daha profesyonel hale getirmeni isterim. Bunun için sana yardımcı da olabilirim. Örneğin sana http://www.begumblog.com ismini alarak dahada profesyonel ve harika bir blog kurmana yardım edebilirim. Ya da istersen blogunu bana satabilirsin. İstediğin zaman istediğin gibi yazılarını yazabilirsin tabiki de.. Lütfen benimle iletişime geç. Blogun çok güzel ve gördüm ki uzun zamandır yazı yazmamışsın. Blogunu daha güzel bir hale getirmek ve canlı tutmak gerek. En kısa zamanda senden haber bekliyorum.

    Sevgilerimle

  73. siteyi yeni gördüm seni takibe aldım 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s