tarafından

Karanlığın Elli Tonu Hakkında


Tarihler 10 Şubatı gösterdiğinde hayranlarının sinema gişelerine akın ettiği, belki de çok öncesinden koltuğunu ayırttığı film: Fifty Shades Darker (Karanlığın Elli Tonu).

fifty-shades-of-darker-photo-20

Artık bir dünya fenomeni haline gelen 50 Ton üçlemesinin ikincisi nihayet sinemaseverlerle cuma günü buluştu!

Film hakkında şu ana dek çevremde hep olumlu eleştiriler duydum. Şahsen ben de film vizyona girdiği ilk gün izlemeye gidenlerdenim ve filmi çok da beğenerek izledim; ancak klasik bir yorum var ki bu filmde de onu söylemezsek olmaz: Kitabı kadar zevk vermedi… Bu çok normal, çünkü koskoca kitabı iki saatlik görsele dökmek çok zor iş, kabul etmek lazım; fakat Christian Grey’in helikopter sahnesi bana göre biraz oldu bittiye geldi. Ben orada Ana’nın bunalımını, korkusunu, üzüntüsünü yaşayamadım. Aynı şekilde Mrs. Robinson ile olan sahneler de öyleydi; Ana’nın öfkesini, Christian’ın korumacılığını seyirciye daha çok hissettirebilirdi diye düşünüyorum. Bunlar dışında film hakkında görüşlerim pozitif yönde. Vaktiniz olursa gidin, Mr.Grey sizi bekliyor olacak:)

Serinin son filmi: Özgürlüğün Elli Tonu’nun ise 2018’de gösterime girmesi bekleniyor.

Filmin fragmanı ve film hakkındaki diğer bilgiler:

Orijinal adı: Fifty Shades Darker
Vizyon tarihi: 10 Şubat 2017
Film Süresi: 1s 58dk
Yönetmen: James Foley
Tür: Romantik, Dram, Erotik
Ülke: ABD
Oyuncu Kadrosu:
Dakota Johnson Dakota Johnson
Anastasia Steele
Jamie Dornan Jamie Dornan
Christian Grey
Eric Johnson Eric Johnson
Jack Hyde
Eloise Mumford Eloise Mumford
Kate Kavanagh
Bella Heathcote Bella Heathcote
Leila
Rita Ora Rita Ora
Mia Grey
Luke Grimes Luke Grimes
Elliot Grey
Victor Rasuk Victor Rasuk
Jose
Max Martini Max Martini
Taylor
Tablo IMDb’den alınmıştır.

Yorum bırakın